Het kan vriezen of dooien met hem. Hoop niet dat ze zijn al behoorlijk hoge salaris verder hebben verhoogd. Als Romero zijn 10 miljoen waard blijkt te zijn dan gaat De Jong al snel banken. Voor de verhoudingen in het team is het niet handig dat je bestbetaalde speler op de bank zit. Had liever gehad dat ze een ervaren spits hadden gehuurd zoals Vincent Janssen. Hoop nu hij blijft natuurlijk dat ie weer zijn topseizoen gaat evenaren
 
Het kan vriezen of dooien met hem. Hoop niet dat ze zijn al behoorlijk hoge salaris verder hebben verhoogd. Als Romero zijn 10 miljoen waard blijkt te zijn dan gaat De Jong al snel banken. Voor de verhoudingen in het team is het niet handig dat je bestbetaalde speler op de bank zit. Had liever gehad dat ze een ervaren spits hadden gehuurd zoals Vincent Janssen. Hoop nu hij blijft natuurlijk dat ie weer zijn topseizoen gaat evenaren
Ik ben vooral blij dat Luuj verlengd heeft, juist omdat Janssen dan niet wordt gehuurd.
 
Het kan vriezen of dooien met hem. Hoop niet dat ze zijn al behoorlijk hoge salaris verder hebben verhoogd. Als Romero zijn 10 miljoen waard blijkt te zijn dan gaat De Jong al snel banken. Voor de verhoudingen in het team is het niet handig dat je bestbetaalde speler op de bank zit. Had liever gehad dat ze een ervaren spits hadden gehuurd zoals Vincent Janssen. Hoop nu hij blijft natuurlijk dat ie weer zijn topseizoen gaat evenaren

Kan me wel vinden in het eerste deel van post, maar dat je dan na je betoog van het kan vriezen of dooien met hem uitkomt bij Janssen, dan denk ik "euh, wat?" Wat heeft die nou laten zien, behalve een leuk half seizoen bij AZ? Die zal ook niet goedkoop gehuurd worden, en je weet totaal niet wat hij gaat brengen, bij De Jong weet je wat je hebt, en het is goed voor in de kleedkamer dat het niet een groot vreemdelingenlegioen wordt; beetje vastigheid mag er wel zijn bij zo'n overgangsfase. En De Jong zei ook 'ik blijf nog minimaal 1 jaar', dus het idee zal wel zijn om hem alsnog te verkopen na het komende seizoen. Prima toch?
 
Het kan vriezen of dooien met hem. Hoop niet dat ze zijn al behoorlijk hoge salaris verder hebben verhoogd. Als Romero zijn 10 miljoen waard blijkt te zijn dan gaat De Jong al snel banken. Voor de verhoudingen in het team is het niet handig dat je bestbetaalde speler op de bank zit. Had liever gehad dat ze een ervaren spits hadden gehuurd zoals Vincent Janssen. Hoop nu hij blijft natuurlijk dat ie weer zijn topseizoen gaat evenaren
Luuk is vorig jaar ook regelmatig op de bank gezet terwijl hij aanvoerder was maar hij klaagde nooit en was heel kritisch naar zichzelf. Er komen genoeg schorsingen en blessures ( hoop ik natuurlijk niet) en wedstrijden in de Eredivisie, CL/EL en de beker waardoor je iedereen nodig gaat hebben en als een speler is die met zijn ervaring dit goed begrijpt, is het Luuk wel. Maar goed we weten idd niet hoe hij gaat presteren de komende tijd.
 
Luuk is vorig jaar ook regelmatig op de bank gezet terwijl hij aanvoerder was maar hij klaagde nooit en was heel kritisch naar zichzelf. Er komen genoeg schorsingen en blessures ( hoop ik natuurlijk niet) en wedstrijden in de Eredivisie, CL/EL en de beker waardoor je iedereen nodig gaat hebben en als een speler is die met zijn ervaring dit goed begrijpt, is het Luuk wel. Maar goed we weten idd niet hoe hij gaat presteren de komende tijd.
En hij blijft vechten, sjorren en die lamme lullen op hun donder geven. Hoe vaak heeft hij afgelopen seizoen ook een belangrijke interceptie gehad voor onze eigen 16 meter gebied.
Daarnaast hoop ik op mooie voorzetten van Dumfries en Angelino, zodat hij weer topscorer kan worden. Brenet en Arias zijn daar beiden nooit goed in geweest.
 
Ben zeker blij dat hij heeft bijgetekend. Goede instelling en prima voor de eredivisie.

Mocht Romero doorbreken hebben we ook geen nieuwe spits die voor 5 jaar vast ligt en men veel transfergeld voor heeft betaald.

Mooi nieuws
 
Ik weet niet wat ik er van vind. Op zich is Luuk belangrijk geweest en als hij dat vasthoudt (en niet weer zo'n dip heeft) heb je er echt wel wat aan. Maar wat dan met Romero? Krijgen we dan een speler van 10 miljoen in de Lammers-rol?
 
Als Romero idd zo goed is als men hoopt bij PSV dan krijgt ie zijn speeltijd wel. Mijn zorg is meer of hij idd wel zo goed is, en of het niet spelen voor ruim n half jaar hem geen stap terug heeft geworpen. Kortom, hem vanaf de start als spits nummer 1 optekenen is n enorm risiko. Wat dat betreft is het gewoon goed nieuws dat Luuk nog n jaar blijft.
 
Ik weet niet wat ik er van vind. Op zich is Luuk belangrijk geweest en als hij dat vasthoudt (en niet weer zo'n dip heeft) heb je er echt wel wat aan. Maar wat dan met Romero? Krijgen we dan een speler van 10 miljoen in de Lammers-rol?
Het is prima om 2 goede spitsen te hebben, met zeker totaan de kerst een dubbel programma en een van de spitsen die terugkomt van een half jaar blessureleed.
 
Het is prima om 2 goede spitsen te hebben, met zeker totaan de kerst een dubbel programma en een van de spitsen die terugkomt van een half jaar blessureleed.

Ik hoop dan wel dat Van Bommel, in tegenstelling tot Cocu, De Jong ook op de bank durft te zetten als het niet loopt.
 
Makkelijk gezegt als je geen aanbiedingen krijgt van een echt interessante club.

Dat hoeft tegenwoordig niet meer. Elke laagvlieger in de PL, elke middenmoter in Duitsland of Italië, of gewoon een club in China is tegenwoordig al "Luukratief". Ben ervan overtuigd dat hij ergens anders wel aan de bak komt, maar de afweging heeft gemaakt tussen ergens iets meer verdienen, of met plezier ergens spelen (en ook niet voor een grijpstuiver).
 
Hij is tijdens de voorbereiding aanvoerder. Dit hoeft nog niet tijdens het seizoen zo te zijn.
Ik denk dat PSV in hem ook eventueel een rol ziet voor na zijn spelers carrière.
 
Terug
Bovenaan Onderaan