De jong zit weer in een dip waarin hij teveel kansen mist.

Maar we hebben eerder gezien dat hij dat weer kan omdraaien. Dus laten we hopen dat dat snel gaat gebeuren.
 
Als je de andere verhalen over De Jong op de website van Ermaggezongenworden ziet, kun je toch wel concluderen dat er iets structureel mis is met onze 'doelpuntenmachine'.
 
Laatst bewerkt:
Cocu zei het en ook van Bommel zei het, maar een aantal forummers weten het wel beter dan die amateurs :D

Sluit me aan bij de post van Relix, goed omschreven!
 
Eerlijk is eerlijk, Luuk heeft terecht alle criticasters waaronder ook ik, de monden gesnoerd. Het zou geweldig zijn als blijkt aan het einde van de competitie wij met 2 punten voorsprong op ajakkes de 25e landstitel binnenhalen dankzij deze late goal van Luuk.:D
 
Eerlijk is eerlijk, Luuk heeft terecht alle criticasters waaronder ook ik, de monden gesnoerd. Het zou geweldig zijn als blijkt aan het einde van de competitie wij met 2 punten voorsprong op ajakkes de 25e landstitel binnenhalen dankzij deze late goal van Luuk.:D
Jouw mond is ook snel gesnoerd.
 
Jouw mond is ook snel gesnoerd.
Ik was nog even in een euforische stemming maar als Luuk vanaf nu iedere wedstrijd er 1 of meer scoort dan hoor je mij niet meer klagen. En wat het monden snoeren betreft bedoelde ik louter op basis van deze wedstrijd in Zwolle. Ik denk wel dat Malen of Gakpo op die positie een veel hoger rendement zal halen dan Luuk.
 
Ik was nog even in een euforische stemming maar als Luuk vanaf nu iedere wedstrijd er 1 of meer scoort dan hoor je mij niet meer klagen. En wat het monden snoeren betreft bedoelde ik louter op basis van deze wedstrijd in Zwolle. Ik denk wel dat Malen of Gakpo op die positie een veel hoger rendement zal halen dan Luuk.
Daar teken ik ook voor. Laat hem maar nog meer monden snoeren woensdag. Ik moet het nog zien.
 
Ik was nog even in een euforische stemming maar als Luuk vanaf nu iedere wedstrijd er 1 of meer scoort dan hoor je mij niet meer klagen. En wat het monden snoeren betreft bedoelde ik louter op basis van deze wedstrijd in Zwolle. Ik denk wel dat Malen of Gakpo op die positie een veel hoger rendement zal halen dan Luuk.
Een amateur kan het beter.
Maar om een afmaker te worden moet je
ook in scoringspositie kunnen komen.
Matavz kon dat niet bij PSV, terwijl hij Mertens, Wijnaldum en alle andere toppers om hem te helpen bij zich had.
Malen en Gakpo kunnen dat wel?
 
Iedere amateur die 300 kansen krijgt ( aka LDJ ) scoort wel een keer, belangrijk en onbelangrijk.
Gaat om kans & goal rendement, dat is het enige wat telt voor een spits. Zijn sterke bijdrage op mentaal en verdedigend vlak is leuk maar helpt je niet als falende spits.

Luuk blijft armoede, die zelfs door Huntelaar en zijn rollator verslagen word. Omdat die zo zijn best doet kan je de man niet haten of afbranden, maar diep van binnen hoort iedereen wel te weten dat je met hem een zeer zwakke schakel hebt in je team. Samen met nog wat amateurs achterin,
 
Iedere amateur die 300 kansen krijgt ( aka LDJ ) scoort wel een keer, belangrijk en onbelangrijk.
Gaat om kans & goal rendement, dat is het enige wat telt voor een spits. Zijn sterke bijdrage op mentaal en verdedigend vlak is leuk maar helpt je niet als falende spits.

Luuk blijft armoede, die zelfs door Huntelaar en zijn rollator verslagen word. Omdat die zo zijn best doet kan je de man niet haten of afbranden, maar diep van binnen hoort iedereen wel te weten dat je met hem een zeer zwakke schakel hebt in je team. Samen met nog wat amateurs achterin,
Niemand beweert ook dat LDJ een wereldspits is want die spelen niet in de Eredivisie. Ook Huntelaar zou niet renderen met spelers die Luuk nu om zich heen heeft. Overdrijf nou niet zo en kom met de haalbare namen. Als je denkt dat een Sol of Vlap of zo wel effe 20 per seizoen zouden maken bij dit PSV, dan kan ik je uit je dromen helpen. Vele subtoppers die we hebben gehaald, hebben hier gefaald. Luuk is belangrijk voor dit systeem. Haal Ziyech en Tadic + Frenkie de Jong naar PSV en zelfs Luuk gaat anders spelen. Of hebben we hem dan misschien niet meer nodig maar nu wel.
 
Een amateur kan het beter.
Maar om een afmaker te worden moet je
ook in scoringspositie kunnen komen.
Matavz kon dat niet bij PSV, terwijl hij Mertens, Wijnaldum en alle andere toppers om hem te helpen bij zich had.
Malen en Gakpo kunnen dat wel?
Malen en Gakpo creëeren zelf hun scoringskansen wat Luuk absoluut niet kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan