Had al zo gevoel dat die zou blijven, maar dat die zou bijtekenen, dat had ik dan ook weer niet verwacht.

Prima dat die blijft. Zo kan Romero rustig topfit worden.
 
Fijn dat hij blijft! Ideale kapstok en powerhouse die een bal kan vasthouden en daarnaast 99% van zijn kop duels wint!
 
Ik denk niet dat dat de intentie van De Jong is.

Daar lijkt het inderdaad niet op.

Luuk de Jong: "Uiteindelijk zie ik gewoon mijn toekomst nu bij PSV liggen en voel ik het vertrouwen van de nieuwe technische staf. De trainer heeft meteen geprobeerd me duidelijk te maken dat hij me heel graag bij de groep wilde houden."

link
 
Goed nieuws voor PSV. Concurrentie aangaan met Romero maar dat hoort er bij. Ik denk dat Bommel hier blij mee is. Ervaring en een voorbeeld prof.
 
Goed nieuws voor PSV. Concurrentie aangaan met Romero maar dat hoort er bij. Ik denk dat Bommel hier blij mee is. Ervaring en een voorbeeld prof.
Zeker, en niet elk seizoen zal er een zijn waar nauwelijks spelers geblesseerd zijn. Prima dat hij blijft!
 
Daar lijkt het inderdaad niet op.

Luuk de Jong: "Uiteindelijk zie ik gewoon mijn toekomst nu bij PSV liggen en voel ik het vertrouwen van de nieuwe technische staf. De trainer heeft meteen geprobeerd me duidelijk te maken dat hij me heel graag bij de groep wilde houden."

link

Nog een andere mooie quote van het interview op YouTube: "Je moet koesteren wat je hebt." En elders heb ik gelezen dat Luuk een bod van Bordeaux afwees. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben er trots op dat we een speler als Luuk in ons team hebben.
 
Nog een andere mooie quote van het interview op YouTube: "Je moet koesteren wat je hebt." En elders heb ik gelezen dat Luuk een bod van Bordeaux afwees. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben er trots op dat we een speler als Luuk in ons team hebben.
Makkelijk gezegt als je geen aanbiedingen krijgt van een echt interessante club.
 
Dat is ook zo maar Bordeaux en de Franse competitie is natuurlijk ook niet oninteressant? Ik bedoel Barca zal zich niet echt gaan melden voor hem.
Ik zou er niet willen spelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan