De Jong maakt in 5 PSV seizoenen Eredivisie toch gemiddeld 19 goals per seizoen. Dan is dit seizoen nog niet eens af en zijn deze cijfers inclusief de 2 magere jaren waar hij 8 en 12 goals maakte. Misschien zijn wij eens toe aan een andere type spits, maar hiermee ga je denk ik niet veel betere statistieken in huis halen. Lastig pakket. Als hij blijft moet je Lammers nog een jaar verhuren (misschien aan een club als AZ?). Van mij mag de Jong vooralsnog blijven als wij geen andere topper weten te vinden, want Lammers gaat geen heel jaar pieken bij ons.

En dan nam ie bv. dit jaar niet eens de pingels.

Lammers vind ik zeker 'n talent, maar twijfel ook of 'ie klaar is voor een jaar PSV.
 
En dan nam ie bv. dit jaar niet eens de pingels.

Lammers vind ik zeker 'n talent, maar twijfel ook of 'ie klaar is voor een jaar PSV.
Het zou een andere manier van spelen worden. Lammers is veel meer een voetballende spits ipv targetman LdJ. Dus je buitenspelers krijgen een andere rol, misschien wel een ander type nodig. Ik was sceptisch over Lammers, maar heb hem toch hele mooie dingen zien doen. Daarnaast 15 goals in 28 competitiewedstrijden is lang niet gek natuurlijk.
 
Lammers is een leuke voetballer met een goede techniek maar of dat nou de eerste spits van PSV moet worden voor een heel seizoen betwijfel ik toch ten zeerste. Dat had het leuke geweest wanneer we dit seizoen kampioen waren geweest. Dan is er toch minder druk volgend seizoen en zou je de gok kunnen wagen. Heeft bij Heerenveen toch ook veel wedstrijden gespeeld dat ie nauwelijks opgevallen is. Maar ja....wie moet je er dan neerzetten. Geldt voor alle linies...noem maar eens een paar voetballers uit de Eredivisie (op Ajax na) die PSV direct een stuk sterker zouden maken. Dan kom ik uit op Berghuis/Til/Stengs/Odegaard. Dan heb je nog een aantal spelers als Doan/Linsen/Koopmeiers waarvan je niet zeker weet of het wat gaat worden.
 
Luuk naar Real hahahaha, dacht dat Bergwijntje naar ajaks al de grap van het jaar was, maar deze is nog leuker :ROFL:

Of is er een spits geblesseerd bij Real-H team misshien?
 
Lammers is een leuke voetballer met een goede techniek maar of dat nou de eerste spits van PSV moet worden voor een heel seizoen betwijfel ik toch ten zeerste. Dat had het leuke geweest wanneer we dit seizoen kampioen waren geweest. Dan is er toch minder druk volgend seizoen en zou je de gok kunnen wagen. Heeft bij Heerenveen toch ook veel wedstrijden gespeeld dat ie nauwelijks opgevallen is. Maar ja....wie moet je er dan neerzetten. Geldt voor alle linies...noem maar eens een paar voetballers uit de Eredivisie (op Ajax na) die PSV direct een stuk sterker zouden maken. Dan kom ik uit op Berghuis/Til/Stengs/Odegaard. Dan heb je nog een aantal spelers als Doan/Linsen/Koopmeiers waarvan je niet zeker weet of het wat gaat worden.

Elk seizoen begin je op 0, dus druk is er altijd en het maakt in feite voor een speler niet uit of je vorig jaar kampioen bent geworden. Verder kun je bij alle spelers die jij daar neerzet ook makkelijk de naam Lammers neerzetten. Spelers zijn moeilijk te vergelijken, want ze spelen op andere posities maar ook Berghuis, Til etc zijn in veel wedstrijden nauwelijks opgevallen. Lammers verdient gewoon een echte kans in PSV1.
 
Elk seizoen begin je op 0, dus druk is er altijd en het maakt in feite voor een speler niet uit of je vorig jaar kampioen bent geworden. Verder kun je bij alle spelers die jij daar neerzet ook makkelijk de naam Lammers neerzetten. Spelers zijn moeilijk te vergelijken, want ze spelen op andere posities maar ook Berghuis, Til etc zijn in veel wedstrijden nauwelijks opgevallen. Lammers verdient gewoon een echte kans in PSV1.
helemaal mee eens
 

Translate zegt iets in de trant van dat Luuk de jong heel dichtbij een transfer naar Monterrey is.
Gesprekken worden aankomende week voortgezet ,en de plooien worden gladgestreken voor een overgang naar Monterrey, zegt het bericht.
Luuk heeft al gesprekken gevoerd met de Mexicaanse club. Club America had niet de middelen om hem te halen, maar Monterrey wel. Luuk had o.a Guardado en Lozano om info gevraagd wat hij daar kan verwachten.
Het grappige is dat PSV in dit artikel : The "Farmers" worden genoemd...Boeruhhhhhh !!!:metal:
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Luuk in Mexico met zijn lengte, inzet, kopvermogen, uithoudingsvermogen en keiharde inzet in Mexico de pannen van het dak speelt en zodoende naast zijn transfersom bovenal een geweldige PSV-ambasadeur is. Dat zou wel eens een grote meerwaarde kunnen zijn.
 
Hahahaa....

Er valt op zijn inzet niks aan te merken. Ook veel goals gemaakt dit seizoen. Toch ben ik wel toe aan een nieuwe spits. Gewoon zo'n lekker koelbloedige, die ook zijn eigen kansen kan creëren.

En ik ben toe aan Bo Maerten. Maar dat gaat 'm net zomin worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan