Alle respect voor Luuk de Jong hoor, maar horen we dit riedeltje al niet 2 transferzomers op rij?
Ik hoop ook op vernieuwing van het elftal. Een frisse start kan tenslotte wel eens goed uitpakken. Ik hoop echt op een vertrek van Zoet,Hendrix,Sainsbury,Ramselaar, Mauro ,en ja ook Rosario. Als er op elke plek een betere speler komt te staan, maken we kans op een nieuwe landstitel.
 
Ik hoop ook op vernieuwing van het elftal. Een frisse start kan tenslotte wel eens goed uitpakken. Ik hoop echt op een vertrek van Zoet,Hendrix,Sainsbury,Ramselaar, Mauro ,en ja ook Rosario. Als er op elke plek een betere speler komt te staan, maken we kans op een nieuwe landstitel.

dat is wel heel gemakkelijk gezegd "als er een betere speler komt te staan"......Rosario nu al afschrijven ????
 
Natuurlijk is Luuk de Jong is een belangrijke speler voor PSV, maar zou het niet beter zijn als hij deze zomer vertrekt?

1. We kunnen nu - na een sterk seizoen- een mooie som geld voor hem vangen.
2. Luuk zit veel talenten in de weg. Zolang Luuk er is, gaan zowel Lammers, Romero en Malen weinig kansen krijgen.
3. Zonder Luuk zouden we een geweldige dynamische aanval kunnen hebben met Bruma - Malen- Bergwijn/Lozano/Robben/Berghuis. Waardoor we vanzelfsprekend een ander soort voetbal gaan spelen.
 
Wat een ongelofeloos zwak stuk journalistiek, er staat werkelijk helemaal niks in dit artikel ??‍♂️
Daar kwam ik ook achter. Niet echt sprake van een update. We moeten wachten op een uitspraak van Luuk zelf vwb een eventuele transfer. Wil Monterrey hem überhaupt nog wel inlijven.???
 
Natuurlijk is Luuk de Jong is een belangrijke speler voor PSV, maar zou het niet beter zijn als hij deze zomer vertrekt?

1. We kunnen nu - na een sterk seizoen- een mooie som geld voor hem vangen.
2. Luuk zit veel talenten in de weg. Zolang Luuk er is, gaan zowel Lammers, Romero en Malen weinig kansen krijgen.
3. Zonder Luuk zouden we een geweldige dynamische aanval kunnen hebben met Bruma - Malen- Bergwijn/Lozano/Robben/Berghuis. Waardoor we vanzelfsprekend een ander soort voetbal gaan spelen.

Met Luuk kunnen de buitenspelers juist dynamisch spelen. Want hun directe tegenstander weet gooit hij hem voor de pot dan is daar het gevaar Luuk de Jong, maar gaat hij me voorbij komt hij zelf in scoringspositie. Wat tot twijfel en dus ruimte kan opleveren.
Ik ben fan van Malen maar die is in de lucht niet zo sterk als Luuk de Jong.
 
Ik bedoel in dit geval dynamiek als zijnde flexibiliteit en de daarmee samenhangende onvoorspelbaarheid, doordat de drie aanvallers naar hartelust van positie zouden kunnen wisselen zonder een "echte nummer 9".
Dit kan ervoor zorgen dat verdedigers op een gegeven moment niet meer weten waar ze het moeten zoeken. Tuurlijk, Luuk is een fantastisch wapen, maar het aanvalspel is wel wat statischer.
 
Sevilla lijkt in de markt te zijn volgens voetbalprimeur (grootste namedropping site, maar toch). Lijkt me een prima club voor Luuk! Het is hem gegund in ieder geval.
 
Sevilla lijkt in de markt te zijn volgens voetbalprimeur (grootste namedropping site, maar toch). Lijkt me een prima club voor Luuk! Het is hem gegund in ieder geval.
Schijnt al rond te zijn, 12-13 miljoen. Schijnt de afspraak te zijn geweest met Brands, dat bedrag. Alweer zou ik zeggen.
Ik heb geen media bron. Sorry.
 
Sevilla lijkt in de markt te zijn volgens voetbalprimeur (grootste namedropping site, maar toch). Lijkt me een prima club voor Luuk! Het is hem gegund in ieder geval.

Ik zou ook eerder Luuk willen dan Primes ;)
Maar zonder grap, als ze hem willen, zal dat vast als pinchhitter zijn voor de laatste paar minuten. Of Luuk dat wil is het volgende, na zo'n vervelend avontuur in Duitsland.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...lad-sevilla-concreet-voor-psv-er-de-jong.html

Als dit bedrag waar is (8 a 9 miljoen euro) dan zijn ze bij P.S.V. totaal niet capabel om onderhandelingen te voeren.
Weer zo'n flut prijs, weer een erfenis waar John de Jong op wordt afgevuurd door de menigte waar hij 0 invloed op had.
Je aanvoerder en topscorer voor 9 miljoen euro!
Zo wordt je echt uitgelachen door de hele eredivisie.
Je wordt pas echt uitgelachen als je flutsites als Voetbalprimeur als een bron gaat beschouwen. Zoveel onzin op die site dat het lijkt alsof ze het daarom doen.
 
Godver Luuk, niet weggaan. Een van de weinige spelers waar ik nog echt van kon houden omdat je tenminste wel begrijpt wat passie en strijd inhoudt
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...lad-sevilla-concreet-voor-psv-er-de-jong.html

Als dit bedrag waar is (8 a 9 miljoen euro) dan zijn ze bij P.S.V. totaal niet capabel om onderhandelingen te voeren.
Weer zo'n flut prijs, weer een erfenis waar John de Jong op wordt afgevuurd door de menigte waar hij 0 invloed op had.
Je aanvoerder en topscorer voor 9 miljoen euro!
Zo wordt je echt uitgelachen door de hele eredivisie.

Je wordt pas echt uitgelachen als je flutsites als Voetbalprimeur als een bron gaat beschouwen. Zoveel onzin op die site dat het lijkt alsof ze het daarom doen.

De (je raad het niet) televaag kwam eerst met zo'n bedrag. Later kwam dus het ED met minimaal 10 miljoen, en televaag direct ook met een nieuwe bedrag daar in de buurt.
 
Godver Luuk, niet weggaan. Een van de weinige spelers waar ik nog echt van kon houden omdat je tenminste wel begrijpt wat passie en strijd inhoudt
Tja. Dat is zo. Toch niet mijn speler. Ik ben geen fan. Ik denk dat PSV zonder De Jong leuker kan spelen. Daarbij zie ik het afgelopen seizoen als positieve uitschieter.

Wel een fantastische kopstatistiek, gepost door Nep Scout
 
Terug
Bovenaan Onderaan