Vrees eerder dat geen enkele andere club hem wil hebben.. En dan is de keuze gemakkelijk, namelijk verlengen bij PSV of een uitkering aanvragen.

Dat is precies wat ik denk.
Hij kan bij geen een club zo veel krijgen als bij PSV, dus als hij uit zijn contract loopt, dan kan hij bij een Emmen of FC Oss aan de bak, voor een schijntje van wat hij nu krijgt.....
Dus dan maar bijtekenen, zodat PSV je daarna alsnog (niet) kan verkopen.
 
Dat is precies wat ik denk.
Hij kan bij geen een club zo veel krijgen als bij PSV, dus als hij uit zijn contract loopt, dan kan hij bij een Emmen of FC Oss aan de bak, voor een schijntje van wat hij nu krijgt.....
Dus dan maar bijtekenen, zodat PSV je daarna alsnog (niet) kan verkopen.


Zoiets denk ik ook. Eerder is er ook geen concrete belangstelling geweest voor hem. Waarom zou die nu wel komen? Omdat ie zo goed staat te ballen de laatste tijd?
 
Zou kapitale blunder zijn om te verlengen met Narsingh. Hij is één van de grootverdieners en tegelijk de speler die het meest vervangbaar is. Jozefzoon, Bergwijn en Pereiro doen allen niet onder voor hem. Gauw laten gaan en elke miljoen die we ervoor kunnen vangen is meegenomen.
 
Zou kapitale blunder zijn om te verlengen met Narsingh. Hij is één van de grootverdieners en tegelijk de speler die het meest vervangbaar is. Jozefzoon, Bergwijn en Pereiro doen allen niet onder voor hem. Gauw laten gaan en elke miljoen die we ervoor kunnen vangen is meegenomen.

Eens. Hopelijk viert hij zondag zijn afscheid met een goal tegen Ajax. ;)
 
Zou kapitale blunder zijn om te verlengen met Narsingh. Hij is één van de grootverdieners en tegelijk de speler die het meest vervangbaar is. Jozefzoon, Bergwijn en Pereiro doen allen niet onder voor hem. Gauw laten gaan en elke miljoen die we ervoor kunnen vangen is meegenomen.

Snel verkopen. Willems ook. Jozefzoon ook. Bergwijn verhuren. Siem de Jong terug naar Newcastle sturen en Isimat steevast de verkeerde aanvangstijd (of dag) voor wedstrijden doorgeven.
 
Zou kapitale blunder zijn om te verlengen met Narsingh. Hij is één van de grootverdieners en tegelijk de speler die het meest vervangbaar is. Jozefzoon, Bergwijn en Pereiro doen allen niet onder voor hem. Gauw laten gaan en elke miljoen die we ervoor kunnen vangen is meegenomen.
Elke miljoen ???
Een bak mihoen misschien :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan