15 miljoen vragen voor een speler die over 6 maanden gratis de deur uit kan lopen en het hele seizoen al als een zak zout speelt? Voor 6 miljoen breng ik hem met de kano naar Engeland.
 
15 miljoen vragen voor een speler die over 6 maanden gratis de deur uit kan lopen en het hele seizoen al als een zak zout speelt? Voor 6 miljoen breng ik hem met de kano naar Engeland.

:D

Blij zijn als je hem nog kunt slijten.... Maar aan de andere kant...als er half november al gesproken wordt, kan die prijs best een beetje omhoog.
 
:D

Blij zijn als je hem nog kunt slijten.... Maar aan de andere kant...als er half november al gesproken wordt, kan die prijs best een beetje omhoog.

Met 6 miljoen is het aankoopbedrag terug, zelfs nog ene kleine winst. Niet slecht voor een speler die zelden het niveau aankan en die nog maar 6 maanden onder contract staat.
 
Met 6 miljoen is het aankoopbedrag terug, zelfs nog ene kleine winst. Niet slecht voor een speler die zelden het niveau aankan en die nog maar 6 maanden onder contract staat.

als PSV Narsingh voor 6 miljoen weet te verkopen wordt de dag van de verkoop met afstand de meest succesvolle dag uit dit seizoen.
 
Met 6 miljoen is het aankoopbedrag terug, zelfs nog ene kleine winst. Niet slecht voor een speler die zelden het niveau aankan en die nog maar 6 maanden onder contract staat.

Het waren natuurlijk ook wel andere tijden; 6 miljoen was toen veel meer dan nu.

Maar voor deze situatie is het niet gek inderdaad.
 
15 miljoen vragen voor een speler die over 6 maanden gratis de deur uit kan lopen en het hele seizoen al als een zak zout speelt? Voor 6 miljoen breng ik hem met de kano naar Engeland.
De praktijk is dat als je 6 miljoen vraagt je dat nooit krijgt tenzij er een clausule is opgenomen in zijn contract wat ik niet vermoed.
 
Als Misidjan zijn vervanger moet zijn, dan ga je er niet echt op vooruit...
 
PSV Eindhoven’s Luciano Narsingh could be heading to Everton in January

https://www.thesun.co.uk/sport/foot...eu-if-he-can-find-a-replacement-for-the-pair/

Everton are after PSV Eindhoven's 26 year old star winger as Koeman looks towards his old club for the answer to Everton's problem out wide

Koeman en Everton zoeken een oplossing voor hun probleem op de vleugel en komen uit bij Narsingh. :shifty: :eehh:
Hopen dat ie er vanavond eentje inprikt en weg is ie. Die Engelse clubs zijn zo gek als een deur. Geld teveel en een goede CL wedstrijd en weg is ie.

Win win situatie wat mij betreft..
 
Heeft Narsingh al bijgetekend? Dan mag hij in de winterstop weg voor minimaal 5-7 miljoen euro...(Y)

Wedje leggen dat hij vandaag in de basis start? Dan kan hij zich in de kijker spelen van andere Europese clubs, tenminste als hij zich positief weet te onderscheiden....zo niet, dan zitten we tot aan het eind van het seizoen vast aan hem..
 
Laatst bewerkt:
PSV Eindhoven’s Luciano Narsingh could be heading to Everton in January

https://www.thesun.co.uk/sport/foot...eu-if-he-can-find-a-replacement-for-the-pair/

Everton are after PSV Eindhoven's 26 year old star winger as Koeman looks towards his old club for the answer to Everton's problem out wide

Koeman en Everton zoeken een oplossing voor hun probleem op de vleugel en komen uit bij Narsingh. :shifty: :eehh:
Iemand heeft iets bij Koeman in z'n thee gedaan.
Wie dat ook geweest is, I salute you! :D
 
PSV Eindhoven’s Luciano Narsingh could be heading to Everton in January

https://www.thesun.co.uk/sport/foot...eu-if-he-can-find-a-replacement-for-the-pair/

Everton are after PSV Eindhoven's 26 year old star winger as Koeman looks towards his old club for the answer to Everton's problem out wide

Koeman en Everton zoeken een oplossing voor hun probleem op de vleugel en komen uit bij Narsingh. :shifty: :eehh:

Koeman heeft nog een treinticket over te maken naar PSV toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan