Wij zijn vergeten om Narsingh tot de nieuwe Neymar te benoemen na 3 goede wedstrijden achter elkaar. Of we hebben die kans nooit gehad, kan ook.
Zag ergens statistieken voorbij komen van het eerste jaar van Narsingh.
Waren erg goed, daarna is het erg hard bergafwaarts gegaan met de statistieken.
 
Zag ergens statistieken voorbij komen van het eerste jaar van Narsingh.
Waren erg goed, daarna is het erg hard bergafwaarts gegaan met de statistieken.

Bij Heerenveen gaf hij in een seizoen 22 assists, net zoveel als in 4 seizoenen PSV. Tis sonde.
 
Ajax kreeg 12 miljoen voor bankzitter Bazoer......
Dus dan valt die 5 miljoen nog wel wat tegen.

In dat geval moeten we minimaal 10 miljoen euro vragen....maar ja, we willen hem toch wel erg graag kwijt in de winterstop, dus vooruit, superaanbieding., 50% discount..voor de helft van de prijs ....weg is weg...:D;)
 
Laatst bewerkt:
Zou het er dan toch van komen? 5 mln zou ik toch ook heel tevreden mee zijn, simpelweg omdat het gewoon niet(s) meer gaat worden.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artike... City toestemming met Narsingh te spreken.php

Laten we het hopen. Heeft enkele waardevolle momenten gekend bij PSV, maar komt natuurlijk veel te kort om bij PSV te kunnen spelen.

Geeft bovendien ook ruimte om een nieuwe aanvaller te halen (transfergeld en salaris. Het is ongelooflijk maar waar: Narsingh is een van de grootverdieners bij PSV).
 
Laten we het hopen. Heeft enkele waardevolle momenten gekend bij PSV, maar komt natuurlijk veel te kort om bij PSV te kunnen spelen.

Geeft bovendien ook ruimte om een nieuwe aanvaller te halen (transfergeld en salaris. Het is ongelooflijk maar waar: Narsingh is een van de grootverdieners bij PSV).

Ben alleen wel heel benieuwd wie er dan gehaald gaat worden. Ik heb nog geen naam gehoord om enthousiast van te worden. Afgelopen weken niet, maar ook afgelopen zomer niet.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk wel triest, het niveau van de Eredivisie. Een speler van de kampioen hier gaat naar de nummer laatst van de PL....
 
Narsingh naar Swansea, alleen de nieuwe manager kan roet in het eten gooien. Bron: VI
 
Eigenlijk wel triest, het niveau van de Eredivisie. Een speler van de kampioen hier gaat naar de nummer laatst van de PL....

Zo zie ik het niet. Eerder andersom. Laten we niet vergeten:

1. Narsingh speelt in de Mickey Mouse League,
2. Is al 26,
3. Zwerft al 5 jaar tussen bank en basis,
4. Wordt daarbij continu bekritiseerd,
5. Heeft nog maar een contract voor een half jaar

Voor vijf miljoen euro vertrekt bovenstaande speler naar de sterkste competitie ter wereld. Ik vind dat allesbehalve triest.
 
Zo zie ik het niet. Eerder andersom. Laten we niet vergeten:

1. Narsingh speelt in de Mickey Mouse League,
2. Is al 26,
3. Zwerft al 5 jaar tussen bank en basis,
4. Wordt daarbij continu bekritiseerd,
5. Heeft nog maar een contract voor een half jaar

Voor vijf miljoen euro vertrekt bovenstaande speler naar de sterkste competitie ter wereld. Ik vind dat allesbehalve triest.

voor Natsingh en psv een fantastische deal maar dat zegt ook veel over het niveau hier. Narsingh speelde jaren lang als basis bij de kampioen. Ook toen zou hij het niet verder dan de onderste regionen van de PL hebben geschopt. En tegenwoordig zijn er maar weinig spelers die vanuit de Eredivisie het gaan redden bij een wat hoger niveau in de PL. Dat is tekenend.
 
Zo zie ik het niet. Eerder andersom. Laten we niet vergeten:

1. Narsingh speelt in de Mickey Mouse League,
2. Is al 26,
3. Zwerft al 5 jaar tussen bank en basis,
4. Wordt daarbij continu bekritiseerd,
5. Heeft nog maar een contract voor een half jaar

Voor vijf miljoen euro vertrekt bovenstaande speler naar de sterkste competitie ter wereld. Ik vind dat allesbehalve triest.

Prima deal. Maar er moet wel wat voor terugkomen.
 
voor Natsingh en psv een fantastische deal maar dat zegt ook veel over het niveau hier. Narsingh speelde jaren lang als basis bij de kampioen. Ook toen zou hij het niet verder dan de onderste regionen van de PL hebben geschopt. En tegenwoordig zijn er maar weinig spelers die vanuit de Eredivisie het gaan redden bij een wat hoger niveau in de PL. Dat is tekenend.

Ach, binnenkort zit de echte top collectief in China en dan kunnen we weer mee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan