Als hij dit kan volhouden, zou ik eraan denken om hem over te nemen.Laat Mvogo maar staan hoor. Straalde veel meer rust uit achterin
Klopt, durfde het niet te tikken, voor je t weet jinkx je de boelHeel erg blij met de keepers wissel, maar durfde daar nog niets over te zeggen met de Mvo-go momenten. Vanavond prima gekeept.
En nog wat centjes en wat Europese punten. En uitdoelpunten tellen niet meer dubbel, dus die 0 is gewoon ok.Ik denk dat PSV wel tevreden mag zijn.
-Niet super gespeeld, maar ook niet slechter dan subtop premier league.
-De nul gehouden.
-Mvogo goed.
-Geen blessures, geen kaarten.
Al met al: okay.
Wat een verademing die tegenstander, geen gejank, weinig maniertjes.Overigens.
Wat een verademing van een scheidsrechter!
Jammer van die situatie met Gakpo, maar ginne VAR hè
Je krijgt toch alleen geld voor een volgende ronde?En nog wat centjes en wat Europese punten. En uitdoelpunten tellen niet meer dubbel, dus die 0 is gewoon ok.
Tja, als hij verkeerd valt in de counter… maar nee, die had gewoon naar voren gemoeten. Ze speelde al een minuutje of 10 niet meer voor de winst.Ik snap dit dus niet. Waarom niet nog 1 keer?
Dat ook. Prima lui. Iemand daar te plaatse die iets kan zeggen over de supporters van Leicester?Wat een verademing die tegenstander, geen gejank, weinig maniertjes.
T is een middenvelder, en vooralsnogNou, eindstand is 0-0. Dat is helemaal niet verkeerd. Ik zat gelukkig helemaal verkeerd, met mijn voorspelling(3-1), maar Leicester was veel minder dan ik verwachtte. Hoewel zij wat meer kansen hadden, lag het niet eens zo ver uit elkaar. Er waren wel een aantal spelers die echt heel slecht waren. Vooral Zahavi en Gotze vond ik matig, en in mindere mate Veerman (is hij wel een verdedigende middenvelder?)
Wat me voor positief opviel is dat we eindelijk weer eens een keeper hadden die gewoon ballen ving. Het kan dus wel!
Ja dit was solide.Als hij dit kan volhouden, zou ik eraan denken om hem over te nemen.
Beetje ouderwets om op die manier te denken. Een verdedigend middenvelder is niet perse een type Sangaré of Gattuso. Xavi en Pirlo waren ook 'verdedigende' middenveldersNou, eindstand is 0-0. Dat is helemaal niet verkeerd. Ik zat gelukkig helemaal verkeerd, met mijn voorspelling(3-1), maar Leicester was veel minder dan ik verwachtte. Hoewel zij wat meer kansen hadden, lag het niet eens zo ver uit elkaar. Er waren wel een aantal spelers die echt heel slecht waren. Vooral Zahavi en Gotze vond ik matig, en in mindere mate Veerman (is hij wel een verdedigende middenvelder?)
Wat me voor positief opviel is dat we eindelijk weer eens een keeper hadden die gewoon ballen ving. Het kan dus wel!