PSVynadaMas
Invaller
In ieder geval niet verloren, dat is al een compliment waard. Toch baal ik wel stiekem van die gigantische kans van Gotze. En een normale scheidsrechter had Gakpo daar een meer dan een terechte penalty moeten geven. Godsamme, dan kon je hier echt weggaan met misschien wel de overwinning. Dit Leicester is echt te pakken volgende week. Dan moet het name aan de bal echt veel en veel beter. Leicester werd alleen gevaarlijk door 1 dom balverlies van Veerman, en 1 goed uitgespeelde kans die gelukkig op de lat eindigde.
Heel blij ook met Mvogo. Daar stond temniste een keeper. Straalde ook wat uit. Was goed in hoge ballen. Laten staan die handel. Het is afgelopen met mevrouwtje Joelle. Heb denk ik ook zo gevoel dat Schmidt het niet pikte dat Joelle ff een ererondje maakte bij de Twente fans na zijn belachelijke slechte optreden.
Ik snak echt naar Romero. Zahavi doet echt pijn aan je ogen. Zo belachelijk slecht.
Spannend volgende week. Zin in. Ik heb er vertrouwen erin dat we doorgaan. Tegen RKC gewoon de hele basiselftal rust geven.
Heel blij ook met Mvogo. Daar stond temniste een keeper. Straalde ook wat uit. Was goed in hoge ballen. Laten staan die handel. Het is afgelopen met mevrouwtje Joelle. Heb denk ik ook zo gevoel dat Schmidt het niet pikte dat Joelle ff een ererondje maakte bij de Twente fans na zijn belachelijke slechte optreden.
Ik snak echt naar Romero. Zahavi doet echt pijn aan je ogen. Zo belachelijk slecht.
Spannend volgende week. Zin in. Ik heb er vertrouwen erin dat we doorgaan. Tegen RKC gewoon de hele basiselftal rust geven.