Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
In ieder geval niet verloren, dat is al een compliment waard. Toch baal ik wel stiekem van die gigantische kans van Gotze. En een normale scheidsrechter had Gakpo daar een meer dan een terechte penalty moeten geven. Godsamme, dan kon je hier echt weggaan met misschien wel de overwinning. Dit Leicester is echt te pakken volgende week. Dan moet het name aan de bal echt veel en veel beter. Leicester werd alleen gevaarlijk door 1 dom balverlies van Veerman, en 1 goed uitgespeelde kans die gelukkig op de lat eindigde.

Heel blij ook met Mvogo. Daar stond temniste een keeper. Straalde ook wat uit. Was goed in hoge ballen. Laten staan die handel. Het is afgelopen met mevrouwtje Joelle. Heb denk ik ook zo gevoel dat Schmidt het niet pikte dat Joelle ff een ererondje maakte bij de Twente fans na zijn belachelijke slechte optreden.

Ik snak echt naar Romero. Zahavi doet echt pijn aan je ogen. Zo belachelijk slecht.

Spannend volgende week. Zin in. Ik heb er vertrouwen erin dat we doorgaan. Tegen RKC gewoon de hele basiselftal rust geven.
 
Waarom werden Romero of Vinius niet ingebracht voor Zahavi? Nu breng je doan in..die moet vanaf links waar hij nooit speelt en gakpo moet dan de punt in terwijl hij veel gevaarlijker is vanaf links. Begreep helemaal niks van die wissel.
Ik had liever Madueke centraal en Doan vanaf rechts gezien.
 
Dit had met de VAR een pingel geweest. Waarom is er uberhaupt geen var in dit tournooi? Mannelijk voetbal ok, en de VAR hoeft niet voor ieder wissewasje te kijken, maar dit kan niet in een Europees tournooi. Of het nu de Conference League is of niet..
Oorspronkelijk was dit de reden:
De Conference League is net nieuw en veel clubs doen er aan mee die niet de middelen hebben om een VAR-systeem aan te leggen. In veel kleinere Europese competities is de VAR ook nog niet ingeburgerd.
En nu wordt gewezen op artikel 50.3 van het grote handboek van de Conference League:
'In principe wordt de VAR alleen gebruikt voor de finale. De UEFA kan echter besluiten om de VAR ook in andere wedstrijden te gebruiken, of om de VAR niet te gebruiken in de finale.'

De principes van de UEFA kennen we wel. :braak:
Wat een belachelijk artikel. :ROFL: :lmao: We doen wel waar we zin in hebben. :sneaky:
 
Leicester is een goede maatschaf voor PL clubs om Gakpo te beoordelen. Ben bang dat als er een club zich meldt dat het raar moet lopen als ze meer dan 30 miljoen gaan bieden
Het is altijd anders met betere spelers naast je. Gakpo creërde wel wat, had een pingel moeten krijgen en was de enige speler waartegen Leicester risico nam bij het verdedigen.
 
Waarom werden Romero of Vinius niet ingebracht voor Zahavi? Nu breng je doan in..die moet vanaf links waar hij nooit speelt en gakpo moet dan de punt in terwijl hij veel gevaarlijker is vanaf links. Begreep helemaal niks van die wissel.
Ik zou tegen deze tegenstander meer zien in die gekke Bruma dan in Zahavi, Götze of Vini voorin. Lekker veel lopen en gaatjes zoeken/trekken voor elkaar.
 
Overigens.

Wat een verademing van een scheidsrechter!
Jammer van die situatie met Gakpo, maar ginne VAR hè
Nou. Dat had de scheids moeten zien.

Bij vlagen aardig. Bij vlagen te slordig. In tegenstelling tot veel mensen hier heb ik Veerman veel moois zien doen. Alleen soms slordig balverlies, maar wel een speler die wil voetballen. Zelfde gold voor Madueke. Daarentegen Gakpo eigenlijk helemaal niet gezien.

O, en waarom Romero niet voor Zahavi?

Volgende week kan alles nog :PSV:
 
Oorspronkelijk was dit de reden:
De Conference League is net nieuw en veel clubs doen er aan mee die niet de middelen hebben om een VAR-systeem aan te leggen. In veel kleinere Europese competities is de VAR ook nog niet ingeburgerd.
En nu wordt gewezen op artikel 50.3 van het grote handboek van de Conference League:
'In principe wordt de VAR alleen gebruikt voor de finale. De UEFA kan echter besluiten om de VAR ook in andere wedstrijden te gebruiken, of om de VAR niet te gebruiken in de finale.'

De principes van de UEFA kennen we wel. :braak:
Wat een belachelijk artikel. :ROFL: :lmao: We doen wel waar we zin in hebben. :sneaky:
Dus het wordt niet serieus genomen..
 
Wat lekker.
Zo’n wedstrijd zonder gezeik.
Nergens tijdrekken.
Eigenlijk wel benieuwd naar de effectieve speeltijd. Moet wel redelijk hoog geweest zijn.
Hup, opstaan.
Doorgaan.
Volgens mij waren er nul blessurebehandelingen.

Geen supportersgedoe, tenminste niet op de tribunes. 1 aansteker uit het PSV-vak bij een corner. Het kan dus nog beter.
 
Ondanks het niveau heb ik toch kunnen genieten van Mauro, Ramalho en Sangare, althans zij waren ruim voldoende. Mauro kreeg telkens met 2-3 aanvallers tegenover zich te maken en daarom maakte hij bij het uitverdedigen een paar fouten met foute passen enz. Maar als Mauro zulke fouten niet zou maken, dan zou die bij een City of Bayern spelen ipv bij PSV.
Verder waren zowel Ramalho als Mvogo een verademing om naar te kijken. Boscagli had weer eens zijn Boscagli momenten maar ook hij was nu wel vrij geconcentreerd.
De rest voldeed of niet of was het hoogstens een 5,5.
Gakpo weet nu ook hopelijk dat hij minimaal nog een jaartje hier moet blijven en wat variaties er in zijn aanval moet slepen.
Veerman ook een 5,5?
 
Veerman ook een 5,5?

Hij wisselde heerlijke passjes af met heel veel risico in zijn spel zoals balletjes naar achter terwijl ze onder druk stonden. Dat kun je doen tegen RKC, maar in Europa wordt dat vaak meteen afgestraft. Daar moet hij veel scherper in worden.
 
Net of PSV hier zelf al een signaal wilt afgeven, want wel heel toevallig dat ze Mvogo als motm kiezen, terwijl ik zeker Mauro en ook nog wel Sangare boven hem zou verkiezen als ik de beste speler aan onze kant moet aanwijzen. Hoe dan ook, Drommel is zijn plek echt kwijt. Ik baal daar van, niet omdat ik hem een goede keeper vind (integendeel), maar omdat het ideale scenario zou zijn dat we een eigen keeper hadden die waarde vertegenwoordigd.

 
Veerman ook een 5,5?
Een 5. Ik zei hoogstens een 5,5, dat is dan voor een Noni en Gakpo. Maar Veerman speelde voor het eerst in een controlerende rol en moest erg wennen. Tegen een RKC is zo’n nieuwe rol makkelijker in te vullen voor hem dan tegen Leicester. Als hij op zijn eigen plek zo had gespeeld, dan had hij een 3 gekregen van mij.
 
Veerman, een cijfer?
Minimaal een 7 natuurlijk. Maar dat komt meer door de potentie van speler én positie voor oa volgend jaar.

Hier kan RvN volgend jaar prima mee verder.
Mits Sangaré maar niet verkocht wordt. Veerman liet hem echt shinen….😉

Eindelijk een verdedigende middenvelder mét technische kwaliteiten die zich continu aanbood. Ik heb in jaren niet gezien dat dat gebeurde. Eindelijk kunnen de centralen ook de bal kwijt door het midden.

Dat nonchalante zal nooit veranderen, zijn handelingssnelheid moet hoger, maar daar zijn wedstrijden a la gisteren voor. Komt wel goed. Pirlo 2.0.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan