Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mooi, volgende week gaat het ergens om!! We zullen ze naar voren brullen als een ware metalcoach!

Heel erg blij met de keepers wissel, maar durfde daar nog niets over te zeggen met de Mvo-go momenten. Vanavond prima gekeept.

Ik denk dat PSV wel tevreden mag zijn.

-Niet super gespeeld, maar ook niet slechter dan subtop premier league.
-De nul gehouden.
-Mvogo goed.
-Geen blessures, geen kaarten.

Al met al: okay.
En nog wat centjes en wat Europese punten. En uitdoelpunten tellen niet meer dubbel, dus die 0 is gewoon ok.

Ik vond 't eigenlijk best een prettige wedstrijd om naar te kijken. Niet omdat het goed was, maar omdat we op bepaalde vlakken lieten zien dat we het wél kunnen. Vooraf was ik benieuwd hoe PSV het zou doen tegen een PL tegenstander en ik was bang dat we volledig overlopen zouden worden door het hoge tempo wat Engelse ploegen spelen. Viel me reuze mee.

Sangaré weer zoals voor de Afrika cup en om Mauro kun je inmiddels niet meer heen.

Gakpo en Noni kunnen beter nog eventjes in Eindhoven blijven, want het niveau van een Bergwijn of Depay hebben ze nog niet aangetikt.

Zahavi kan misschien beter een mental coach worden ofzo. Hij ziet er heel smooth uit maar aan de bal is het huilen met de pet op. Een hoog tempo kan hij ook niet belopen dus tegen een tegenstander die zich niet ingraaft is hij ook nooit in de 16 te vinden. Hoe fit is Romero?

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan