Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik snap dit dus niet. Waarom niet nog 1 keer?Nou, slinger m voor, 0-1, iedereen happy!
Wij de kans van Götze, en de pingel van Gakpo, zij ook 2x gevaarlijk. Redelijk n evenwicht, zij meer balbezit maar hadden wel een gezonde angst/ontzag.Er waren zeker mogelijkheden voor ons, maar de beste aanvallen waren toch echt voor Leicester. Ik vond ons niet de betere.
Als hij dit kan volhouden, zou ik eraan denken om hem over te nemen.Laat Mvogo maar staan hoor. Straalde veel meer rust uit achterin
Klopt, durfde het niet te tikken, voor je t weet jinkx je de boelHeel erg blij met de keepers wissel, maar durfde daar nog niets over te zeggen met de Mvo-go momenten. Vanavond prima gekeept.
En nog wat centjes en wat Europese punten. En uitdoelpunten tellen niet meer dubbel, dus die 0 is gewoon ok.Ik denk dat PSV wel tevreden mag zijn.
-Niet super gespeeld, maar ook niet slechter dan subtop premier league.
-De nul gehouden.
-Mvogo goed.
-Geen blessures, geen kaarten.
Al met al: okay.