Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit was eigenlijk wel het hoogst haalbare. Ja, we hadden die penalty moeten hebben, maar Leicester had ook gewoon een goal moeten maken. Prima pot van PSV, waarbij het duidelijk was dat we PL tempo niet gewend zijn. Nu wordt het in feite gewoon 1 knockout wedstrijd, maar dan thuis. Prima.
 
Herhaling van de overtreding op Gakpo.
De scheidsrechter had ook al zelf moeten zien dat dit een overtreding is.
Hier heeft een scheidsrechter geen VAR voor nodig. Deze scheidsrechter stond er vlak bij kijkt ernaar maar fluit niet voor een Penalty.
Dit had met de VAR een pingel geweest. Waarom is er uberhaupt geen var in dit tournooi? Mannelijk voetbal ok, en de VAR hoeft niet voor ieder wissewasje te kijken, maar dit kan niet in een Europees tournooi. Of het nu de Conference League is of niet..
 
Beetje ouderwets om op die manier te denken. Een verdedigend middenvelder is niet perse een type Sangaré of Gattuso. Xavi en Pirlo waren ook 'verdedigende' middenvelders
Geen idee of het ouderwets is, maar ik zag Veerman de bal verliezen voor het eigen strafschopgebied, wat meteen gevaar veroorzaakte. Als je de bal zo nu en dan verspeelt, dan moet je dat iig niet op de eigen helft doen.
 
Ondanks het niveau heb ik toch kunnen genieten van Mauro, Ramalho en Sangare, althans zij waren ruim voldoende. Mauro kreeg telkens met 2-3 aanvallers tegenover zich te maken en daarom maakte hij bij het uitverdedigen een paar fouten met foute passen enz. Maar als Mauro zulke fouten niet zou maken, dan zou die bij een City of Bayern spelen ipv bij PSV.
Verder waren zowel Ramalho als Mvogo een verademing om naar te kijken. Boscagli had weer eens zijn Boscagli momenten maar ook hij was nu wel vrij geconcentreerd.
De rest voldeed of niet of was het hoogstens een 5,5.
Gakpo weet nu ook hopelijk dat hij minimaal nog een jaartje hier moet blijven en wat variaties er in zijn aanval moet slepen.
Leicester is een goede maatschaf voor PL clubs om Gakpo te beoordelen. Ben bang dat als er een club zich meldt dat het raar moet lopen als ze meer dan 30 miljoen gaan bieden
 
  • Leuk
Reactions: IPF
We hadden hier gewoon een pingel moeten krijgen en 0-1 moeten winnen…maar goed een gelijkspel is een prima resultaat waar ik wel voor had getekend…

Thuis trekken we deze over de streep!!😎
 
Dit had met de VAR een pingel geweest. Waarom is er uberhaupt geen var in dit tournooi? Mannelijk voetbal ok, en de VAR hoeft niet voor ieder wissewasje te kijken, maar dit kan niet in een Europees tournooi. Of het nu de Conference League is of niet..
Vind wel dat het óf overal VAR moet zijn óf nergens. Zou er beide vrede mee hebben maar dit is gewoon vreemd
Helemaal eens. Ik snap dat dit het budget toernooi is, maar we zijn nu in de laatste fase waarbij een VAR meer dan logisch is.
 
Ik vond het heerlijk zonder VAR
Oh daar valt ook zeker iets van te zeggen, maar het is een beetje vreemd dat in de CL en EL al lang een VAR is en hier niet.

Het is ook gewoon ouderwets juichen als er gescoord wordt... in plaats van 5 minuten wachten totdat de VAR of scheids de verkeerde beslissing maakt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan