Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Drommel die niks pakt, bejaarde invalide Israëliër die 1 op 45 kansen scoort, gelukkig zit ik in het vliegtuig en hoef ik dit niet aan te zien donderdag
calc.png
Je hebt weer de verkeerde calculator gelezen bij je kansberekening, Einstein.
 
Vardy ontbrak zondag tegen ManU (1-1) vanwege een knieblessure.
Ondertussen is Leicester geklommen naar de 10e plek, maar ze lopen wel wat wedstrijden achter. Mochten ze die allen winnen klimmen ze 1 plek.

Heel benieuwd naar deze krachtmeting met de vor nu middenmoter van Engeland.
 
Vardy ontbrak zondag tegen ManU (1-1) vanwege een knieblessure.
Ondertussen is Leicester geklommen naar de 10e plek, maar ze lopen wel wat wedstrijden achter. Mochten ze die allen winnen klimmen ze 1 plek.

Heel benieuwd naar deze krachtmeting met de vor nu middenmoter van Engeland.
Het wordt geen makkelijke pot, maar ongenoeglijk is het zeker niet. Met een beetje geluk en goed voetbal kan je ook Leicester City gewoon verslaan.
 
Leicester verliest alleen thuis van de topclubs. Wordt een pittig potje donderdag.
Hopelijk een uitslag met perspectief voor de return.
 
Daar lees ik dan wel over. Ik kan me er echt niet meer toe zetten om te kijken naar frustratievoetbal.
Okay. Maar ik hoop op een avondje zoals eerder bij Arsenal, Leeds United en nog wat stunts op Albion.
Je weet maar nooit.
En mocht het weer misgaan, een beetje vloeken lucht soms toch ook op?
 
Okay. Maar ik hoop op een avondje zoals eerder bij Arsenal, Leeds United en nog wat stunts op Albion.
Je weet maar nooit.
En mocht het weer misgaan, een beetje vloeken lucht soms toch ook op?
Ik vloek inmiddels 99 van de 100 wedstrijden van PSV, daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Gewoon een goeie pot op de mat leggen en verder geen gezeik.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan