Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is Obispo alweer geblesseerd?
Lijkt mij wel, heeft geen kaart gepakt in het vorige duel dus er is geen sprake van een schorsing.

Artikel rept er ook met geen woord over.

 

Een oude bekende toevallig? :maniac:
Nee, die hier altijd kwam is al weer een hele tijd terug in Eindhoven, begreep ik.
Goh, da's ook alweer 8 jaar geleden dat die veroordeeld is. De tijd gaat hard.
 

Schmidt sluit nieuwe keeperswissel bij PSV niet uit

link

Roger Schmidt weigerde woensdag op zijn persconferentie te bevestigen dat Joël Drommel donderdag zal keepen tegen Leicester City. De coach van PSV sluit een nieuwe keeperswissel niet uit.

'Alles is mogelijk. Je kan altijd wisselen, ook keepers', zei Schmidt op de vraag of een nieuwe keeperswissel mogelijk zou zijn. 'Dat hoort bij het voetbal. Als je keeper rood krijgt of geblesseerd raakt moet je ook wisselen, dat is niks speciaals. We maken er altijd iets groots van, maar je moet de prestaties en de opties binnen je selectie beoordelen. En dan moet je een beslissing nemen. Dat is mijn taak.'

Als de keeper niet kan keepen en nauwelijks een bal tegenhoudt is ook best wel een goede reden. :rolleyes:
 

Schmidt sluit nieuwe keeperswissel bij PSV niet uit

link

Roger Schmidt weigerde woensdag op zijn persconferentie te bevestigen dat Joël Drommel donderdag zal keepen tegen Leicester City. De coach van PSV sluit een nieuwe keeperswissel niet uit.
Lekker blijven (D)rommelen....
Mvogo, Drommel, poteeto, potaato...
 
Wat een rust hier. Is iedereen z'n pyjama aantrekken en chips aan het pakken?
Ach het is toch pas morgen? Ik ben net met klaar met virtueel Luz ardiden op te fietsen. Nu de beentjes omhoog op de bank en morgen zal de wedstrijd de hele dag gaan leven bij mij.
 
FPrqUlNXoAEQSj4

Met "weer" zal hij toch niet refereren aan het eerste half uur tegen FC Twente mag ik hopen. :rolleyes:
:unsure: Maar waaraan dan wel? :confused:
 
Ach het is toch pas morgen? Ik ben net met klaar met virtueel Luz ardiden op te fietsen. Nu de beentjes omhoog op de bank en morgen zal de wedstrijd de hele dag gaan leven bij mij.
Ja, is ook zo. Maar om de één of andere reden had ik 'the night before' wat meer reuring verwacht.:grin::shrug:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan