LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb hier nog steeds niet gehoord welke coach moet komen ipv Van Bommel. Iemand een idee?

Van Bommel valt me helaas tegen, te eigenwijs en koppig waardoor hij spelers op andere posities gaat zetten (Bergwijn, Sadilek, Gakpo) en daar aan vasthoud ook al werkt het niet.

Laat maar eens een schokgolf door het Philips stadion en de Herdgang gaan en probeer Louis van Gaal te strikken.

Die is ook niet bang jeugd in te passen maar zal de ervaring in het veld nooit onderschatten.

Andere trainers die het wellicht zouden moeten kunnen zouden op dit moment buitenlanders zijn omdat de goede Nederlandse coaches allemaal al vast liggen.

Probeer anders eens
Hein Vanhazenbrouck (Belg)
Alan Pardew (Engelsman)
Jurgen Klinsmann (Duitser)
 
P
Van Bommel valt me helaas tegen, te eigenwijs en koppig waardoor hij spelers op andere posities gaat zetten (Bergwijn, Sadilek, Gakpo) en daar aan vasthoud ook al werkt het niet.

Laat maar eens een schokgolf door het Philips stadion en de Herdgang gaan en probeer Louis van Gaal te strikken.

Die is ook niet bang jeugd in te passen maar zal de ervaring in het veld nooit onderschatten.

Andere trainers die het wellicht zouden moeten kunnen zouden op dit moment buitenlanders zijn omdat de goede Nederlandse coaches allemaal al vast liggen.

Probeer anders eens
Hein Vanhazenbrouck (Belg)
Alan Pardew (Engelsman)
Jurgen Klinsmann (Duitser)
prima opties
 
Ik kijk echt enorm uit naar de interland periode. Talenten als Ihattaren en Stengs hopelijk zien debuteren. Vooral Ihattaren even los zien van de malaise die het kijken naar een PSV wedstrijd is. Perfect moment voor Gerbrands om kopen te laten rollen.
 
Ik kijk echt enorm uit naar de interland periode. Talenten als Ihattaren en Stengs hopelijk zien debuteren. Vooral Ihattaren even los zien van de malaise die het kijken naar een PSV wedstrijd is. Perfect moment voor Gerbrands om kopen te laten rollen.

:unsure: kopen rollen niet zo goed. ;)
 
Ik kan nou niet echt een coach verzinnen die vrij is, interesse zou hebben in PSV en beter is dan Van Bommel.
 
Zullen er harde woorden vallen in de kleedkamer... nog geen enkele reactie. Maar gezien de weinig temperament volle mannen in het team zullen ze vooral stil en verslagen erbij hangen ben ik bang.
 
Ik kan nou niet echt een coach verzinnen die vrij is, interesse zou hebben in PSV en beter is dan Van Bommel.
Van Basten, maar als die al weer trainer wordt zal hij niet naar PSV gaan. Jammer.
 
Van Bommel valt me helaas tegen, te eigenwijs en koppig waardoor hij spelers op andere posities gaat zetten (Bergwijn, Sadilek, Gakpo) en daar aan vasthoud ook al werkt het niet.

Laat maar eens een schokgolf door het Philips stadion en de Herdgang gaan en probeer Louis van Gaal te strikken.

Die is ook niet bang jeugd in te passen maar zal de ervaring in het veld nooit onderschatten.

Andere trainers die het wellicht zouden moeten kunnen zouden op dit moment buitenlanders zijn omdat de goede Nederlandse coaches allemaal al vast liggen.

Probeer anders eens
Hein Vanhazenbrouck (Belg)
Alan Pardew (Engelsman)
Jurgen Klinsmann (Duitser)
 
De 1e wedstrijd van de laatste 5 waarin het puntverlies niet aan de arbitrage ligt.
Het was om te janken zo slecht.
Het begint met Zoet en de hele verdediging en eindigt met een slap middenveld en een beroerde aanval.
Dit gaat nu echt een dingetje worden met een PSV zonder zelfvertrouwen.
 
Gisteren
Van Bommel roemt eensgezindheid

‘’Als je vier keer achter elkaar niet wint, dan is het logisch dat er dit soort vragen komen’’, reageert Van Bommel op de vraag of hij dingen anders gaat doen tegen de Oostenrijkers. ‘’Soms vragen bepaalde wedstrijden om andere dingen, maar we moeten op dezelfde manier doorgaan’’, vervolgt de hoofdtrainer.

Dat is dan goed gelukt vandaag. :rolleyes: :zien:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan