LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zie weer leuke teksten voorbij komen via twitter.

Rosario die het schandalig vind hoe de vier goals vallen. Ik heb nieuws voor je Rosario. Ik vind het ook schandalig dat jij het shirt van PSV mag dragen. En nog aanvoerder ook.

Eens ff kijken. Ohja, Bommeltje die roept dat we nu kerels moeten zijn. Moesten we dat niet na Utrecht uit zijn? Popie jopie teksten. Vervolgens sta je om 5 uur zondag, weer met lege handen.

Ik ook niet. :rolleyes:

Wat heeft dat overigens met Lask Linz tegen PSV te maken? :confused:

Fijn voor je dat jij ook trainer wordt van Bayern. Rico zegt dat die trainer van Bayern wordt, maar de club heeft al bevestigd tegenover BILD dat ze niet in zee gaan met Wenger.
 
Fijn voor je dat jij ook trainer wordt van Bayern. Rico zegt dat die trainer van Bayern wordt, maar de club heeft al bevestigd tegenover BILD dat ze niet in zee gaan met Wenger.

Waar schrijf ik dat ik trainer word van Bayern?

Lezen is ook een kunst. :cool:
 
de Krediet van Mark als icoon is op, sorry maar hij moet opstoppen.

We hebben nog steeds goede spelers alleen ze zijn niet meer gemotiveerd, ze hebben iemand anders nodig om hun op de goede rails te krijgen
 
In 2013
2 punten uit 7 wedstrijden

Slechtste reeks PSV in 42 jaar tijd

link

In zeven duels pakte de ploeg van Cocu slechts twee punten.
De laatste keer dat PSV zeven eredivisiewedstrijden op rij niet won, was in het seizoen 1971/1972


Die "records" kunnen ze nog aanscherpen. :cautious:
Toen had Cocu nog een biechtvader in de persoon van Guus. Wie heeft Bommel? Niemand behalve zijn waardeloze schoonvader.
 
Ik denk ook niet dat MvB wegsturen de oplossing is, alhoewel het wel kan natuurlijk dat de druk te groot wordt, bv na weer een nederlaag zondag tegen WII. Ik vind MvB niet bepaald een sterke coach, maar ik zou echt niet weten wie dan wel. De enige enigszins realistische opoties zijn Henk Fraser of Maurice Steyn, en ik weet nou niet of PSV daar nou wat mee opschiet. Dan worden er hier namen geroepen als Kovac, Van gaal of Wenger (die overigens naar bayern gaat), maar die hebben 99.9% zeker geen zin in PSV en verdienen 5-10m per jaar, volkomen kansloos dus.

Eigenlijk denk ik dat het beter zou zijn dat JdJ opstapt. Ik vind het heel moeilijk om de coaching van MvB op waarde te schatten. Ik lees hier wel over andere posities, poppetjes, etc. maar eigenlijk zit daar volgens mij best veel opportunisme bij: wat op de bank zit, is altijd beter. MvB heeft echt altijd door geselecteerd, laat zich ook weinig leiden door dure aankopen, niet te bang om jeugd in te passen. Hij heeft ook heel goede fasen gehad - ook dit seizoen nog.
Maar wat veel duidelijker is, is dat het aankoopbeleid écht waardeloos is geweest. Er is werkelijk geen enkele speler gekocht die er meteen staat. Of die nodig is - die opbouwende speler op het middenveld. En het ligt echt niet aan het budget, er is genoeg geld uitgegeven.

Maar goed, geen enkele trainer is houdbaar als de resultaten slecht blijven - een nederlaag in Tilburg zou best eens de genadeklap voor MvB kunnen zijn. Maar ik sta dan niet te juichen, het is maar zeer de vraag of het een structurele oplossing is. Terwijl ik nog steeds denk dat met deze selectie toch echt veel mogelijk is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan