LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sterkte heren...

Wat een vernedering tegen een stel matige Oostenrijkers. Zoveelste Europese faaljaar op rij.

Om even over misplaatste arrogantie terug te komen, volgens Bergwijn kon dit PSV meedoen om EL winst.

Misschien niet het moment om je hier te laten zien, vriend.
 
Niemand is hier tevreden over hoor..

Tijdje terug waren mensen aan het janken omdat er ajacieden in het wedstrijdtopic postten. Nu zag ik zogenaamde 'supporters' hopen op en juichen voor LASK doelpunten. Wat een hypocrisie! Pak die banhamer er maar bij hoor.
 
Niemand is hier tevreden over hoor..

Tijdje terug waren mensen aan het janken omdat er ajacieden in het wedstrijdtopic postten. Nu zag ik zogenaamde 'supporters' hopen op en juichen voor LASK doelpunten. Wat een hypocrisie! Pak die banhamer er maar bij hoor.

De rampsupporters rotten wel op als het beter gaat. Hebben we al eerder gezien.
 
Kovac opperde ik ook eerder. Heeft het niet echt goed gedaan bij Bayern, maar bij Eintracht een goede prestatie neergezet.
 
Dan heb je het mis ouwe ben al een tijdje lid maar wees eens een kerel, zielig gedrag lastig als je in de echte wereld niet tegen kritiek kan. PSV voetbalt zoals jij het forum wil hebben slap geen tegenspraak en alleen positief zijn anders ben je geen supporter.

Dat ie geen tegenspraak duldt is klinkklare onzin. Hij geeft zijn mening terug. Hij dreigt nergens mensen te bannen. Ga gewoon de dialoog aan, daar is het forum voor.
 
Dan heb je het mis ouwe ben al een tijdje lid maar wees eens een kerel, zielig gedrag lastig als je in de echte wereld niet tegen kritiek kan. PSV voetbalt zoals jij het forum wilt hebben slap geen tegenspraak en alleen positief zijn anders ben je geen supporter.

Dank voor deze lekkere aanval. En net als in het echte leven.....welterusten.
 
Dat ie geen tegenspraak duldt is klinkklare onzin. Hij geeft zijn mening terug. Hij dreigt nergens mensen te bannen. Ga gewoon de dialoog aan, daar is het forum voor.

Dialoog kan je met jullie niet aan want als je kritisch bent, ben je geen supporter
Dank voor deze lekkere aanval. En net als in het echte leven.....welterusten.

Ik ga nog ff Feijenoord kijken dus blijf nog ff op misschien zie ik dan wel voetbal, kan bijna niet maar slechter als wij kan niet
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan