LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik hoop dat iemand bij PSV ooit nog eens gaat bedenken dat we niet per se 4-3-3 hoeven te spelen.
3 - 5 - 2 met Dumfries en Gakpo op de flanken, drie CVs achterop. En Unnerstall. Please, let us have Unnerstall..
Heeft daar niets mee te maken. We missen klasse, leiders en mentaliteit. Guti, Bruma, Schwaab, Sadilek of Baumgartl: zij kunnen in geen enkel systeem renderen. Te weinig klasse, gogme en technische bagage.
 
Lees jij mijn berichten wel, of trek je graag kort-door-de-bocht conclusies? Ik zeg nergens dat het goed is. Maar hopen op verlies voor PSV zal ik nooit doen nee. Dat past niet bij het supporterschap in mijn ogen. In het algemeen heeft het al dan niet in de forumleiding zitten daar ook geen fluit mee te maken.
Ik heb mogelijk de verkeerde gequote in alle ellende. Zelfs ik deel mee in de malaise. Ik bedoel natuurlijk de persoon hierboven.
 
Heeft daar niets mee te maken. We missen klasse, leiders en mentaliteit. Guti, Bruma, Schwaab, Sadilek of Baumgartl: zij kunnen in geen enkel systeem renderen. Te weinig klasse, gogme en technische bagage.

Misschien. Maar op die manier kun je je zwakke punten misschien iets beter verbloemen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Edit Der Muzikant: dit taalgebruik wordt niet getolereerd.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Bergwijn zal wel vertrekken deze zomer, dus probeer het elftal te bouwen rondom Malen, Ihattaren, Gakpo en Lammers. Kan natuurlijk moeilijk in één keer 15+ spelers vervangen maar we moeten in ieder geval beginnen in de winter. Dat wordt de taak van de nieuwe TD en hopelijk zijn we dan weer competitief vanaf seizoen 2021/2022.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan