LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bij de hockeyteams van mijn dochters kom je - als het krachtsverschil te groot is - in een andere competitie na de herfst- en winterstop


Oh, wacht
 
Als mod mag je blijkbaar alleen maar positief zijn hier.
Lees jij mijn berichten wel, of trek je graag kort-door-de-bocht conclusies? Ik zeg nergens dat het goed is. Maar hopen op verlies voor PSV zal ik nooit doen nee. Dat past niet bij het supporterschap in mijn ogen. In het algemeen heeft het al dan niet in de forumleiding zitten daar ook geen fluit mee te maken.
 
En dan sta je nog steeds met een stel inspiratieloze mietjes op dat veld. Al vraag ik me af in hoeverre ik het mensen als Gakpo en Sadilek kwalijk kan nemen.

Die kun je het ook niet kwalijk nemen. Dat zijn jonkies met echt wel talent. Maar sinds het vertrek van Guardado is er 0,0 geïnvesteerd in sturende ervaring. Dat mag iedereen die in de leiding zit of zat zich aanrekenen.
Dit is gewoon heel vervelend en dan druk ik me zacht uit.
 
Ik hoop dat iemand bij PSV ooit nog eens gaat bedenken dat we niet per se 4-3-3 hoeven te spelen.
3 - 5 - 2 met Dumfries en Gakpo op de flanken, drie CVs achterop. En Unnerstall. Please, let us have Unnerstall..
 
Hoe je het in 3 weken allemaal kan weggeven. Ach, Toontje is te druk met boekjes. Topsportklimaat. Sukkels. Hele club gaat naar de klote als Bommeltje niet heel gauw oprot.
Dat boekje is wel heel slecht getimed. Maar gelukkig staat zijn agenda nog wel met lezingen. Stel je voor dat de focus op PSV gaat..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan