LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je ziet dat een Bergwijn en Malen dan toch ook wel heel belangrijk zijn. Bergwijn en Malen spelen ook uitstekend samen met Ihattaren. Het is echt een enorm verschil.
 
Je ziet dat een Bergwijn en Malen dan toch ook wel heel belangrijk zijn. Bergwijn en Malen spelen ook uitstekend samen met Ihattaren. Het is echt een enorm verschil.

Onzin middenveld is al hele seizoen een drama alles terug en geen druk zetten
 
Maar terecht toch? Het is toch echt tenenkrommend wat deze ploeg laat zien en het schijnbare onvermogen van van Bommel om het tij te keren? Week in week uit komt ie met dezelfde 10 klungels en Ihattaren en elke wedstrijd hetzelfde liedje. Dan heb je er geen kaas van gegeten volgens mij.

Niemand ontkent dat er slecht wordt gespeeld. Maar schijnbaar komt er altijd iets bovendrijven zodra het slecht gaat. Ipv dan achter je club staan, worden spelers uitgekafferd, wordt er gehoopt op grote nederlagen enz. Ik vind dat maar apart. Maarja, ook altijd dezelfde namen, dus echt nieuw is het niet.
 
Het is echt een drama zeg, kan me niet herinneren dat ik ooit zo ongeïnteresseerd naar PSV heb gekeken. Het doet me niet veel, dat is wel zorgwekkend...
 
Wat een verschil in beleving.. daarnaast zijn we echt los zand. Dit kan echt niet meer.
Dacht dat ik PSV voor m'n lol keek.:FP:
 
Inderdaad. Je ziet vrijwel niemand de mouwen opstropen en denken, dan maar met de beuk erin. Uitzondering is Dumfries.

Het is apathisch en willekeurig.

Is het überhaupt een elftal die wil rennen voor z'n coach?

Dit is geen knokploeg.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan