LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jammer dat Hendrix er niet bij is. Dan had je tenminste 2 spelers die alles geven. To be fair, ook Sadilek doet altijd z'n uitesrte best, maar die kan er helaas niks van
 
Ze beslissen toch ook gezamenlijk over aankopen?

1.Verkeerde aankopen
2.Mark had er veel meer uit kunnen halen

Nou nee... aankopen primair de TD, die beslist ook over “passanten” als de coach

En ik denk dat de selectie echt heel slecht is samengesteld.... ik schreef het afgelopen weekend al eens: het is niet zo dat Van Bommel Wijnaldum en Propper op de bank zet
 
Niemand ontkent dat er slecht wordt gespeeld. Maar schijnbaar komt er altijd iets bovendrijven zodra het slecht gaat. Ipv dan achter je club staan, worden spelers uitgekafferd, wordt er gehoopt op grote nederlagen enz. Ik vind dat maar apart. Maarja, ook altijd dezelfde namen, dus echt nieuw is het niet.

Ik denk dat het frustratie is over de slechte prestaties van onze club. Zo voel ik het ook. En ergerlijk dat het tijd niet geleerd wordt. Na zoveel slechte wedstrijden en gebrek aan inzet zou je toch denken dat er eens ingegrepen wordt. In plaats daarvan kijken we week in week uit naar hetzelfde geklungel van dezelfde 11 en Mark van Bommel. Onbegrijpelijk en frustrerend.
 
Bruma mist gewoon alle facetten voor een goede aanvaller. In alles net niet. Leuk dat ie goed inviel voor Portugal maar wat ie net deed is gewoon pure armoede. Het is allemaal zo slap en zonder enige overtuiging.

Ik denk dat Bruma leuk meedraait in een goed lopend team, maar niet zo'n klasbak is die opstaat en het verschil maakt als het nodig is.
 
3-1 ... Helemaal vrij laten inkoppen. :zien: :FP:

PSV wordt volledig van de mat gespeeld. Wat een afgang.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan