LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hahaha wat een stel loosers ..... Ongelofelijk. Dat ze maar uitgeschakeld mogen worden, dan hoeven we ons Europees tenminste niet meer te schamen.
 
Als ik MvB was dan zou ik de eer aan mezelf houden, niet omdat je een slechte trainer bent. Nee, puur en alleen omdat PSV hem met deze miskopen in de steek heeft gelaten. Omdat ome Toon lekker boeken schrijft en niets voor hem erg is want hij is ten slotte AZ gewend. Omdat Toon met overtuiging riep dat “John al 10 jaar hier rondloopt”. Tja de terreinknecht van PSV loopt al 30 jaar rond daar.. Wat een misvatting om te denken dat het een groentje een miljoenen bedrijf kan runnen. MvB blijft een held en JDJ een nietszeggende voorbijganger, zoals hij altijd al was, ook als speler.
 
Nee, dat oeverloos gezeik is fijn om aan te horen.
Maar terecht toch? Het is toch echt tenenkrommend wat deze ploeg laat zien en het schijnbare onvermogen van van Bommel om het tij te keren? Week in week uit komt ie met dezelfde 10 klungels en Ihattaren en elke wedstrijd hetzelfde liedje. Dan heb je er geen kaas van gegeten volgens mij.
 
Als ik MvB was dan zou ik de eer aan mezelf houden, niet omdat je een slechte trainer bent. Nee, puur en alleen omdat PSV hem met deze miskopen in de steek heeft gelaten. Omdat ome Toon lekker boeken schrijft en niets voor hem erg is want hij is ten slotte AZ gewend. Omdat Toon met overtuiging riep dat “John al 10 jaar hier rondloopt”. Tja de terreinknecht van PSV loopt al 30 jaar rond daar.. Wat een misvatting om te denken dat het een groentje een miljoenen bedrijf kan runnen. MvB blijft een held en JDJ een nietszeggende voorbijganger, zoals hij altijd al was, ook als speler.

Zijn niet allemaal miskopen door Mark zijn spelopvatting en een team dat er niets van bakt krijg je dit en deze wissel bevestigt alles Thomas doet ook niet meer mee!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan