Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

Ajacied of niet, jij draagt hier jouw steentje meer dan bij aan goede discussies op het forum, dus geen zorgen daarover. ?

Je hebt overigens wel een punt. Het is denk ik meer de hoop op iemand die wellicht wel weet hoe hij een keeper moet verschalken die ons blij maakt. Malen is leuk met de bal aan de voet, maar zijn capaciteiten zonder bal en zijn gebrek aan afmaken gaan ons keihard tegenwerken. Ik denk dat we daarom staan te springen om deze extreem langzame balletjeswachter. Hopelijk geeft het ons een mogelijkheid om anders te spelen als een wedstrijd niet loopt.

Ha, werd mijn ongelijk vooralsnog mooi bewezen in die eerste minuten speeltijd van hem:maniac:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een stukje uit het AD gisteren:
Kunnen ze een beetje voetballen?

Vlak ze niet uit. Apollon was de laatste jaren al eens te sterk voor gerenommeerde clubs als OGC Nice, Lokomtiv Moskou, FC Midtjylland en FC Basel. Trainer Avgousti heeft de beschikking over een ervaren selectie die behalve uit Cyprioten uit Zuid- en Oost-Europeanen, Afrikanen en Zuid-Amerikan bestaat. Met Facundo Pereyra (31) en Emilio Zelaya (32) heeft de ploeg twee geslepen Argentijnse spitsen.
Zwakke tegenstander...?
Echt niet.
Dat maakt de prestatie veel groter van PSV.
Tegen Nice was 6 jaar geleden en tegen Lokomotiv 5 jaar dus die zijn totaal niet relevant. Midtjylland is twee jaar geleden, maar slechts twee spelers (Kyirakou en João Pedro) stonden in beide wedstrijden op het veld. Basel was vorig seizoen, maar toen was Basel ook gewoon heel slecht.

Ik vind het veel meer zeggen dat ze vorig seizoen 3e op Cyprus zijn geworden met 12 punten achterstand op APOEL. En APOEL kan ook niet voetballen zoals we dinsdag hebben gezien.
 
Ok, we hebben een Griekse Duitser, of een Duitse Griek, dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Maar goed, een stukkie ervaring wat een deel van de jongens echt wel gaat helpen. Heeft alles in zich om een cultheld te worden maar ik heb 1 vraag, weet iemand of er een optie tot koop in het huurcontract zit?
Als zijn huurcontract met PSV ten einde is, is hij transfervrij.
 
Tegen Nice was 6 jaar geleden en tegen Lokomotiv 5 jaar dus die zijn totaal niet relevant. Midtjylland is twee jaar geleden, maar slechts twee spelers (Kyirakou en João Pedro) stonden in beide wedstrijden op het veld. Basel was vorig seizoen, maar toen was Basel ook gewoon heel slecht.

Ik vind het veel meer zeggen dat ze vorig seizoen 3e op Cyprus zijn geworden met 12 punten achterstand op APOEL. En APOEL kan ook niet voetballen zoals we dinsdag hebben gezien.
Als Apoel niet kan voetballen wat zegt dat dan over een elftal waar t gros van de laatste linie geel pakt tegen Apoel?
 
Tegen Nice was 6 jaar geleden en tegen Lokomotiv 5 jaar dus die zijn totaal niet relevant. Midtjylland is twee jaar geleden, maar slechts twee spelers (Kyirakou en João Pedro) stonden in beide wedstrijden op het veld. Basel was vorig seizoen, maar toen was Basel ook gewoon heel slecht.

Ik vind het veel meer zeggen dat ze vorig seizoen 3e op Cyprus zijn geworden met 12 punten achterstand op APOEL. En APOEL kan ook niet voetballen zoals we dinsdag hebben gezien.
Precies dit.

We moeten nu niet gaan doen alsof deze tegenstander oprollen een prestatie van jewelste is. Ze hebben inderdaad de afgelopen jaren een aantal "grote" Europese clubs uitgeschakeld. Maar dit recentelijk tegen een Basel dat al tijden niet meer wat het geweest is en de andere ploegen zijn al tijden geleden...

Even een sneer naar onze Amsterdamse vrienden Brainz & Mentos , hoe zeggen we dat altijd in Eindhoven als ze in Amsterdam aan komen met het feit dat ze de grootste/beste club zijn in Nederland?

Prestaties uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst toch, of zoiets was het? ;)

Dus inderdaad. De prestatie van gisteren moeten we niet al te lang bij stilstaan. Zeker gezien het spelbeeld van de eerste helft. PSV had met gemak, met iets meer scherpte deze ploeg op moeten rollen met 4/5/6 doelpunten. Ajax zal ook nog eventjes aan de bak moeten tegen APOEL, wederom vanwege het feit dat ze het niet eerder hebben afgemaakt deze week, terwijl ook zij tegen een tegenstander speelde waarvan je in principe geen spaan heel had hoeven laten.

Dan had je de wedstrijd de return tegen de Cyprioten in principe niet eens meer hoeven voetballen en met de huidige mankementen binnen het elftal, misschien op nog tegen dat eiland met een aantal spelers kunnen starten die momenteel nog ritme op moeten doen.

Al met al hoop ik dat Nederland dit seizoen met 4 ploegen in de Europese hoofdtoernooien actief zal zijn, al zal het voor AZ nog een lastige partij gaan worden in Belgie.
 
Back on topic, dit is per slot van rekening het topic van onze nieuwe CULT-HELD. :DANCE:

Als zojuist zelfverklaard voorzitter van zijn fanclub wil ik dus iedereen tot de orde roepen!

#MITROGOOOAAL1913MILJOEN
 
Geen idee hoe je mensen tagt op dit forum.. maar moderators, kunnen je de titel van dit topic verbeteren naar 'Mitroglou' met die tweede o bij het eind?
 
Geen idee hoe je mensen tagt op dit forum.. maar moderators, kunnen je de titel van dit topic verbeteren naar 'Mitroglou' met die tweede o bij het eind?

Κωνσταντίνος "Κώστας" Μήτρογλου staat in zijn paspoort vermoed ik. Maar Mitroglou lijkt me ook prima.
 
Κωνσταντίνος "Κώστας" Μήτρογλου staat in zijn paspoort vermoed ik. Maar Mitroglou lijkt me ook prima.
Ik denk niet dat zijn roepnaam in zijn paspoort staat. ;)

Vind het wel opvallend dat wij er dan Mitroglou van maken, in plaats van Metroglou.
 
Ik denk niet dat zijn roepnaam in zijn paspoort staat. ;)

Vind het wel opvallend dat wij er dan Mitroglou van maken, in plaats van Metroglou.
Is afgeleid van het Engelse Mitro Glue, een bepaald soort hobbylijm.

Lekker invalbeurtje gisteren hoor! Zei al gelijk dat dit een topper zou zijn. :sneaky:
 
De namen die met een “glou” eindigen zijn vrijwel altijd Turkse namen. In NL hebben we dat ook met bijv jongens als Kadioglou (als ik hem goed spel). Alleen de combinatie met Griekenland is toch wat merkwaardig cq ironisch :unsure:
 
De namen die met een “glou” eindigen zijn vrijwel altijd Turkse namen. In NL hebben we dat ook met bijv jongens als Kadioglou (als ik hem goed spel). Alleen de combinatie met Griekenland is toch wat merkwaardig cq ironisch :unsure:
Zover liggen de landen niet uit elkaar, voor t zelfde geld zit er n vleugje Turks bloed in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan