Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

En dan schijnt het ook nog zo te zijn dat we hem voor ruim drie maanden niet eens kunnen bezichtigen!
Afgesloten voor publiek! Zelfs voor betalende fans. Bah.

Volgens de elders geposte links heeft dat mogelijk iets met de hobby's van het koninklijk huis te maken.
Weer een typisch voorbeeld van de linkse hobby’s van de regering.
 
Op zich zou ik het prima vinden om 18 miljoen neer te leggen in een huurconstructie, maar dan moet de speler ook wel echte meerwaarde bieden. Die meerwaarde heb ik bij Kostas niet per se gezien.

Nou, hij heeft wel gescoord hoor. Ik vind dit een opportunistische uitspraak. Typisch het voetbalwereldje.
 
Ik heb er nog eens over nagedacht... Eigenlijk moet je een episch figuur als Mitroglou nooit van de hand doen - al laat je hem souvlaki verkopen in het stadion.

Helaas willen epische figuren ook epische bedragen verdienen. Zoveel souvlaki gaat er niet gegeten worden.
 
Ik heb er nog eens over nagedacht... Eigenlijk moet je een episch figuur als Mitroglou nooit van de hand doen - al laat je hem souvlaki verkopen in het stadion.
Als Kostas een souvlaki-tent in het stadion begint, kom ik iedere wedstrijd bij hem langs. Gegarandeerd. Heerlijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan