Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

Het enige nadeel is dat het voor Kostas wel wat harder werken voor zijn geld is dan dat hij tot nu toe gewend is.
 
Het enige nadeel is dat het voor Kostas wel wat harder werken voor zijn geld is dan dat hij tot nu toe gewend is.

Jij onderschat wat hij achter de schermen doet. Hij is heel belangrijk voor het team. Team is dan ook niet voor niks afgeleid van het Griekse woord team, wat zoveel als 'kluns in dienst van een niet prestatiegerichte groep' betekent.
 
Jij onderschat wat hij achter de schermen doet. Hij is heel belangrijk voor het team. Team is dan ook niet voor niks afgeleid van het Griekse woord team, wat zoveel als 'kluns in dienst van een niet prestatiegerichte groep' betekent.
Pas op he, ik zit in de MR van het lokale Gymnasium hier en kan jouw uitspraken zo laten checken door een team van experts.
 
Ook met epische baard? :grin:

Zijn zus is vrij succesvol en woont in Oostenrijk..

maxresdefault.jpg
 
Heb inderdaad de souflaki gemaakt, met gegrillde aubergine, puntpaprika en courgette erbij. Daarnaast pita broodjes, rijst, sla, tomaat en zelf gemaakte tzatziki. Het was belachelijk lekker. Thanks voor de inspiratie Bondscoach !
 
Heb inderdaad de souflaki gemaakt, met gegrillde aubergine, puntpaprika en courgette erbij. Daarnaast pita broodjes, rijst, sla, tomaat en zelf gemaakte tzatziki. Het was belachelijk lekker. Thanks voor de inspiratie Bondscoach !

Was er ook een Grieks serveerstertje bij?
 
Ik heb mevrouw PSV033 in haar Griekse outfit gehesen. Toen de kinderen direct na het eten weer naar hun kamers verdwenen heb ik daar nog veel plezier van gehad. :grin:

Chapeau!
Als ik dat met mijn vrouw zou proberen, eindigt het voor mij heel wat minder plezierig.

Noot voor mods: op een vreemde manier is dit nog steeds on topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan