Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

Was het niet zo dat zijn vorige club het grootste deel van het salaris voor rekening nam?
Dat zou kunnen hoor maar het gaat mij om zijn houding met name: hij dient een voorbeeld te zijn voor de jeugd. PSV haalde hem mede door de gemiddelde leeftijd van de selectie er bij maar meneer vreet zich vol en is gewoon te zwaar. Slecht scouten is dat geweest van PSV. Als ze zijn account en zijn vorige clubs hadden gevolgd, dan hadden ze hem nooit gehaald.
 
Als ze zijn account en zijn vorige clubs hadden gevolgd, dan hadden ze hem nooit gehaald.

Dat weet ik nog niet zo zeker hoor; ik bedoel, ze hebben Bruma ook gewoon gehaald voor grof geld. Zelfs op basis van het meest positieve compilatiefilmpje zou ik hem niet gekocht hebben, maar PSV dus wel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat zou kunnen hoor maar het gaat mij om zijn houding met name: hij dient een voorbeeld te zijn voor de jeugd. PSV haalde hem mede door de gemiddelde leeftijd van de selectie er bij maar meneer vreet zich vol en is gewoon te zwaar. Slecht scouten is dat geweest van PSV. Als ze zijn account en zijn vorige clubs hadden gevolgd, dan hadden ze hem nooit gehaald.
En als PSV de laatste jaren ergens wél in uitblonk... Slecht scouten.
 
Mitroglu voegt weliswaar niks toe aan de selectie van PSV, hij brengt wel het beste naar boven... in de humor van dit forum.
Zodra ik zie dat er wat gepost is in het Mitroglu topic weet ik het al: Dat wordt lachen. :ROFL:
 
Sympathieke gast maar vergeet niet dat zo’n onprofessionele onbeantwoorde baardman gewoon 2 miljoen per jaar verdient hier.. Het is niet een afgeschreven speler die je “gratis” er bij hebt en waarbij je zegt, oké prima om hem er bij te hebben. Het is gewoon een dure jongen die niets brengt op 2 goede invalbeurten na. Kom op man. Aan een Afellay heb je ook niet veel, maar die is gewoon op en top een professional en verdient bovendien minder dan de helft van wat deze dure Griek hier opstrijkt. Mishuur gewoon. En ja Vedette zo een speler past meer in het plaatje van Feyenoord dan dat van PSV althans de echte PSV...
Hoe weet jij hoeveel Mitroglou en Afellay verdienen?
Dat zou kunnen hoor maar het gaat mij om zijn houding met name: hij dient een voorbeeld te zijn voor de jeugd. PSV haalde hem mede door de gemiddelde leeftijd van de selectie er bij maar meneer vreet zich vol en is gewoon te zwaar. Slecht scouten is dat geweest van PSV. Als ze zijn account en zijn vorige clubs hadden gevolgd, dan hadden ze hem nooit gehaald.
De eerste 2 korte invalbeurten waren fantastisch door wat leuke trucjes. Daarna heeft hij niks meer laten zien. Daarbij genomen zijn klaarblijkelijk slechte professionele houding qua eten e.d., is zijn komst weer een compleet raadsel.
 
Hoe weet jij hoeveel Mitroglou en Afellay verdienen?

De eerste 2 korte invalbeurten waren fantastisch door wat leuke trucjes. Daarna heeft hij niks meer laten zien. Daarbij genomen zijn klaarblijkelijk slechte professionele houding qua eten e.d., is zijn komst weer een compleet raadsel.
Zou PSV misschien heel veel PGB-rugzakjessubsidie beuren voor al die klanten? :unsure:
 
Hoe weet jij hoeveel Mitroglou en Afellay verdienen?

Voor wat betreft Mitroglou is het niet helemaal duidelijk, maar hij heeft er inderdaad op z'n minst 1,95 miljoen voor gekregen.

"Het is onduidelijk of Mitroglou water bij de wijn heeft gedaan om de transfer naar PSV door te laten gaan. Hij zou in 2019/20 immers een bedrag van 2,65 miljoen euro gaan toucheren. Nu hij 1,95 miljoen euro van Galatasaray overgemaakt krijgt, is de vraag of PSV het verschil van zeven ton voor zijn rekening neemt of dat de aanvaller daarvan heeft afgezien."
 
Hoe weet jij hoeveel Mitroglou en Afellay verdienen?

De eerste 2 korte invalbeurten waren fantastisch door wat leuke trucjes. Daarna heeft hij niks meer laten zien. Daarbij genomen zijn klaarblijkelijk slechte professionele houding qua eten e.d., is zijn komst weer een compleet raadsel.
Is eigenlijk niet zo moeilijk om dat te weten: Afellay was clubloos en dus kan hij nooit heel duur zijn. Hij is al blij dat ie mee mag doen. Mitro heeft nog altijd een duur contract.
 
2 miljoen verdiend, 3 leuke invalbeurten gehad waardoor mensen die 2 miljoen algauw vergaten. Ach waarom ook niet. Tussen al die goede aankopen kun je je her en der een miskoop/mis huur permitteren.
 
2 miljoen verdiend, 3 leuke invalbeurten gehad waardoor mensen die 2 miljoen algauw vergaten. Ach waarom ook niet. Tussen al die goede aankopen kun je je her en der een miskoop/mis huur permitteren.
1,25 is bij jou 2 miljoen? Maar goed, je moet nooit de kans laten liggen om PSV extra slecht eruit te laten zien. ;)

Overigens wel goed geweest voor de friettenten in Eindhoven, deze huur.
 
giphy.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan