Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

Laten ze hem 35 minuten warm lopen komt hij er niet in. Dat zal onze Griek niet echt appreciëren volgens mij, en terecht.
 
Laten ze hem 35 minuten warm lopen komt hij er niet in. Dat zal onze Griek niet echt appreciëren volgens mij, en terecht.
??? Zat op zuid, mitro heeft hooguit 10 minuten warm gelopen. Daarbij wordt ik n beetje moe van al jouw amateur psychologie waarin spelers altijd verwende jongentjes lijken. Krijg het gevoel dat het meer zegt over jou dan over de spelers.
 
??? Zat op zuid, mitro heeft hooguit 10 minuten warm gelopen. Daarbij wordt ik n beetje moe van al jouw amateur psychologie waarin spelers altijd verwende jongentjes lijken. Krijg het gevoel dat het meer zegt over jou dan over de spelers.
Onzin. Ik had gehoopt op een invalbeurt. En waarom spelers laten warm lopen als je ze toch niet inbrengt. Ja, natuurlijk, het gaat erom wat de wedstrijd voor een spelers vraagt op het moment supreme..En in dat plaatje paste blijkbaar Gakpo beter according to van Bommel......:unsure:
 
Onzin. Ik had gehoopt op een invalbeurt. En waarom spelers laten warm lopen als je ze toch niet inbrengt. Ja, natuurlijk, het gaat erom wat de wedstrijd voor een spelers vraagt op het moment supreme..En in dat plaatje paste blijkbaar Gakpo beter according to van Bommel......:unsure:
Volgens mij geef je antwoord op je eigen vraag hier??
Het is een feit dat in de 2e helft van een wedstrijd die 2 kanten op kan vallen zoveel mogelijk spelers op temperatuur blijven en spieren los hebben. Dit geeft de trainer de mogelijkheid om snel te wisselen als het nodig is. Ook om snel van taktiek te veranderen.
Ook is het fijn dat de spelers nog een beetje werken voor hun geld????
 
Onzin. Ik had gehoopt op een invalbeurt. En waarom spelers laten warm lopen als je ze toch niet inbrengt. Ja, natuurlijk, het gaat erom wat de wedstrijd voor een spelers vraagt op het moment supreme..En in dat plaatje paste blijkbaar Gakpo beter according to van Bommel......:unsure:
Graag ff ingaan op het 1e wat ik meld.
 
Onzin. Ik had gehoopt op een invalbeurt. En waarom spelers laten warm lopen als je ze toch niet inbrengt. Ja, natuurlijk, het gaat erom wat de wedstrijd voor een spelers vraagt op het moment supreme..En in dat plaatje paste blijkbaar Gakpo beter according to van Bommel......:unsure:

MVB gaat echt niet iemand warm laten lopen als hij toch al weet dat die speler er niet in gaat komen. Mitroglou stond trouwens klaar om in te vallen en toen viel de 3-2. Vervolgens kwam Sadilek erin.
 
MVB gaat echt niet iemand warm laten lopen als hij toch al weet dat die speler er niet in gaat komen. Mitroglou stond trouwens klaar om in te vallen en toen viel de 3-2. Vervolgens kwam Sadilek erin.
o.O
Mitroglou heeft geen enkel moment klaar gestaan om in te vallen.
 
Correctie. Hij. Weet even zijn naam niet meer. Maar die commentator op RTL 7. Deed in 2007 ook de kampioenswedstrijd PSV-Vitesse.
Koert, ik kan alleen praten in overtreffende superlatieven, Westerman :braak:

#heroisch #legendarisch #episch #fenomenaal #historisch
 
Dan heeft hij iets gezien en/of gezegd dat er niet was. :cool:

Of jij zag iets niet dat er wel was. Ik zag bij een 3-1 stand Mitroglou in de achtergrond zijn vest uittrekken. Hij kreeg, neem ik aan, instructies om erin te komen. Vervolgens kon hij weer gaan zitten na de 3-2.
 
Wel leuk iedere keer die opportunistische lokroep om onze baardmeneer. Maar na gisteravond mag hij voorlopig van mij lekker blijven zitten. Bakt er echt weinig van.
 
Wel leuk iedere keer die opportunistische lokroep om onze baardmeneer. Maar na gisteravond mag hij voorlopig van mij lekker blijven zitten. Bakt er echt weinig van.

Schijnt dat ze het veld niet voor hem hadden klaargemaakt, kan hij natuurlijk ook niks aan doen. Als ze volgende keer de linksdraaiende grasmaaier gebruiken en naderhand inzaaien met Pakistaans speelgraszaad, scoort ie meteen weer een hattrick.
 
Terug
Bovenaan Onderaan