Kostas Mitroglou (A) - Gehuurd van Marseille

You can check out any time you want, but you will never leave....
Je kunt het forum tijdelijk onderdrukken, maar je blijft altijd drager van het virus.
Er is eigenlijk wel 1 manier om hier niet meer rond te hangen Leicster... Maar of je dat moet willen... :unsure:
 
Er is eigenlijk wel 1 manier om hier niet meer rond te hangen Leicster... Maar of je dat moet willen... :unsure:
En Waterrobben, maar dat is nog uit de tijd dat het forum nog zwart wit was.
 
Ik voorzie dat Bruma en Mitroglou een uitstekend koppel gaan vormen dit seizoen (op het veld bedoel ik dan, niet buiten het veld). Wat een luxe dat je deze twee spelers kan inbrengen, al hoop ik op een basisplaats voor beide heren.
 
Heerlijk om deze vent op Instagram te volgen ook. Filmavondje met nacho's en cheese en kek kapperbezoekje op de story. Ondertussen bij PSV alle kansen scoren die je krijgt.

(dit kan alleen maar misgaan, begin ik steeds banger voor te worden)

De Griekse Romario, hoewel het met hem allesbehalve misging.
 
Heerlijk om deze vent op Instagram te volgen ook. Filmavondje met nacho's en cheese en kek kapperbezoekje op de story. Ondertussen bij PSV alle kansen scoren die je krijgt.

(dit kan alleen maar misgaan, begin ik steeds banger voor te worden)
Maar ja, wat kan er eigenlijk misgaan? De enige die misschien in een kampioenschap of europees success gelooft is heel misschien MvB. De rest van Nederland die elke week de wedstrijden kijkt, weet toch dat we heel veel punten gaan laten liggen tegen fatsoenlijke tegenstanders, en die krijgen we de komende weken voor het eerst met Vitesse en ajax. En ik ben ervan overtuigd dat MvB eigenlijk diep in z'n hart ook wel weet dat we een ongebalanceerde selectie hebben, met een middenveld waar echt helemaal geen :poop: van klopt, die heel moeizaam echte kansen creeert en nog moeizamer scoort.
 
Maar ja, wat kan er eigenlijk misgaan? De enige die misschien in een kampioenschap of europees success gelooft is heel misschien MvB. De rest van Nederland die elke week de wedstrijden kijkt, weet toch dat we heel veel punten gaan laten liggen tegen fatsoenlijke tegenstanders, en die krijgen we de komende weken voor het eerst met Vitesse en ajax. En ik ben ervan overtuigd dat MvB eigenlijk diep in z'n hart ook wel weet dat we een ongebalanceerde selectie hebben, met een middenveld waar echt helemaal geen :poop: van klopt, die heel moeizaam echte kansen creeert en nog moeizamer scoort.
Och, ben ook nog niet overtuigd van Ajax hoor. Zie ons ook best winnen van ze. En als dat lukt dan ziet de wereld er weer heel anders uit;).
 
Och, ben ook nog niet overtuigd van Ajax hoor. Zie ons ook best winnen van ze. En als dat lukt dan ziet de wereld er weer heel anders uit;).
Als dat zou gebeuren, en dan nog eens overtuigend met een paar goals verschil. Helaas (?) ga ik het niet want op vakantie.
 
Is gehuurd voor een jaar. Zal nog genoeg minuutjes maken. Beetje banken, beetje spelen, salaris krijgen, naar een goed Grieks restaurant gaan in de avond.....prima leven.
Vooral dat Griekse restaurant schijnt nogal een pluspunt te zijn. Toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan