[h=1]Jans wil al weer weg bij KNVB[/h] http://www.telegraaf.nl/telesport/28125244/__Jans_wil_al_weer_weg_bij_KNVB__.html

De kans is groot dat Ron Jans alweer weg is bij de KNVB, voordat hij goed en wel is begonnen. De trainer van PEC Zwolle zou de nieuwe cursus Coach Betaald Voetbal vormgeven, maar ziet dat niet meer zitten. Voor vanochtend staat er een onderhoud gepland met technisch directeur Hans van Breukelen, die probeert Jans binnenboord te houden.
Leon Vlemmings, met wie Jans bij de KNVB zou samenwerken, nam gisteren al het besluit ervan af te zien en wordt komend seizoen hoofdtrainer van Go Ahead Eagles.


:ai:

:unsure:Het is wachten op het vertrek van Hans van Breukelen. :re:

 
[h=1]Jans wil al weer weg bij KNVB[/h] http://www.telegraaf.nl/telesport/28125244/__Jans_wil_al_weer_weg_bij_KNVB__.html

De kans is groot dat Ron Jans alweer weg is bij de KNVB, voordat hij goed en wel is begonnen. De trainer van PEC Zwolle zou de nieuwe cursus Coach Betaald Voetbal vormgeven, maar ziet dat niet meer zitten. Voor vanochtend staat er een onderhoud gepland met technisch directeur Hans van Breukelen, die probeert Jans binnenboord te houden.
Leon Vlemmings, met wie Jans bij de KNVB zou samenwerken, nam gisteren al het besluit ervan af te zien en wordt komend seizoen hoofdtrainer van Go Ahead Eagles.


:ai:

:unsure:Het is wachten op het vertrek van Hans van Breukelen. :re:

Toch jammer. Van Breukelen was toch wel een soort van held, omdat hij op doel stond bij PSV toen ik fan werd. Jammer dat zo iemand zich dan op zo'n negatieve manier manifesteert later...
 
Toch jammer. Van Breukelen was toch wel een soort van held, omdat hij op doel stond bij PSV toen ik fan werd. Jammer dat zo iemand zich dan op zo'n negatieve manier manifesteert later...

Het is natuurlijk erg populair om alles wat misgaat op het bord van van Breukelen (Telegraaf!) te schuiven, maar dan moet daar wel reden voor zijn. We kunnen beter stellen dat dat alles gebeurt onder voorzitterschap van onze brandschone van Praag. Maar daar hoor je niets over bij onze NOS/Telegraaf-vrienden.
 
[h=1]Jans wil al weer weg bij KNVB[/h] http://www.telegraaf.nl/telesport/28125244/__Jans_wil_al_weer_weg_bij_KNVB__.html

De kans is groot dat Ron Jans alweer weg is bij de KNVB, voordat hij goed en wel is begonnen. De trainer van PEC Zwolle zou de nieuwe cursus Coach Betaald Voetbal vormgeven, maar ziet dat niet meer zitten. Voor vanochtend staat er een onderhoud gepland met technisch directeur Hans van Breukelen, die probeert Jans binnenboord te houden.
Leon Vlemmings, met wie Jans bij de KNVB zou samenwerken, nam gisteren al het besluit ervan af te zien en wordt komend seizoen hoofdtrainer van Go Ahead Eagles.


:ai:

:unsure:Het is wachten op het vertrek van Hans van Breukelen. :re:

Ik snap Jans wel. Het is toch veel leuker om weer een clubje als PEC te trainen in plaats van te werken met een paar van die onnozelen bij de KNVB.
 
Op dit moment is er een persconferentie in Zeist van Hans van Breukelen De technisch directeur van de KNVB samen met directeur betaald voetbal Jean Paul Decossaux.
De verzamelde voetbalpers maakt er een kruisverhoor van. Het lijkt veel op een tribunaal waarin Hans van Breukelen de verdachte is. En hij komt er erg slecht uit.
 
Van Breukelen wordt gebruikt als de kop van Jut en hij is te naief om dat in te zien (of te ijdel om de functie op te geven).
Van Praag zal straks weer Amsterdammers naar voren schuiven, want 'Eindhoven' heeft er immers een potje van gemaakt. Dat kon natuurlijk ook bijna niet anders, want in Amsterdam is het voetbal immers uitgevonden.
 
Van Breukelen wordt gebruikt als de kop van Jut en hij is te naief om dat in te zien (of te ijdel om de functie op te geven).
Van Praag zal straks weer Amsterdammers naar voren schuiven, want 'Eindhoven' heeft er immers een potje van gemaakt. Dat kon natuurlijk ook bijna niet anders, want in Amsterdam is het voetbal immers uitgevonden.

En voordat van Breukelen er zat liep alles perfect. Van Basten met z'n "Een WK is een voorbereiding op het EK", de brilliante Danny Blind move, het geklooi met die licenties voor allerlei clubs, de financiële schandalen bij Twente en AZ, de afgang met de kandidaatstelling voor het WK, de belangenverstrengeling van van Praag met de UEFA, Platini en de zijnen. (Y)
 
Van Breukelen wordt gebruikt als de kop van Jut en hij is te naief om dat in te zien (of te ijdel om de functie op te geven).
Van Praag zal straks weer Amsterdammers naar voren schuiven, want 'Eindhoven' heeft er immers een potje van gemaakt. Dat kon natuurlijk ook bijna niet anders, want in Amsterdam is het voetbal immers uitgevonden.

Hans van Breukelen is toch totaal ongeschikt om te fungeren als Technisch Directeur van de KNVB. Dit zag je toch al van mijlenver aankomen.
Er heerst een complete chaos bij de KNVB en dat zal nog wel een hele tijd voortduren.
 
En voordat van Breukelen er zat liep alles perfect. Van Basten met z'n "Een WK is een voorbereiding op het EK", de brilliante Danny Blind move, het geklooi met die licenties voor allerlei clubs, de financiële schandalen bij Twente en AZ, de afgang met de kandidaatstelling voor het WK, de belangenverstrengeling van van Praag met de UEFA, Platini en de zijnen. (Y)

En er kwam veel commentaar, want die ajaks-kliek verklootte alles.
"Prima, dan stellen we toch een trekpop uit Eindhoven aan." En zo geschiedde. Flink saboteren en voila! "Hebben jullie nou ja zin?"
Opgelost. De nieuwe kliek kan geïnstalleerd worden.
 
En er kwam veel commentaar, want die ajaks-kliek verklootte alles.
"Prima, dan stellen we toch een trekpop uit Eindhoven aan." En zo geschiedde. Flink saboteren en voila! "Hebben jullie nou ja zin?"
Opgelost. De nieuwe kliek kan geïnstalleerd worden.

Danny Blind, die was toch al ooit TD? Ik zie een ingevulde vacature.
 
[h=1]Ron Jans gaat toch niet aan de slag bij KNVB[/h] Ron Jans gaat toch niet aan de slag bij de KNVB. De scheidende hoofdtrainer van PEC Zwolle heeft technisch directeur Hans van Breukelen laten weten dat hij afziet van een rol bij de voetbalbond.

Het was de bedoeling dat hij nauw zou samenwerken met Leon Vlemmings, maar die werd maandag aangesteld als trainer van Go Ahead Eagles. Het vertrek van Vlemmings was voor Jans reden om af te zien van een functie bij de KNVB.

:unsure:Het is me toch wat bij de KNVB. :re:
 
[h=1]Verklaring Henk ten Cate: 'Ik ben geen onbeschoft persoon'[/h] https://www.vi.nl/nieuws/verklaring-henk-ten-cate-ik-ben-geen-onbeschoft-persoon

'Laat ik maar dezelfde woorden gebruiken als de KNVB: ik herken me niet in de uitleg van Hans van Breukelen. Ik ben geen onbeschoft persoon, ik ben met normen en waarden opgevoed. Ik herken mezelf wel in het feit dat ik gedwongen was om me op een bepaald moment onbeschoft te moeten gedragen om mijn eigen integriteit te beschermen.'

:unsure:Het is me toch wat. Het zal nog lang dooretteren bij de KNVB. :re:
Het volgende polletje van Van Breukelen. :ai: :shifty:
 
Terug
Bovenaan Onderaan