Van Breukelen moet echt opstappen. Een schande voor Nederland die man. Wat een incompetentie.

Hij stapt waarschijnlijk niet zelf op. Wie heeft het ook in zijn hoofd gehaald om Hans van Breukelen aan te stellen als technisch directeur van de KNVB?
Je weet toch vooraf al dat dit een fiasco wordt.
 
Van Breukelen maakt bij RTL wéér slechte beurt: 'Maakt zich nog belachelijker'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...helijker-.html

Na een roerige dag schoof Hans van Breukelen dinsdagavond aan bij RTL Late Night om zijn verhaal over de crisis bij de KNVB weer te doen. Het interview van Humberto Tan en de antwoorden van de technisch directeur vielen bij niemand in de smaak. Een aantal reacties op Twitter.


 
[h=1]Verklaring Henk ten Cate: 'Ik ben geen onbeschoft persoon'[/h] https://www.vi.nl/nieuws/verklaring-henk-ten-cate-ik-ben-geen-onbeschoft-persoon

'Laat ik maar dezelfde woorden gebruiken als de KNVB: ik herken me niet in de uitleg van Hans van Breukelen. Ik ben geen onbeschoft persoon, ik ben met normen en waarden opgevoed. Ik herken mezelf wel in het feit dat ik gedwongen was om me op een bepaald moment onbeschoft te moeten gedragen om mijn eigen integriteit te beschermen.'

:unsure:Het is me toch wat. Het zal nog lang dooretteren bij de KNVB. :re:
Het volgende polletje van Van Breukelen. :ai: :shifty:

Als ten Cate nu gewoon zijn mond had gehouden dan was er (wat dit betreft) geen probleem geweest. Maar waarschijnlijk was Ten Cate zo blij dat hij na jaren zandbak eindelijk weer een echte baan kreeg dat hij het allemaal niet zo goed gehoord heeft.
 
Als ten Cate nu gewoon zijn mond had gehouden dan was er (wat dit betreft) geen probleem geweest. Maar waarschijnlijk was Ten Cate zo blij dat hij na jaren zandbak eindelijk weer een echte baan kreeg dat hij het allemaal niet zo goed gehoord heeft.

:stop:Wil je nu echt ten Cate de schuld geven? :no:
Kom op zeg verplaats je eens in die man. In zijn situatie zou toch niemand zijn mond houden.
 
Nog nooit gezien dat de directeur van de KNVB of welke bond dan ook op zijn knieën gaat als hij de kampioensschaal wil uitreiken.... Maar goed, we kijken in onze bananen-republiek de knvb, nergens meer van op.
 
Ach, die trainers moeten ook niet zeuren. Waarom zou je niet met meerdere kandidaten willen praten voor zo'n belangrijke functie?
 
Ach, die trainers moeten ook niet zeuren. Waarom zou je niet met meerdere kandidaten willen praten voor zo'n belangrijke functie?

Lijkt mij ook normaal. Zeker als er op zo'n korte termijn iemand gezocht moet worden. En het is natuurlijk ook handig om te weten dat ten Cate een achterbakse rat is. Dat van een slechte verliezer wisten we immers al.
 
Feit is dat de KNVB al sinds een aantal jaren een onprofessionele organisatie geworden die zeer duurbetaalde stageplekken biedt voor dit soort lui. Dat deze meneer niet wist dat de voetbalwereld zo in elkaar zit, dat "de een lekt, de ander andere blangen heeft ....." . En blijkbaar heeft iedereen het gedaan met hun onprofessionaliteit en slechte bedoelingen en het enige wat hem blameert is zijn "naieviteit", dat ie niet wist hoe het allemaal werkte.... Ik zou zeggen heel nobel dat je het toegeeft maar genoeg reden om op te stappen net als van Breukelen dat ook deed. Bij zo een instituut is het niet toegestaan om zulke grove fouten te maken. Leren doe je maar elders, bij een ICT-bedrijf of zo....
 
Lijkt mij ook normaal. Zeker als er op zo'n korte termijn iemand gezocht moet worden. En het is natuurlijk ook handig om te weten dat ten Cate een achterbakse rat is. Dat van een slechte verliezer wisten we immers al.

Hoezo verliezen? Die zogenaamde goal van Simons was echt geen goal hoor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan