Ki-Jana Hoever (V) | Gehuurd van Wolverhampton Wanderers

We spelen in balbezit veel meer 3-4-3 he, met Teze als RCV. In die rol zie ik Sambo nog veel minder. Ik denk dat Ramalho daar dan nog eerder komt te staan eigenlijk. De wingers zijn dan Max/Mwene, met Bakayoko aan de andere kant. Simons op linksbuiten die veel meer naar binnen trekt richting 10, waardoor Til weer meer kan lopen. Tegen Fortuna speelde Teze meer naar voren, omdat we tegen 10 stonden. Anders blijft hij heel vaak achter.

Maar zelfs in een klassieke backs situatie - speelstijl staat immers niet vast - weet ik niet of hij meteen een grote impact zou hebben. Met Mwene, Teze, Max en Mauro hebben we al 4 mensen die op backposities (kunnen) spelen. De kans dat Sambo alles gaat spelen is nihil. Het is ook niet alsof hij iedereen kapot speelt daar bij Sparta he. Ik begrijp eruit dat ze hem een prima en goeie kracht vinden, maar nog geen topclub materiaal. Nee joh, laat hem lekker daar nog een halfjaar spelen. Daar is hij ingespeeld, bezig met zijn team en weten we zeker dat hij minuten gaat maken. Hoogstwaarschijnlijk een stuk meer dan bij ons.

Teze op rechtsback vind ik een achterhaald en mislukt experiment. Mwene prima breedte speler. Denk dat Sambo er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar de meeste genieën worden vaak pas na hun dood begrepen 😜
 
Teze op rechtsback vind ik een achterhaald en mislukt experiment. Mwene prima breedte speler. Denk dat Sambo er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar de meeste genieën worden vaak pas na hun dood begrepen 😜
Ik hoop voor je dat we er dan niet te snel achterkomen… ;)
 
Teze op rechtsback vind ik een achterhaald en mislukt experiment. Mwene prima breedte speler. Denk dat Sambo er met kop en schouders bovenuit steekt. Maar de meeste genieën worden vaak pas na hun dood begrepen 😜
Zoals gezegd, echt puur rechtsback speelt hij de laatste tijd veel minder. Mwene had het ook meer dan prima gedaan bij een gemiddelde Eredivisie middenmoter. Als Sambo geen PSV'er was geweest, zou je dan nu pleiten om hem te halen? Sterker nog - zoals laatst al gezegd werd in Algemene Transfergeruchten, volgens mij zelfs door jou - als Teze en/of Obispo bij Sparta hadden gespeeld, hadden ze veel meer indruk gemaakt.

Als we ons direct kunnen versterken - Van Ewijk bijvoobeeld - zou dat prachtig zijn. Maar ik weet niet of Sambo nou zoveel beter is dan wat we nu hebben. Zeker niet in het systeem wat we nu spelen. En dan moet hij zich weer aanpassen, wennen, etc. Laat hem lekker in de zomer weer aansluiten, wie weet is hij dan wel de beste.
 
Zoals gezegd, echt puur rechtsback speelt hij de laatste tijd veel minder. Mwene had het ook meer dan prima gedaan bij een gemiddelde Eredivisie middenmoter. Als Sambo geen PSV'er was geweest, zou je dan nu pleiten om hem te halen? Sterker nog - zoals laatst al gezegd werd in Algemene Transfergeruchten, volgens mij zelfs door jou - als Teze en/of Obispo bij Sparta hadden gespeeld, hadden ze veel meer indruk gemaakt.

Als we ons direct kunnen versterken - Van Ewijk bijvoobeeld - zou dat prachtig zijn. Maar ik weet niet of Sambo nou zoveel beter is dan wat we nu hebben. Zeker niet in het systeem wat we nu spelen. En dan moet hij zich weer aanpassen, wennen, etc. Laat hem lekker in de zomer weer aansluiten, wie weet is hij dan wel de beste.
Het verschil is dat Sambo een eigen speler is. Hilgers moet voor miljoenen gekocht worden. Ik ben wel van de eigen jeugd eerst een kans geven. Voldoen ze niet dan kun je altijd iemand aantrekken.
 
Ja dit was een simpele. Nog buiten zijn naam. Ki Jana, wie verzint het.

Kijana: Hongaarse meisjesnaam. Betekenis: Jeugd
Kijana: Origin: African-American
Meaning: Youth
Kijana Jongen, Jeugd

Daarom hebben ze er zeker een - tussen gezet. Ki-Jana Hoever :rolleyes:
 
Zo jammer dat hij zich niet ontwikkeld heeft. Ik zag hem ooit bij een wedstrijd van Liverpool B en was enorm onder de indruk. Aan de bal erg goed. Helaas blijkt hij verdedigend te kwetsbaar en is 't hem niet gelukt dat te verbeteren. Zonde.
 

Hoever leeft op na vertrek bij PSV: rechtsback scoort twee keer tegen Blackburn​

link

Tsja, vrijwel niets gepresteerd bij PSV. Hij is weg en historie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan