Ki-Jana Hoever (V) | Gehuurd van Wolverhampton Wanderers

Het nieuws wordt nog beter, uit artikel ED:

Het vertrek van Hoever is mede mogelijk door de komst van Fábio Silva naar PSV, die gehuurd wordt van Wolverhampton Wanderers. Bronnen melden eerder dat de huur van Hoever PSV op jaarbasis zo'n 2,2 miljoen euro kostte. Dat bedrag hoeft nu vermoedelijk niet compleet te worden afgetikt door de Eindhovenaren.

Het wordt nu wel tijd dat afdeling Inkoop terugkeert. Ze zijn wel heel lang weg voor hun afdelingsuitje
 
Mooi! Inkomende transfers duurt veel te lang maar het afscheid nemen van Bruma en Hoever is daadkrachtig en logisch. Hopelijk pakken ze meteen door op rechtsback met een basis aankoop. Van Ewijk als nieuwe Dumfries lijkt me wel wat
 
Maar. Hoe. Dan.
Kon zo’n niksspeler als Hoever ooit zo’n contract krijgen? :eek:
Voor dat bedrag moet je een international als Rodriguez huren, niet een jongetje wat in een ver verleden talent had.
 
Maar. Hoe. Dan.
Kon zo’n niksspeler als Hoever ooit zo’n contract krijgen? :eek:
Voor dat bedrag moet je een international als Rodriguez huren, niet een jongetje wat in een ver verleden talent had.
Trouwens: met zo’n aanstelnaam kon het natuurlijk al niet zijn.
 
Maar. Hoe. Dan.
Kon zo’n niksspeler als Hoever ooit zo’n contract krijgen? :eek:
Voor dat bedrag moet je een international als Rodriguez huren, niet een jongetje wat in een ver verleden talent had.
Of Bruma die nu naar Heerenveen gaat. Had hier prima het seizoen kunnen afmaken.
 
Als Ledezma verhuren kan ik mee inkomen, maar ik heb liever Van Ginkel die verkocht wordt ipv Ledezma.

De volgende club van Van Ginkel gaat misschien 10 tot 20% betalen van wat hij bij psv verdient. Denk dat Marco liever hem nog een half jaar gaat uit Bogarden bij psv
 
Wie houdt hem bij ons op de bank? Teze, Mwene? Nee toch?
We spelen in balbezit veel meer 3-4-3 he, met Teze als RCV. In die rol zie ik Sambo nog veel minder. Ik denk dat Ramalho daar dan nog eerder komt te staan eigenlijk. De wingers zijn dan Max/Mwene, met Bakayoko aan de andere kant. Simons op linksbuiten die veel meer naar binnen trekt richting 10, waardoor Til weer meer kan lopen. Tegen Fortuna speelde Teze meer naar voren, omdat we tegen 10 stonden. Anders blijft hij heel vaak achter.

Maar zelfs in een klassieke backs situatie - speelstijl staat immers niet vast - weet ik niet of hij meteen een grote impact zou hebben. Met Mwene, Teze, Max en Mauro hebben we al 4 mensen die op backposities (kunnen) spelen. De kans dat Sambo alles gaat spelen is nihil. Het is ook niet alsof hij iedereen kapot speelt daar bij Sparta he. Ik begrijp eruit dat ze hem een prima en goeie kracht vinden, maar nog geen topclub materiaal. Nee joh, laat hem lekker daar nog een halfjaar spelen. Daar is hij ingespeeld, bezig met zijn team en weten we zeker dat hij minuten gaat maken. Hoogstwaarschijnlijk een stuk meer dan bij ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan