Eens, al was deze me al vaker positief opgevallen. Deze is niet alleen op de lijn sterk, hij is ook groot, komt uit en heerst in de 5 meter. Dat zijn eigenschappen die bij mij vóór goed kunnen meevoetballen komen. Meevoetballen vind ik geen pre. Als ie maar snel het spel hervat. Als Zoet de bal had, kon je gerust even koffie gaan halen.
Dus jij vond m goed in snel t spel hervatten? ;)
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Dus jij vond m goed in snel t spel hervatten? ;)
Geen idee. Heb alleen de samenvatting gezien. En dus alleen de reflexen. Maar nogmaals, dat vind ik van ondergeschikt belang. Een keeper moet punten voor je pakken. Al het andere is leuk meegenomen. Zoet noemde ik omdat ik dat een ander uiterste vond, qua enorm lang de bal bij zich houden tot werkelijk iedereen weer goed op z'n plekje stond.
 
Geen idee. Heb alleen de samenvatting gezien. En dus alleen de reflexen. Maar nogmaals, dat vind ik van ondergeschikt belang. Een keeper moet punten voor je pakken. Al het andere is leuk meegenomen. Zoet noemde ik omdat ik dat een ander uiterste vond, qua enorm lang de bal bij zich houden tot werkelijk iedereen weer goed op z'n plekje stond.
Dan mis je de grap, als de spelhervattingen van hun keeper in de samenvatting hadden gezeten was je nu nog in de eerste helft qua terugkijken. ;)
 
Los van welke keepers allemaal goed zijn of niet....die van ons heb ik nu een paar maanden bezig gezien en hij heeft mij nog niet overtuigd. Vind het allemaal maar erg gemiddeld en dat ik vind ik eigenlijk te weinig voor een topclub.
Elk schot van afstand tel ik eigenlijk al als doelpunt wanneer 'ie tussen de palen gemikt is.
En dat is niet het (keepers)niveau wat PSV moet accepteren.
 
Elk schot van afstand tel ik eigenlijk al als doelpunt wanneer 'ie tussen de palen gemikt is.
En dat is niet het (keepers)niveau wat PSV moet accepteren.
En mee kunnen voetballen en een bal op de stropdas leggen, betekent in de praktijk dat je hem naar de business lounge schiet. ;)
 
Elk schot van afstand tel ik eigenlijk al als doelpunt wanneer 'ie tussen de palen gemiks is.
En dat is niet het (keepers)niveau wat PSV moet accepteren.
Ik vergeet zulke dingen gauw. Dat was bij Zoet, toch? Of krijgt PSV nu ook telkens afstandsschoten tegen?
 
Ik vergeet zulke dingen gauw. Dat was bij Zoet, toch? Of krijgt PSV nu ook telkens afstandsschoten tegen?
Toen ik het typte dacht ik ook meteen aan Zoet. Maar vervolgens ook aan Tyton en aan Pasveer en aan Isaksson...
Het is een terugkerend probleem, in mijn beleving.
 
Wat een onzin allemaal over de meevoetballende keepers. Was Peter Tjech een meevoetballende keeper? Of Buffon? Is De Gea een meevoetballende keeper? Dit idee is alleen nuttig voor het tikkie takka voetbal van destijds Barca en nu Guardiola. Ik zag tijdens het EK een zeer onrustige keeper bij de Engelsen in het doel die echt geen idee had wat hij met de bal aan zijn voeten moest doen. Maar hij had spectaculaire reflexen. Zo was ook Gomes. Niet iedereen hoeft Neuer en Ederson na te doen. Die elftallen spelen heel ander voetbal. Kortom Unnerstal is om domme redenen hier weggestuurd, gratis en voor niets. En op zijn plek een keeper van 4 miljoen gehaald die veel twijfelt, niet uit zijn doel komt en zijn handen nooit lijkt te willen gebruiken om een bal tegen te houden.
Unnerstal is niet weggestuurd. Heeft een nieuwe contract aangeboden gekregen. Maar wilde om persoonlijke redenen naar Twente.
Spreekt verder ook, zover ik heb gelezen, geen kwaad richting Schmidt.

Maar Unnerstal heeft aardige reflexen een prima tweede keeper. Maar ik vind hem toch ook weer niet super bijzonder. Momenteel alweer 30 en was toch ook niet heel sterk bij het voortzetten van het spel. Verder maakte hij ook weleens een foutje. Zo was hij een goede lijnkeep maar niet van het niveau van Gomes.

Geen idee of Drommel het hier gaat redden. Maar ik vind het nou ook weer niet een groot gemist dat Unnerstall er niet meer is. Laten we, mocht Drommel het niet redden, dan wel kijken naar een niveau hoger. Met alle respect naar de prof Unnerstall.
 
Het is leuk dat jij dat vindt, maar dat is niet de realiteit. Ik zie Okoye gisteren aardig wat ballen over de zijlijn trappen: meteen balverlies. Wij zouden daar als PSV-fans niet blij van worden.
Fijn dat jij het leuk vindt. Als PSV fans worden we ook niet blij van terugspeelballen op de keeper. Terugspelen op de keeper is onmacht van de voetballer die geen creativiteit heeft en die niet weet wat hij met de bal moet doen.
 
Laatst bewerkt:
Unnerstal is niet weggestuurd. Heeft een nieuwe contract aangeboden gekregen. Maar wilde om persoonlijke redenen naar Twente.
Spreekt verder ook, zover ik heb gelezen, geen kwaad richting Schmidt.

Maar Unnerstal heeft aardige reflexen een prima tweede keeper. Maar ik vind hem toch ook weer niet super bijzonder. Momenteel alweer 30 en was toch ook niet heel sterk bij het voortzetten van het spel. Verder maakte hij ook weleens een foutje. Zo was hij een goede lijnkeep maar niet van het niveau van Gomes.

Geen idee of Drommel het hier gaat redden. Maar ik vind het nou ook weer niet een groot gemist dat Unnerstall er niet meer is. Laten we, mocht Drommel het niet redden, dan wel kijken naar een niveau hoger. Met alle respect naar de prof Unnerstall.
Unnerstal wilde geen tweede viool spelen achter Mvogo of Drommel en terecht. Hij is veel beter dan die twee. Verder heb ik Schmidt nergens genoemd dus ik weet niet waarom je hem er bij haalt.
Hij was idd niet super bijzonder maar Drommel is gewoon nog minder in reflex en dominantie in zijn doel. Echt een mieterig keeper met 0 uitstraling en dat weten de tegenstanders ook. Ik zie een slechte versie van Zoet in het doel staan.
 
Fijn dat jij het leuk vindt. Als PSV fans worden we ook niet blij van terugspeelballen op de keeper. Terugspelen op de keeper is onmacht van de voetballer die geen creativiteit heeft en die niet weet wat hij met de bal moet doen.
Ik zeg nergens dat ik daar blij van wordt. Maar elke club speelt terug op de keeper
 
Dus ook bij Drommel, denk jij?
Zo kijk ik de wedstrijden inmiddels wel. "Ho, een afstandsschot, hopelijk niet tussen de palen."

Kan ook zijn dat mijn vertrouwen gewoon niet meer op het gewenste niveau is hoor. Ik sluit het niet uit.
 
Unnerstal wilde geen tweede viool spelen achter Mvogo of Drommel en terecht.
Zou kunnen maar hij schijnt ook graag naar zijn huis te willen. Lijkt me logisch dat hij concurrentie heeft bij PSV.
Hij is veel beter dan die twee. Verder heb ik Schmidt nergens genoemd dus ik weet niet waarom je hem er bij haalt.
Omdat als hij rancuneus tegen Schmidt was dan kon hij zich niet vinden in het selectiebeleid. Zover lees ik alleen positieve dingen waardoor ik de berichten over zijn transfer (psv wil hem houden, hij had persoonlijke reden) gewoon overneem. Dus als bewijs dat hij niet per se ongelukkig was tegenover Schmidt.
Hij was idd niet super bijzonder maar Drommel is gewoon nog minder in reflex en dominantie in zijn doel. Echt een mieterig keeper met 0 uitstraling en dat weten de tegenstanders ook. Ik zie een slechte versie van Zoet in het doel staan.
Ligt eraan welke zoet. Zoet tegen atletico eens. Zoet in zijn laatste seizoen oneens. Ik vind Drommel nog wel beter dan dat. Maar hij moet wel stappen gaan maken. Zie liever een andere keeper komen als Drommel het niet red dan terug te vallen op Unnerstal.
 
Ik zeg nergens dat ik daar blij van wordt. Maar elke club speelt terug op de keeper
Door gebrek aan creativiteit of uit angst en veroorzaakt ook nog tegengoals.
Als ze het verbieden doet elke club het niet meer. :rolleyes:
Spelregels veranderen wel eens.
 
Ik weet niet waarom we afscheid hebben genomen van Unnerstall, want die was zeker niet de mindere van Mvogo.
Mvogo vind ik niveau Zoet met af en toe een reflex. Echt middelmaat. Drommel schat ik hoger in. Heeft ook heel bijzondere dingen laten zien in de 1 op 1.

Beter dan Unnerstall? Weet ik niet. Unnerstall heeft een lekkere agressie, waar Drommel de koele kikker is.
Uiteindelijk heeft Drommel meer potentie.
 
Door gebrek aan creativiteit of uit angst en veroorzaakt ook nog tegengoals.
Als ze het verbieden doet elke club het niet meer. :rolleyes:
Spelregels veranderen wel eens.
Waarom zou je die spelregel instellen? Een keeper is toch gewoon onderdeel van het elftal.
 
Waarom zou je die spelregel instellen? Een keeper is toch gewoon onderdeel van het elftal.
Het komt het aanvallende spel ten goede. Als je niet terug kan spelen naar de keeper ga je ook minder achteruit voetballen en moet je veel meer vooruit spelen. En er kan veel minder tijd gerekt worden. Gelijk ook zuivere speeltijd invoeren om het tijdrekken helemaal uit te bannen.
Waarom mag een keeper de bal met de hand spelen en een veldspeler niet? Een veldspeler is toch ook gewoon onderdeel van het elftal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan