Mvogo gaat in principe nergens heen natuurlijk. En Müller en Delanghe zijn er ook nog.
Müller en Delanghe zijn nog lang niet goed genoeg eerst nog maar jaartje verhuren aan ED club extra reserve keeper van 30+ zou wel handig zijn als Mvogo vertrekt
 
Müller en Delanghe zijn nog lang niet goed genoeg eerst nog maar jaartje verhuren aan ED club extra reserve keeper van 30+ zou wel handig zijn als Mvogo vertrekt

Ik hoop eigenlijk wel dat minstens een van die 2 inderdaad aan een eredivisie club verhuurd wordt. Liefst zonder constructie zoals bij Lammers
 
Speelt in de 2e divisie van Ierland dan moet het met een miljoentje of 3 wel lukken 🤪
 
Waarschijnlijk Lille, ik zie dat hun keeper nog 1 jaar contract heeft volgend jaar en in de belangstelling staat van Dortmund.
Gewoon max bieden tot 4 miljoen en anders gewoon niet. Drommel is niet de enige keeper op de wereld die kan keepen.
Dortmund kan inderdaad wel een fatsoenlijke keeper gebruiken.
 
Dat vind ik ook niet echt een topper, eerlijk gezegd.
Wie Mvogo? Ik vind hem op zich wel een prima keeper mits hij gekocht zou zijn (bij 4.mio voor Mvogo versus 4.mio voor Drommel zou ik toch de eerste kiezen, qua kwaliteit is Drommel nu nog niet dat bedrag waard in mijn ogen en moet hij de groei die we verwachten nog maar zien waar te maken). Nu is Mvogo nog steeds wel een degelijke keeper wat mij betreft maar het is zo zonde dat je weet dat hij straks gewoon weg gaat zonder dat er daarbij budget vrijkomt voor een betere of vergelijkbare vervanger. Dat vind ik wel een risico aangezien de financiële reserves verwacht ik niet bijster groot zijn. Dus als Mvogo wordt teruggeroepen dan zou ik op zich Drommel wel een interessante optie vinden - maar de geruchten van bedragen hoger dan 4 miljoen vind ik wel erg hoog voor wat ik tot nu toe gezien heb van hem bij Twente (toegegeven, dat is niet zoveel). Mvogo deze zomer defintief overnemen voor 3.5 a 4mio mag om mij overigens ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan