José Angeliño (V)

Volgens zn begeleiding sluit hij volgende week gewoon aan.. lekker binnenkomen als je coach een week ervoor zegt je niet nodig te hebben. Succes op de tribune en spelen in de reserves! ?
 
Angelino tekent volgende week bij Manchester City

link

De transfer van linksback Angelino naar Manchester City gaat gewoon door. Dat stellen bronnen in zijn omgeving in reactie op berichtgeving vanuit Engeland dat Pep Guardiola zou overwegen om hem nog niet aan de A-selectie van de Britten toe te voegen. Hij tekent volgende week in Engeland en sluit aan het eind van de week aan bij de eerste trainingen van de ploeg.
 
Volgens zn begeleiding sluit hij volgende week gewoon aan.. lekker binnenkomen als je coach een week ervoor zegt je niet nodig te hebben. Succes op de tribune en spelen in de reserves! ?
Angelino tekent volgende week bij Manchester City

link

De transfer van linksback Angelino naar Manchester City gaat gewoon door. Dat stellen bronnen in zijn omgeving in reactie op berichtgeving vanuit Engeland dat Pep Guardiola zou overwegen om hem nog niet aan de A-selectie van de Britten toe te voegen. Hij tekent volgende week in Engeland en sluit aan het eind van de week aan bij de eerste trainingen van de ploeg.
Aha, bij Man City. Van Davitamonnetje begreep ik bij PSV. Jammer. Snel een nieuwe linksback contracteren. Het begint toch allemaal wel erg lang te duren. Zeker de vervanging van Schwaab.
 
Net even op transfermarkt gekeken naar mogelijke opvolgers en zag deze jongen die wel technisch begaafd is, Iago Borduchi:


Is kennelijk voor 6,5 miljoen naar FC Augsburg verkast, had een marktwaarde van 2 miljoen. Dan denk ik, als PSV 6 miljoen voor Angelino neerlegt, dan had het ook voor een speler als deze kunnen gaan als opvolger. Hoe moeilijk is het? In plaats daarvan horen we geruchten van Pieters, Buttner etc., terwijl je voor hetzelfde geld gewoon voor dit soort spelers kunt gaan, en een potentiële topper in huis haalt.
 
D-kenGfW4AAKNz_.jpg


:unsure: Ik ben benieuwd of hij wel gaat spelen in Manchester. :cautious: Wellicht zal hij wat minder gaan lachen de komende maanden.
 
Achjoh, in de winterstop kan hij weer lekker naar een subtopper in La Liga. Jaartje daarop misschien met een beetje geluk subtop in de Premier League en dan na wat leuke maar niet bijzondere resultaten kan hij hop verkocht worden voor 15 miljoen.
 
Hij is nog steeds eigendom van hun, dus als zij vinden dat die het op een hoger niveau moet proberen nu dan gaat die gewoon daar heen. Ik zou niet snel hoop hebben dat die terug komt meteen
 
D-kenGfW4AAKNz_.jpg


:unsure: Ik ben benieuwd of hij wel gaat spelen in Manchester. :cautious: Wellicht zal hij wat minder gaan lachen de komende maanden.

Ik weet het niet, maar het boeit me eigenlijk ook niet echt. Als aanvallende middenvelder Zinchenko daar op linksback al zoveel minuten heeft gemaakt zal Angelino ook wel een kans maken op minuten?
 
Hij kan ook geen transfer willen en gewoon bij PSV blijven zou ik denken

Kan me voorstellen dat als City de terugkoop optie licht, dat de speler daarin mee moet gaan. Waarom een terugkoop optie in het contract laten plaatsen en dan de speler alsnog een vrije keuze geven?

Maar al was er een vrije keuze, hij gaat niet bij PSV blijven als City hem terug wil. Hij loopt een risico op de bank te komen, blijven er nog genoeg voordelen over.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
JdJ is blij dat PSV jonge spelers kan klaarstomen voor de absolute top. Ja, bijna gratis klaarstomen. En nog even en we hadden er nog zo eentje gehad hier. Sommigen vinden dat dat voortaan de norm wordt lees: PSV heeft geen andere keuze. Vreemd dat veel van dit soort zaken te vaak PSV overkomen. Er zijn zoveel clubs die vergelijkbaar zijn met PSV maar zulke constructies kennen zij niet. Ook als we spelers voor een appeltje en eitje verkopen, zegt men dat het nu eenmaal zo is en PSV hier niets aan kan doen. Vandaag verkoopt Benfica een 19jarig talent voor 120 miljoen aan Atleti. Ze betalen net als Ajax een hoog salaris waardoor ze zelf baas in eigen huis blijven. Brands heeft van PSV een underdog clubje gemaakt waar men heel snel blij is met een korte termijn beleid of met een bepaalde transfersom. En JdJ is nu sowieso geen baas in eigen huis, dat is namelijk MvB.
 
Terug
Bovenaan Onderaan