José Angeliño (V)

Ik vind het erg jammer. Hij was een smaakmaker en een persoonlijk favoriet binnen de selectie. Aanvallend was hij erg sterk. Verdedigend was hij minder maar bij PSV had hij zeker de ruimte om zich hier in te ontwikkelen.

Ik vind het jammer dat hij nu al vertrekt. Ik denk dat het voor PSV en voor hem persoonlijk geweldig was om nog minste één jaar te vlammen. Weer de poulefase bereiken, weer verdedigend stappen maken en consistentie behouden. Dan zou hij echt een hele gevaarlijke goede back worden.
Nu is het afwachten of hij in de basis komt van een topclub. Wel een kant tekening, het is wel een topclub waar hij ook echt kans heeft op de linksback plek. Zincheko kon hier ook presteren bij man city. Dan verwacht ik dat Angelino nog welleens kan veranderen. Als de gebeurd dan heeft hij wel ziek grote stappen gemaakt de afgelopen jaren. NAC -> PSV -> Man city
 
Angelino wacht flinke concurrentie bij Manchester City: Oleksandr Zinchenko heeft donderdag bijgetekend bij de kampioen van Engeland. De linksback ligt nu tot medio 2024 vast in Manchester.

link

Wellicht kan Manchester City Angelino kopen voor 12 miljoen en direct weer verhuren aan PSV. ;)
 
Angelino wacht flinke concurrentie bij Manchester City: Oleksandr Zinchenko heeft donderdag bijgetekend bij de kampioen van Engeland. De linksback ligt nu tot medio 2024 vast in Manchester.

link

Wellicht kan Manchester City Angelino kopen voor 12 miljoen en direct weer verhuren aan PSV. ;)
Zou mooi zijn, maar als je de eerdere berichten mag geloven, was PSG al bereid 25M voor hem neer te tellen. De kans bestaat dus dat hij naar PSG verkast.
 
Zou mooi zijn, maar als je de eerdere berichten mag geloven, was PSG al bereid 25M voor hem neer te tellen. De kans bestaat dus dat hij naar PSG verkast.

Dat mag niet in hetzelfde transferwindow. Dan moeten ze minstens wachten tot de winterstop.
 
Ik begin steeds meer vertrouwen te worden dat Angelino blijft (of in elk geval niet voor een matig bedrag weggaat) . Ben in ieder geval zeker geen voorstander van Pieters als vervanger. Oude spelers zijn alleen interessant als ze Europees gezien PSV vooruit kunnen helpen (bijv. Robben). De gevalletjes Viergever, Schwaab en Luuk zijn prima voor de eredivisie, maar internationaal gezien totaal geen toevoeging. Ik investeer dan liever met een speler in de eredivisie die de potentie (en leeftijd) heeft om beter te worden.
 
Als hij blijft dan scheelt dat wel een hele slok op de borrel natuurlijk. Zou eindelijk weer eens goed nieuws zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan