Het zal wel niet over veel geld gaan. Misschien kunnen we hem dan beter dat halfjaartje nog houden.
Maar op t middenveld hebben we al flink spelers, en daar komen Guti en v Ginkel ook bij. En ja, dat zijn andere type spelers, maar het overschot is nu wel heel groot.
 
Aan de andere kant: Jorrit gun je dit wel. Toch? Geen idee of hij dit graag wil. Maar daar ga ik ff vanuit.
 
Vind het jammer om hem te zien gaan, maar het is denk ik wel het beste voor beide partijen.

Wat mij betreft maken ze er gelijk een ruildeal van voor Paulo Oliveira, dan hebben we gelijk die ervaren centrale verdediger die we nodig hebben.
 
Vind het jammer om hem te zien gaan, maar het is denk ik wel het beste voor beide partijen.

Wat mij betreft maken ze er gelijk een ruildeal van voor Paulo Oliveira, dan hebben we gelijk die ervaren centrale verdediger die we nodig hebben.
My man, JDJ lees je Ff mee?
 
Vind het jammer om hem te zien gaan, maar het is denk ik wel het beste voor beide partijen.

Wat mij betreft maken ze er gelijk een ruildeal van voor Paulo Oliveira, dan hebben we gelijk die ervaren centrale verdediger die we nodig hebben.
Maar Roger heeft gezegd dat als er een verdediger zou worden gehaald, dat alleen over de back posities zal gaan.
 
Mooie stap voor hem, Jorrit was misschien niet altijd de beste van het veld, maar gaf in ieder geval wel 200% elke wedstrijd, het is hem gegund!
 
Jorrit Hendrix verlaat PSV, is op weg naar Spartak Moskou

Een kind van PSV. Naar Moskou.
Zal dus voorlopig volledig buiten beeld zijn. De Russische competitie wordt niet zo gevolgd hier.
Altijd volledige inzet getoond voor PSV. Hopelijk slaagt hij bij Spartak Moskou.
 
Laatst bewerkt:
Wens hem het allerbeste. Klaagde nooit, stond er altijd als hij nodig was. Succes Jorrit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan