Sorry, ja..Hendrix is meer een 6. Ik zie Vlap als een 8. Een lopende middenvelder.
Volgens mij speelt Schmidt met 2 controlerende middenvelders en 2 zeer aanvallende middenvelders/buitenspelers aan de buitenkant. Dan denk ik dat Vlap de verdedigende kwaliteiten mist voor de 1e positie en de techniek mist om een buitenspeler te zijn. Volgens mij een zelfde type als Til, maar dan minder. En Til wilden we hier al niet hebben.
 
Het is dan ook heel dom door biedingen uit te laten lekken. Stel je vangt nu de hoofdprijs voor Sam en belt dan met China voor het monster. Die weten dan ook wat je net gevangen hebt. Het is hetzelfde als met de huizenprijzen. Leuk dat je huis enorm stijgt qua waarde. Maar als je een nieuwe toko wilt kopen, loop je tegen hetzelfde mechanisme aan.
Goed zoeken en je mond houden over geldbedragen. Ik denk dat je dan aan het eind onder de streep het beste uitkomt.
 
Het is dan ook heel dom door biedingen uit te laten lekken. Stel je vangt nu de hoofdprijs voor Sam en belt dan met China voor het monster. Die weten dan ook wat je net gevangen hebt. Het is hetzelfde als met de huizenprijzen. Leuk dat je huis enorm stijgt qua waarde. Maar als je een nieuwe toko wilt kopen, loop je tegen hetzelfde mechanisme aan.
Goed zoeken en je mond houden over geldbedragen. Ik denk dat je dan aan het eind onder de streep het beste uitkomt.

Het kan ook heel slim zijn biedingen uit te laten lekken overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan