Jordan Teze (V)


Wat langer interview met Jordan Teze, komt over als een prima jongen. Wat mij betreft de komende jaren gewoon een vaste plek in ons centrum, het liefst met een fysiek sterke verdediger ernaast in plaats van Boscagli.
 

Wat langer interview met Jordan Teze, komt over als een prima jongen. Wat mij betreft de komende jaren gewoon een vaste plek in ons centrum, het liefst met een fysiek sterke verdediger ernaast in plaats van Boscagli.
Heeft ook wel goede mentaliteit volgens mij. Wel een echte winnaar maar ook wel sfeermaker in de groep.
 
Mooi voor Teze die z’n debuut bij oranje heeft gemaakt, na 2 goede seizoenen (als CV) ook wel terecht. Ook nog contract verlengd tot 2025. Allemaal dingen die goed zijn voor de marktwaarde.
 
Mooi voor Teze die z’n debuut bij oranje heeft gemaakt, na 2 goede seizoenen (als CV) ook wel terecht. Ook nog contract verlengd tot 2025. Allemaal dingen die goed zijn voor de marktwaarde.
behalve dat hij speelde als een hert die in de koplampen staart.
 
Jammer genoeg was zijn debuut niet geweldig inderdaad. Maar ja, hij moest ook wel alle opbouw verzorgen, en dat was te veel. En iets te veel zenuwen.

Toch een mooi moment. Hij is gewoon een prima CV, en in deze tijd van overvloedig talent op de posities achterin in Oranje, is dat voorlopig niet genoeg om structureel in aanmerking te komen voor het Nederlands Elftal. Aan de andere kant doet hij natuurlijk echt niet onder voor BMI of Clasie, die nu ook weer rondom het Nederlands elftal zwerven.
 
Ik vond zijn opbouw best ok, niet perfect natuurlijk. Wel een aandachtspuntje is dat hij ziekenhuisballen van anderen wat beter moet verwerken.
 
Jammer, maar hij heeft het moeilijk bij het Nederlands Elftal. Zijn invalbeurt was prima, en gister was hij ook prima bezig, maar maakte hij wel 1 hele dure fout. Dat wordt afgestraft, want er zijn heel veel goeie verdedigers momenteel. Als er wat blessures zijn, kan hij nog steeds mee, maar ik denk dat hij het net niet gaat redden dit WK. Afschrijven moeten we hem niet, ik heb sommige andere voetballers in hun eerste paar interlands ook opzichtig zien falen. Of op z'n Louis': Niet zien leveren. Geef hem wat ervaring, en hij haakt zo aan, denk ik.

Voor ons is het alleen maar goed. Teze heeft met betere jongens getraind, maar heeft ook gemerkt dat hij schompes hard moet blijven werken en concentreren. Hij is beloond voor zijn ontwikkeling de afgelopen 2 jaar, maar weet ook dat hij er nog lang niet is.
 
Teze is goed als backup in de achterhoede voor PSV, maar PSV zou toch een ervaren back erbij moeten halen. Teze is redelijk, maar niet goed genoeg voor de basis bij een Topclub als PSV.
 
Teze is goed als backup in de achterhoede voor PSV, maar PSV zou toch een ervaren back erbij moeten halen. Teze is redelijk, maar niet goed genoeg voor de basis bij een Topclub als PSV.

Niet geheel mee eens, ik denk dat Teze het echt fantastisch zou doen naast een type Moreno (zoals bruma destijds).
Naar mijn idee goed genoeg en met nog altijd genoeg groei potentie voor PSV
 

Ze moeten onze spelers wel hebben he. Eikels
Ja, ergerlijk.

De dieven wist trouwens wel dat er vermogen lag, misschien voor die vermogende gasten ook eens een goed idee om social media op lager pitje te zetten. Iedereen kan mee kijken waar je bent en wat je hebt.

Mij werd vroeger al geleerd om nooit iets te posten over vakanties alvorens ik terug was😗
 
Ja, ergerlijk.

De dieven wist trouwens wel dat er vermogen lag, misschien voor die vermogende gasten ook eens een goed idee om social media op lager pitje te zetten. Iedereen kan mee kijken waar je bent en wat je hebt.

Mij werd vroeger al geleerd om nooit iets te posten over vakanties alvorens ik terug was😗
Of die dure zooi gewoon niet meenemen op vakantie.. Heb je toch niet nodig daar
 
Ja, ergerlijk.

De dieven wist trouwens wel dat er vermogen lag, misschien voor die vermogende gasten ook eens een goed idee om social media op lager pitje te zetten. Iedereen kan mee kijken waar je bent en wat je hebt.

Mij werd vroeger al geleerd om nooit iets te posten over vakanties alvorens ik terug was😗
Maar dat ging om thuisinbraak, dat is hier niet het geval
Of die dure zooi gewoon niet meenemen op vakantie.. Heb je toch niet nodig daar
Tja, ik sowieso niet in waarom je een horloge van meerdere duizenden euro's nodig zou hebben. Een duurdere auto, vanwege rijgemak, comfort etc kan ik wel inkomen. Maar ben dan zelf ook redelijk van het kijken naar functionaliteit ipv dat spullen mijn onzekere ego moeten boosten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan