Jordan Teze (V)

Ik was vooral zenuwachtig als hij ingreep. Misperen bij het uitverdedigen, rare kopballetjes, de drukte in spelen, ipv open draaien etc, etc. Ik zei tijdens de wedstrijd ook al dat ik nogal zenuwachtig van hem werd.
Heb ik toch anders beleefd......

Vorige week heb ik overigens de wedstrijd niet gezien (Kira)
 
Dat kan natuurlijk. Ik las gisteren ook dat 'iemand' zei dat Götze niet best was.
Misschien zit ik er wel net zo ver naast. Ik denk dat je toch vooral je eigen eisen en verwachtingen oplegt aan een speler op een bepaalde positie.
Als Götze gisteren wel goed vond, ben je niet wijs! Ehm, ik bedoel dan zitten we daar wel op 1 lijn ;)
 
Ik was vooral zenuwachtig als hij ingreep. Misperen bij het uitverdedigen, rare kopballetjes, de drukte in spelen, ipv open draaien etc, etc. Ik zei tijdens de wedstrijd ook al dat ik nogal zenuwachtig van hem werd.
Vind hem ondanks dat hij wel kan koppen heel zwak met inschatten van ballen die tussen hem en de aanvaller vallen. In de meeste situaties heeft hij geen idee wat er in zijn rug gebeurd (of überhaupt om hem heen gebeurd). Heeft dus nog wel wat stappen te maken, heeft ook vooral met situaties herkennen te maken en dus ook een stukje ervaring.

Al met al kunnen we concluderen:

Als rechtsback niveau Sparta / ADO
Als CV potentie voor PSV en wellicht meer (leuke subtopper in Europa).
 
Van Gaal is echt een trainer die altijd ook in het belang van de clubs denkt. Ook eerder stuurde hij Gakpo naar huis, voor de zoveelste keer overigens. En nu doet ie dat ook met Gakpo, Teze en Timber.
Voor de rest zijn al die posts met “stuur niemand naar die interlands” enz begrijpelijk maar men weet zelf ook wel dat het zo niet werkt. Uitkomen voor je land staat voor de meeste voetballers met een goede instelling, boven het uitkomen voor je club. Dat is het podium waar je jezelf en je omgeving nog trotser maakt dan je al was. We vinden het mooi om te zien hoe een Guardado of Ronaldo nog altijd met trots willen spelen voor hun land maar een speler van PSV moet vooral aan zijn rust denken in dit soort periodes.. Apart.
 
Van Gaal is echt een trainer die altijd ook in het belang van de clubs denkt. Ook eerder stuurde hij Gakpo naar huis, voor de zoveelste keer overigens. En nu doet ie dat ook met Gakpo, Teze en Timber.
Voor de rest zijn al die posts met “stuur niemand naar die interlands” enz begrijpelijk maar men weet zelf ook wel dat het zo niet werkt. Uitkomen voor je land staat voor de meeste voetballers met een goede instelling, boven het uitkomen voor je club. Dat is het podium waar je jezelf en je omgeving nog trotser maakt dan je al was. We vinden het mooi om te zien hoe een Guardado of Ronaldo nog altijd met trots willen spelen voor hun land maar een speler van PSV moet vooral aan zijn rust denken in dit soort periodes.. Apart.

Je geeft zelf het antwoord op je vraag ;P

Als PSV fan, denk ik ook vanuit het PSV belang. In deze periode spelers verliezen door die oefenpotjes is gewoon veel te pijnlijk.
 
Je geeft zelf het antwoord op je vraag ;P

Als PSV fan, denk ik ook vanuit het PSV belang. In deze periode spelers verliezen door die oefenpotjes is gewoon veel te pijnlijk.
Dat snap ik ook wel, alleen is het zo zinloze post :maniac:
 
Van Gaal is echt een trainer die altijd ook in het belang van de clubs denkt. Ook eerder stuurde hij Gakpo naar huis, voor de zoveelste keer overigens. En nu doet ie dat ook met Gakpo, Teze en Timber.
Voor de rest zijn al die posts met “stuur niemand naar die interlands” enz begrijpelijk maar men weet zelf ook wel dat het zo niet werkt. Uitkomen voor je land staat voor de meeste voetballers met een goede instelling, boven het uitkomen voor je club. Dat is het podium waar je jezelf en je omgeving nog trotser maakt dan je al was. We vinden het mooi om te zien hoe een Guardado of Ronaldo nog altijd met trots willen spelen voor hun land maar een speler van PSV moet vooral aan zijn rust denken in dit soort periodes.. Apart.
Zo'n oefenperiode is ook gewoon deel van het WK, immers de voorbereiding erop. Nutteloos is het dus zeker niet. Goed dus ook dat LVG Gakpo en Timber bijvoorbeeld dan gewoon oproept zodat ze de kick-off mee kunnen maken.

Buiten wat jij aangeeft en ik mij bij aansluit over de status van spelen voor je land is een EK of WK winst ook een grotere prijs nog als de CL. Je krijgt maar 1x per 4 jaar de kans (hopelijk blijft dat zo), als je je als land al plaatst. En dan moet je als speler ook maar de selectie halen, wat zeker bij de grotere landen niet zo eenvoudig is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zo'n oefenperiode is ook gewoon deel van het WK, immers de voorbereiding erop. Nutteloos is het dus zeker niet. Goed dus ook dat LVG Gakpo en Timber bijvoorbeeld dan gewoon oproept zodat ze de kick-off mee kunnen maken.

Buiten wat jij aangeeft en ik mij bij aansluit over de status van spelen voor je land is een EK of WK winst ook een grotere prijs nog als de CL. Je krijgt maar 1x per 4 jaar de kans (hopelijk blijft dat zo), als je je als land al plaatst. En dan moet je als speler ook maar de selectie halen, wat zeker bij de grotere landen niet zo eenvoudig is.
In die zin wel bijzonder dat Gravenberch van Van Gaal niet aanwezig hoefde te zijn en met Jong Oranje moest meedoen.
 
Je geeft zelf het antwoord op je vraag ;P

Als PSV fan, denk ik ook vanuit het PSV belang. In deze periode spelers verliezen door die oefenpotjes is gewoon veel te pijnlijk.
De een heeft ook gewoon sneller wat dan de ander. Maar een profvoetballer moet gewoon 3 wedstrijden per week kunnen spelen, zonder meteen om te vallen. Als jouw lijf dat niet aankan, kun je wellicht beter ander werk gaan zoeken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De een heeft ook gewoon sneller wat dan de ander. Maar een profvoetballer moet gewoon 3 wedstrijden per week kunnen spelen, zonder meteen om te vallen. Als jouw lijf dat niet aankan, kun je wellicht beter ander werk gaan zoeken.
Ligt aan de rustperiode. Vlgms moeten er minimaal 2 dagen tussen zitten. Anders hebben je spieren niet genoeg hersteltijd. Dat heeft iedere sporter. Sommige hebben geluk alsnog geen blessure op te lopen maar het risico gaat wel flink omhoog.
 
Zo'n oefenperiode is ook gewoon deel van het WK, immers de voorbereiding erop. Nutteloos is het dus zeker niet. Goed dus ook dat LVG Gakpo en Timber bijvoorbeeld dan gewoon oproept zodat ze de kick-off mee kunnen maken.

Buiten wat jij aangeeft en ik mij bij aansluit over de status van spelen voor je land is een EK of WK winst ook een grotere prijs nog als de CL. Je krijgt maar 1x per 4 jaar de kans (hopelijk blijft dat zo), als je je als land al plaatst. En dan moet je als speler ook maar de selectie halen, wat zeker bij de grotere landen niet zo eenvoudig is.
Wat als we oefeninterlands voor heel de voetbalwereld afschaffen, dan heeft iedereen even veel voor/nadeel?
 
De een heeft ook gewoon sneller wat dan de ander. Maar een profvoetballer moet gewoon 3 wedstrijden per week kunnen spelen, zonder meteen om te vallen. Als jouw lijf dat niet aankan, kun je wellicht beter ander werk gaan zoeken.
Eens dat eigenlijk iedere speler dat moet kunnen. Moet echter ook wel opgebouwd (kunnen) worden. Met iedere dag trainen bouw je dat niet op. Je moet als speler dus ook in die situatie komen, en er dan aan gaan staan. En rust idd cruciaal zoals al gezegd werd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Van Gaal is echt een trainer die altijd ook in het belang van de clubs denkt. Ook eerder stuurde hij Gakpo naar huis, voor de zoveelste keer overigens. En nu doet ie dat ook met Gakpo, Teze en Timber.
Voor de rest zijn al die posts met “stuur niemand naar die interlands” enz begrijpelijk maar men weet zelf ook wel dat het zo niet werkt. Uitkomen voor je land staat voor de meeste voetballers met een goede instelling, boven het uitkomen voor je club. Dat is het podium waar je jezelf en je omgeving nog trotser maakt dan je al was. We vinden het mooi om te zien hoe een Guardado of Ronaldo nog altijd met trots willen spelen voor hun land maar een speler van PSV moet vooral aan zijn rust denken in dit soort periodes.. Apart.
En, PSV wil graag bij de 32 beste clubs van Europa horen, wat betekent dat je goede spelers nodig hebt en goede spelers worden nou eenmaal opgeroepen voor interlands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan