Iedere jeugdspeler speelt bij een club voor 1 doel, en dat is het 1ste halen. Al duurt dat debuut 20 seconden, het blijft een beloning voor het harde werken.
Ik denk dat Bakayoko zijn doelen iets anders voorstelt dan 1 minuutje spelen. Ik zie de dag al voor me, hij werkt toe naar de wedstrijd vol spanning want hij zit in de selectie, hij mag warmlopen, komt er pas in in de extra tijd, rent 100 meter, misschien raakt hij een bal en er wordt afgefloten. Helemaal door de dolle thuis aangekomen vertelt hij wat een geweldige dag dat was..
PSV is en blijft altijd het belangrijkste. Schmidt is een coach die altijd alles wil winnen en stelt daarom ook de beste 11 namen op. Wissels gebruikt hij om wedstrijden over de streep te trekken, niet om individuen wat meer speeltijd te geven. Bakayoko zijn kans komt nog wel, vooral als Ruud volgend seizoen coach is. Wat je roept zie ik als klagen om het klagen eerlijk gezegd
Ja want Schmidt heeft nooit zijn opstelling omgegooid. Zijn wil om te winnen heeft ons zoveel opgebracht..

Eerst werd gezegd dat Schmidt zo goed met jeugd inbrengen is en nu stelt hij alleen de beste 11 namen op.. En verder, 1 minuut voor Bakayoko, daarmee trek je volgens jou een wedstrijd over de streep?
Ik weet niet wat jou dat heeft laten denken, maar nee, ik klaag niet om het klagen, ik lever gewoon kritiek op omdat ik het er niet mee eens ben. En ik ben volgens mij redelijk geweest en heb mijn visie beargumenteerd. Dat kan gewoon hoor..