Buitenspelgoal
International
Het is allemaal even afwachten hoe de stap naar het eerste voor hem zal zijn. Dat die stap eraan zit te komen lijkt mij duidelijk. Ben benieuwd.
Ik verheug me nu al op de contractverlenging: niet alleen het langer binden van een (vooralsnog) toptalent, maar ook weer het rode strikje!Staat nog onder contract tot 2025![]()
Standbeeld voor JDJ!!Staat nog onder contract tot 2025![]()
Standbeeld voor JDJ!!
We kunnen negatief zijn, maar dat doet die dan weer wel goedStandbeeld voor JDJ!!
Toch zie ik Doan nog steeds een beetje als een nummer 10. Zou het daar op dit moment beter doen dan Gotze geloof ik zo.Het is een Belg, jongens. Wordt niks.
Geintje. Ziet er goed uit. Wel veel concurrentie op z’n plek met Madueke en Doan.
Wat mogen we meer verwachten van een spits dan dat hij goed kan afmaken?Hij is vooral een vrij beperkte spits die goed kan afmaken, maar daarbuiten vrij doorsnee is.
Gewoon minuten geven alvast..Het is allemaal even afwachten hoe de stap naar het eerste voor hem zal zijn. Dat die stap eraan zit te komen lijkt mij duidelijk. Ben benieuwd.
Genieten hoor dit filmpje…wat een klasse…
Het zou in ieder geval mooi zijn als de volgende al weer klaar staat.Genieten hoor dit filmpje…wat een klasse…
Even veel potentie als Noni deze jongen misschien wel??
Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.Het zou in ieder geval mooi zijn als de volgende al weer klaar staat.
Donderdag kunnen we hem dus wellicht zien spelen, lijkt me?
Wel joh! In de 92e minuut ofzo, maar hij doet het wel!!Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.
Ik neem aan dat Schmidt goed contact heeft met Ruud. Ruud zal ook wel influisteren wie wel en niet een kans zou moeten krijgen. Ruud is zelf ook van de geleidelijke weg.Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.
Ik durf geen aannames meer te maken waar het PSV / Schmidt / beleid aangaat.Ik neem aan dat Schmidt goed contact heeft met Ruud. Ruud zal ook wel influisteren wie wel en niet een kans zou moeten krijgen. Ruud is zelf ook van de geleidelijke weg.