Joël Drommel (GK)

Na afgelopen zaterdag schuif ik ietsje op naar het positieve. Blijft nog onder de noemen: "we wachten nog af"
Ik ben al ietsje verder. In de CL vond ik er nog niet veel van, maar heeft hij ook niet veel te doen gehad. Tegen ajax vond ik hem gewoon goed, prima redding, geen domme dingen, goed meevoetballen en snelle spelhervattingen. Dus, sinds zaterdag 'Gematigd Positief', nog 3 tikjes af van 'Euforisch'
 
Ik ben al ietsje verder. In de CL vond ik er nog niet veel van, maar heeft hij ook niet veel te doen gehad. Tegen ajax vond ik hem gewoon goed, prima redding, geen domme dingen, goed meevoetballen en snelle spelhervattingen. Dus, sinds zaterdag 'Gematigd Positief', nog 3 tikjes af van 'Euforisch'
Der Jaufe en ik hadden min of meer al bedacht dat hij wellicht even een paar goede saves nodig had om er een beetje doorheen te komen.
 
Ik ben al ietsje verder. In de CL vond ik er nog niet veel van, maar heeft hij ook niet veel te doen gehad. Tegen ajax vond ik hem gewoon goed, prima redding, geen domme dingen, goed meevoetballen en snelle spelhervattingen. Dus, sinds zaterdag 'Gematigd Positief', nog 3 tikjes af van 'Euforisch'
Welke 3 tussenniveaus moet hij voor "euforisch" nog passeren?
 
En de andere kant van het spectrum? (Met voorbeelden?)
Dranmatisch - Negatief -Gematigd Positief - Positief - Zeer Positief - Euforisch
(Isaksson - Mvogo/Waterman/Unnerstall - Drommel/Zoet/Waterreus - Pim Doesburg- Gomes/Van Breukelen - Van Beveren).

Als je verder terug wil in de tijd, zou ik Antenor even vragen het lijstje aan te vullen ;)
 
Dranmatisch - Negatief -Gematigd Positief - Positief - Zeer Positief - Euforisch
(Isaksson - Mvogo/Waterman/Unnerstall - Drommel/Zoet/Waterreus - Pim Doesburg- Gomes/Van Breukelen - Van Beveren).

Als je verder terug wil in de tijd, zou ik Antenor even vragen het lijstje aan te vullen ;)
Mvogo slechter dan Zoet?
 
Voor een keeper nog betrekkelijk jong, Nederlands en eigendom van PSV die niet een godsvermogen heeft gekost. Voor nu een 6: voldoet, maar (nog) niets bijzonders. Kan nog komen, hij is er pas net.
 
Het, die is de beste, is een lastig verhaal. Misschien eens een tabel maken met welke punten we wegen, bijvoorbeeld:
- heersen in de 16
- omgang met afstandsschoten
- uitstraling
- spelhervatingen
- reddingratio

Dan op die punten (of andere) eerlijk beoordelen en dan de einduitslag op gaan maken?
 
Gomes heeft uitgesproken dat hij spijt heeft van zijn handelen. Dat boek is -wat mij betreft- dicht.
Gomes of Van Breukelen? Dat vind ik wel een moeilijke, op basis van kwaliteit. Ik zou dan denk ik toch Van Breukelen op 1 zetten en Gomes op 1½.
 
Terug
Bovenaan Onderaan