Ik geef niet veel om het privéleven van voetballers, maar vond het toch vrij opmerkelijk om uit de mond van Genee te horen dat Willems binnen minder dan een jaar twee keer vader wordt. Het eerste kind kreeg hij met zijn one-night-stand, de tweede met zijn vriendin (en deze komt ook ongepland). Misschien een van de redenen voor zijn mindere periode?

Zou kunnen, hij krijgt een beetje Drenthe trekjes, teveel bezig met de verleidingen te weinig met voetbal. Dat kan best een keer gebeuren, maar dan zou een andere houding verwachten: een die werkt aan verandering. Willems (en Drenthe ooit) lijkt onverschillig, in spel en interviews. Net als Luuk, maar dan om andere redenen, zou ik hem allang op de bank gezet hebben. Wat voor signaal geef je aan de rest van de ploeg door die gasten te laten staan? De Wijs maakt echt niet zoveel meer fouten dan Willems in zijn huidige vorm, dus had ook allang eens een keer een kans moeten krijgen.
 
Zal je toch gebeuren dat ie vertrekt voor een goed bedrag: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ngstelling-van-franse-topclub-verheugen-.html

Ik hoop het van harte. Niet eens vanwege zijn vormdip, maar vooral vanwege zijn houding, zowel in interviews als in het veld. Hij uit zich zo verongelijkt, dat ik me sterk afvraag of er nog iets uit komt bij PSV. En met Brenet en Arias zijn we op dit moment sowieso beter af.

Kan het hooguit alsnog slecht uitkomen dat De Wijs verhuurd is. Dan hoop ik ook maar dat De Wijs het goed gaat doen bij Excelsior, zodat PSV flink spijt krijgt en de komende jaren eens wat meer vertrouwen schenkt aan haar eigen jeugd.

Zoals vboss@ het aangeeft is hun privé leven hun privé-leven..... tot het veel invloed gaat hebben op je prestaties. Ik kan mij voorstellen dat als je vreemd bent gegaan en die vrouw ook nog eens zwanger van je is, dat veel gedoe geeft hetgeen invloed heeft op je rust en focus.
Buiten dit alles: ik heb al eerder gezegd waar deze langdurige ups- en downs van Willems mee te maken heeft (het is al 4 jaar zo, te lang). Dat hij op 17jarige leeftijd naar het EK ging was een zeer slechte faktor voor zijn verdere ontwikkeling. Eerst wilde hij op de trainingen zijn gang gaan en luisterde hij niet naar Rutten en gaf de hulptrainers een grote mond. Daarna zette de trend van je eigen plan trekken, met uitzondering van 1 seizoen, zich voort: hij was vaker op andere posities op het veld te vinden dan op zijn eigen positie. Veel heeft hij dan ook in de afgelopen 4 jaar niet geboekt aan vooruitgang, ja alleen kwa kilo's.....
En privé is hij wellicht ook de popie Jopie aan het uithangen.
Kortom: een nieuwe stap zou voor hem maar vooral voor psv veel beter zijn. Doorselecteren en verder gaan. Brenet kan dit prima opvangen.
 
Zou kunnen, hij krijgt een beetje Drenthe trekjes, teveel bezig met de verleidingen te weinig met voetbal. Dat kan best een keer gebeuren, maar dan zou een andere houding verwachten: een die werkt aan verandering. Willems (en Drenthe ooit) lijkt onverschillig, in spel en interviews. Net als Luuk, maar dan om andere redenen, zou ik hem allang op de bank gezet hebben. Wat voor signaal geef je aan de rest van de ploeg door die gasten te laten staan? De Wijs maakt echt niet zoveel meer fouten dan Willems in zijn huidige vorm, dus had ook allang eens een keer een kans moeten krijgen.

Goh, toch wel knap dat je op een one-night stand meteen raak schiet.
Zijn zaad moet wel erg goed zijn (wat hij zelf zeker zal beamen)...
 
Matige balcontrolle.. Of was die grap al gemaakt?

Enfin, tijd om op het veld de knop om te zetten en weer n positieve bijdrage te leveren. Alle gekheid daargelaten vind ik zijn inzet sinds de laatste wedstrijden voor de winterstop weer wat schappelijker. Hoop dat hij in elk geval zijn mannetje tegen heerenveen uit de wedstrijd haalt en zich tevens voldoende druk maakt om de opkomende backs van de Friesen en die geen goede voorzet te laten geven.
 
Matige balcontrolle.. Of was die grap al gemaakt?

Enfin, tijd om op het veld de knop om te zetten en weer n positieve bijdrage te leveren. Alle gekheid daargelaten vind ik zijn inzet sinds de laatste wedstrijden voor de winterstop weer wat schappelijker. Hoop dat hij in elk geval zijn mannetje tegen heerenveen uit de wedstrijd haalt en zich tevens voldoende druk maakt om de opkomende backs van de Friesen en die geen goede voorzet te laten geven.

Wat dat betreft is Heerenveen mooi testcase, want als Willems Zeneli uitschakelt en Arias Larsson, dan is de angel in principe wel uit hun aanval. Even opletten voor de list van Heerenveen de vorige keer: toen hadden ze Larsson als aanvallende middenvelder tussen de linies gezet en ving niemand hem op.
 
Wat mij trouwens opviel was dat Willems "sommige spelers" verweet dat ze niet scherp waren en niet alles gaven enz. Als hij hiermee ook Jetro Willems himself bedoelde dan ben ik het van harte met hem eens.
 
Lekker man, kan die meteen Marokkaans gaan leren en elk weekend kijken hoe de ghetto fans daar rellen, in en naast het veld.
 
Olympique Lyon wil Jetro Willems komend seizoen

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...sv-verdediger-.

Olympique Lyon heeft het oog laten vallen op Jetro Willems. Het Franse medium Telefoot meldt dit weekeinde dat L'OL in de zomer een bod gaat doen op de linksback van PSV.

Goede speler voor een goede club. Willems is zoveel beter dan de mensen hier denken, en heeft zoveel meer gegeven voor PSV dan de mensen hier denken. Hij kan nog wel een niveau hoger aan dan Lyon, maar het is goed om eerst deze stap te maken. De levensgevaarlijke linkerkant met Depay weer herenigd. Mooi!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan