Jeroen Zoet (DM)

Jij mag er zeker dankbaar voor zijn. Ik vind het een schande dat het grote PSV gezakt was tot een niveau waarop een Jeroen Zoet eerste keeper kon worden.
Hij heeft een seizoen heel goed gekeeped. Voor de rest was het acceptabel. Hij heeft er in ieder geval Oranje mee gehaald dus hij kon wel wat.

Niet iedere keeper is een Gomes. Zoet heeft minstens een seizoen goed gekeept, en zeker leuke wedstrijden gekeept tegen Atletico. Prima, ik ben er dankbaar voor zonder dat ik hem de hemel in prijs. Geen schande voor ons PSV, dit kan naast de tijden bestaan dat hij nog geen 6je haalde. Onder de streep was het oké toen, maar nu moeten we met een veranderd klimaat en andere financien naar een hoger niveau. Isaksonn, die was niet best in een PSV shirt. Die vertraagde zo dat je afstandsbediening naar beeldschermnstellingen ging als Andreas de bal kreeg.
Na PSV is Jeroen er niet op vooruit gegaan, vergelijkbaar met Jorrit Hendrix die soms een prima wedstrijden had maar vaak gewoon 1 van de 11 was. Nu is dat niet meer goed genoeg, en ze zijn niet beter geworden maar eerder minder. Toen oké, geen schande. Maar nu niet meer aan beginnen.
Jammer hoe negatief er soms geoordeeld wordt over zelf opgeleide spelers die hier hun uiterste best gedaan hebben om het eerste elftal te halen en vervolgens ook best tot een acceptabel niveau kwamen waarmee ze beslist in de selectie van de eerste 18 meekonden komen.

Dit geldt voor Jeroen Zoet, de door jou genoemde Jorrit Hendrix, alsmede voor diverse jongens die sinds de tijd dat Ernest Faber als eigen speler doorbrak ook het eerste gehaald hebben.

Ook nu kan PSV zich geen 22 toppers a la Romario veroorloven, nog afgezien van het feit dat je daarmee en zonder waterdragers uberhaupt nooit iets bereikt.
Was het trouwens niet ene Edward Linskens die ons naar de EC finale 1988 schoot?:)

Laten we eerlijk zijn, maar Benitez is eigenlijk na Gomes de eerste waarvan je zegt, d'r staat weer eens een echte puntenpakker voor je. Zoet was in de rij daartussen echt niet de minste. Zeker niet.
Ja het gaat nu eenmaal over Zoet. Zou het om Isaksson gaan zou ik hetzelfde zeggen.

Jammer hoe negatief er soms geoordeeld wordt over zelf opgeleide spelers die hier hun uiterste best gedaan hebben om het eerste elftal te halen en vervolgens ook best tot een acceptabel niveau kwamen waarmee ze beslist in de selectie van de eerste 18 meekonden komen.

Dit geldt voor Jeroen Zoet, de door jou genoemde Jorrit Hendrix, alsmede voor diverse jongens die sinds de tijd dat Ernest Faber als eigen speler doorbrak ook het eerste gehaald hebben.

Ook nu kan PSV zich geen 22 toppers a la Romario veroorloven, nog afgezien van het feit dat je daarmee en zonder waterdragers uberhaupt nooit iets bereikt.
Was het trouwens niet ene Edward Linskens die ons naar de EC finale 1988 schoot?:)
Moet je iemand zijn kwaliteit dan anders beoordelen omdat het zelfopgeleide spelers zijn?

Moet je iemand zijn kwaliteit dan anders beoordelen omdat het zelfopgeleide spelers zijn?
Nee, maar ik ben wel voor positief oordelen over spelers. Niemand hoeft afgekraakt te worden, vind ik. Iedereen heeft kwaliteiten, de een misschien meer dan de ander.
Ik houd niet van negativisme.

Nee, maar ik ben wel voor positief oordelen over spelers. Niemand hoeft afgekraakt te worden, vind ik. Iedereen heeft kwaliteiten, de een misschien meer dan de ander.
Ik houd niet van negativisme.
Een goede instelling voor een leraar, maar hier zijn geen studenten, gewoon mensen met een mening die ze baseren op wat hun voorgeschoteld wordt op het scherm. Als daar niks positiefs over te melden valt, maar wel genoeg negatiefs, dan is het logisch dat dat vermeld gaat worden. De supporter is begaan met de club en zal altijd het positieve en het negatieve benoemen; alleen het positieve benoemen en het negatieve opkroppen lijkt me heel ongezond.

Ik heb het idee dat dat bij jou niet telt als het over scheidsrechters gaat 🤣🤣.
Kritisch en negatief zijn twee verschillende begrippen.
Dus we kunnen wel stellen dat jij negatief staat tegenover negativisme...?
Ach ja, een mens doet zijn best maar blijft een mens met gebreken.
Een goede instelling voor een leraar, maar hier zijn geen studenten, gewoon mensen met een mening die ze baseren op wat hun voorgeschoteld wordt op het scherm. Als daar niks positiefs over te melden valt, maar wel genoeg negatiefs, dan is het logisch dat dat vermeld gaat worden. De supporter is begaan met de club en zal altijd het positieve en het negatieve benoemen; alleen het positieve benoemen en het negatieve opkroppen lijkt me heel ongezond.
Eens.
Natuurlijk moet dat alles mogelijk zijn. Maar soms kan ik me niet onttrekken aan de indruk dat een speler tot pispaal gemaakt wordt en daar was mijn reactie voor bedoeld.
Noch Jeroen, noch Jorrit verdient het in mijn ogen geschoffeerd te worden ook al zijn zij geen Willy van der Kuylen, Luc Nilis of wie dan ook.
En ja, misschien hebben mijn 36 jaar voor de klas ook iets te maken met hoe ik hierop reageerde. ;)

Kritisch en negatief zijn twee verschillende begrippen.

Ach ja, een mens doet zijn best maar blijft een mens met gebreken.

Eens.
Natuurlijk moet dat alles mogelijk zijn. Maar soms kan ik me niet onttrekken aan de indruk dat een speler tot pispaal gemaakt wordt en daar was mijn reactie voor bedoeld.
Noch Jeroen, noch Jorrit verdient het in mijn ogen geschoffeerd te worden ook al zijn zij geen Willy van der Kuylen, Luc Nilis of wie dan ook.
En ja, misschien hebben mijn 36 jaar voor de klas ook iets te maken met hoe ik hierop reageerde. ;)
Ik ben negatief over de functie van keeper die ingevuld wordt door Jeroen Zoet. Daar beoordeel ik hem op. Niet of hij lief is voor zijn hond.

Ik ben negatief over de functie van keeper die ingevuld wordt door Jeroen Zoet. Daar beoordeel ik hem op. Niet of hij lief is voor zijn hond.
Geen probleem.
Maar ik ben iets positiever over hem omdat ik diverse keepers kan noemen sinds ik Lieuwe Steijger in de jaren 50 zag, die van mindere kwaliteit waren dan deze oud leerling van het St. Joriscollege. :)

Geen probleem.
Maar ik ben iets positiever over hem omdat ik diverse keepers kan noemen sinds ik Lieuwe Steijger in de jaren 50 zag, die van mindere kwaliteit waren dan deze oud leerling van het St. Joriscollege. :)
Dat is dan het geluk wat Jeroen bij jou heeft. En zonder die voorbeelden?

Dat is dan het geluk wat Jeroen bij jou heeft. En zonder die voorbeelden?
Ik zeg toch dat hij niet uit de toon valt bij alle PSV keepers die ik ken sinds 1955.
Daar zaten echt wel diverse mindere figuren tussen.
Maar vooruit dan, hij is geen van Beveren, van Breukelen of Gomes.
En liever zie ik Benitez als eerste doelman komend seizoen, dat wel.

Ook Jeroen Zoet was verantwoordelijk voor de wederopbouw van PSV met uiteindelijk die langverwachte titel in 2015. Ik kijk helemaal niet negatief terug op die jongen.
Precies. Hoorde (of hoort) ook bij het beleid. Waar het kan/kon jeugd opstellen. Als ie echt niet had voldaan dan was ie wel vervangen..

Terug
Bovenaan Onderaan