Maar dat onderschrijft toch juist niet de stelling dat ie sterker speelde door de concurrentie?
En nee, Waterheus hoort niet in t lijstje topkeepers, pakte in mijn beleving ook nog wel relatief vaak rood.
Jawel hoor... hij was op het moment dat hij zijn plek moest bewijzen beter dan verderop in het seizoen. Nogmaals ik kan dat niet aantonen, maar ik weet hoe erg mij dat frustreerde. Hij verslapte echt behoorlijk.

Dat rood was ook niet altijd terecht overigens maar toen was er nog geen VAR... wat zeg ik.. VAR? :CENSORED:
 
Jawel hoor... hij was op het moment dat hij zijn plek moest bewijzen beter dan verderop in het seizoen. Nogmaals ik kan dat niet aantonen, maar ik weet hoe erg mij dat frustreerde. Hij verslapte echt behoorlijk.

Dat rood was ook niet altijd terecht overigens maar toen was er nog geen VAR... wat zeg ik.. VAR? :CENSORED:
Ik zou zulks niet meer weten, kan zo zijn dat jij gelijk hebt. En ja, sommige rode kaarten van Ronald Koeman eh.. Waterheus waren wel dubieus ja.
 

Eerste wedstrijd een aantal goals om de oren krijgen en verliezen, om dan de volgende wedstrijd te winnen, maar niet de volle 90 minuten kunnen volmaken door een blessure..
Als zijn vervanger het ook nog goed gaat doen, dan heb je al helemaal een mooie binnenkomer.

Hij is zelfs op een brancard het veld afgedragen.

Zoet greep na een uur spelen naar zijn lies nadat hij een terugspeelbal hard naar voren had geschoten. De schade bleek serieus, aangezien hij er daarna niet in slaagde om op eigen kracht de kleedkamer op te zoeken.

Dan zal hij wel een tijd uitgeschakeld zijn. :bandage:
Ik heb nog zo gezegd ... "nooit terugspelen op de keeper." :rolleyes: :cautious:
 
Het is sneu, maar hij is z'n basisplaats bij Spezia nu al 5 wedstrijden op rij kwijt. Vond hem altijd een sympathiek persoon dus ik had hem nog wel een opleving en leuk buitenlands avontuur gegund.

Ben benieuwd wat er deze zomer gaat gebeuren met hem. Misschien een Griekse of Cypriotische club?
 
Het is sneu, maar hij is z'n basisplaats bij Spezia nu al 5 wedstrijden op rij kwijt. Vond hem altijd een sympathiek persoon dus ik had hem nog wel een opleving en leuk buitenlands avontuur gegund.

Ben benieuwd wat er deze zomer gaat gebeuren met hem. Misschien een Griekse of Cypriotische club?
Zie hem zo maar terugkeren als Mvogo vertrekt. Liever niet, hoor.
 

Reservekeeper Jeroen Zoet toont weinig ambitie en wil bij gedegradeerd Spezia blijven​


Het leven is blijkbaar goed in La Spezia Italië. :rolleyes:
Kustplaatsje in Italie, woont er nu een tijdje, spreekt de taal inmiddels misschien wel (geen idee). Is al op leeftijd en gaat geen club van naam meer krijgen. Naam niet aantrekkelijk genoeg voor de MLS of zandbak en anders moet je terug om in het rechterrijtje Eredivisie/top KKD te gaan keepen of ergens in Bulgarije of zo. Ondertussen nu nog steeds meer verdienen als jij en ik. Tja, ik snap het wel. Lekker leven, beetje trainen, misschien alvast lekker bezig gaan houden met wat je na je carriere wilt gaan doen. Heeft volgens mij ook een gezin, dus als die daar lekker wonen (wat ik mij voor kan stellen) nog een reden om niet nog een keer te verkassen.
 
Kustplaatsje in Italie, woont er nu een tijdje, spreekt de taal inmiddels misschien wel (geen idee). Is al op leeftijd en gaat geen club van naam meer krijgen. Naam niet aantrekkelijk genoeg voor de MLS of zandbak en anders moet je terug om in het rechterrijtje Eredivisie/top KKD te gaan keepen of ergens in Bulgarije of zo. Ondertussen nu nog steeds meer verdienen als jij en ik. Tja, ik snap het wel. Lekker leven, beetje trainen, misschien alvast lekker bezig gaan houden met wat je na je carriere wilt gaan doen. Heeft volgens mij ook een gezin, dus als die daar lekker wonen (wat ik mij voor kan stellen) nog een reden om niet nog een keer te verkassen.
Hij schijnt daar ook erg gewaardeerd te worden, en hij zit prima in zijn rol. Ik snap het ook wel, iets meer rust aan je kop en genieten, terwijl je een flinke zak knaken krijgt voor het uitoefenen van je hobby. En ondertussen goed eten en een heerlijke Italiaanse wijn.
 
Afgelopen herfst nog geweest. Prima plek om te vertoeven hoor, beetje ballen, lekker leven etc. etc.
 
Lekker negatieve benadering ook weer in de titel... :ROFL:

Als hij was vertrokken naar een serie A club, had hij waarschijnlijk als een rat het zinkende schip verlaten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan