Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Feyenoord was er blij meePrecies. Hoorde (of hoort) ook bij het beleid. Waar het kan/kon jeugd opstellen. Als ie echt niet had voldaan dan was ie wel vervangen..
Beetje flauw. Ik kan van Gomes ook nog wel wat comedy capers vinden op YouTube. Iedere keeper/speler mag 1 of 2x per seizoen blunderen..Feyenoord was er blij mee
Was een grapje. Ging er eigenlijk om dat Zoet zich te goed voelt voor Groningen.Beetje flauw. Ik kan van Gomes ook nog wel wat comedy capers vinden op YouTube. Iedere keeper/speler mag 1 of 2x per seizoen blunderen..
O, op die manier. Ff de grap gemistWas een grapje. Ging er eigenlijk om dat Zoet zich te goed voelt voor Groningen.
Ik heb geen filmpjes nodig om te weten dat Zoet gewoon een slechte keeper was voor het niveau dat PSV moet najagen. Mensen vergeten gelukkig snel dat net als bij Drommel ook bij Zoet iedere afstandsschot er in vloog. Ben blij dat Zoet niet de keeper was in 1986 want dan was ik nooit voor PSV geworden en had ik misschien nu op het Ajax forum gezeten wanneer van Breukelen toen voor Ajax had gekozen omdat ene Zoet de voorkeur kreeg in Eindhoven.O, op die manier. Ff de grap gemist
Drommel is een maatje minder dan Zoet. Zoet was in ieder geval stabiel. Drommel is een bron van onzekerheid.Ik heb geen filmpjes nodig om te weten dat Zoet gewoon een slechte keeper was voor het niveau dat PSV moet najagen. Mensen vergeten gelukkig snel dat net als bij Drommel ook bij Zoet iedere afstandsschot er in vloog.
Ik mis een "phew!" emoji; geweldig nieuws.
Hij liet stabiel elk afstandsschot door.Drommel is een maatje minder dan Zoet. Zoet was in ieder geval stabiel. Drommel is een bron van onzekerheid.
Ha, dat dacht ik ook. Mooi nieuws. In ieder geval niet naar PSV.Ik mis een "phew!" emoji; geweldig nieuws.
Hij liet stabiel elk afstandsschot door.
Ik had dan ook niet verwacht dat hij naar PSV zou komen dus daar was ik al gerust op.Ik mis een "phew!" emoji; geweldig nieuws.
Daarom is ie ook geen eerste keeper bij ons en speelt BenitezIk mis een "phew!" emoji; geweldig nieuws.
Hij liet stabiel elk afstandsschot door.
Ja, zover ben ik nog niet in mijn vertrouwen. Afgelopen seizoen was een goede eerste zet, maar de vervolgstap moet nu komen van de scouting. Flamingo en Driouech zijn de eerste, leuk voor erbij, maar nog geen hoofdgerecht.Ik had dan ook niet verwacht dat hij naar PSV zou komen dus daar was ik al gerust op.
Of het daarnaast geweldig nieuws is kan ik pas zeggen na de wedstrijden tussen PSV en AZ.
Jeroen Zoet heeft ooit ook goede wedstrijden gekeept. Laat dat dan maar niet zijn tegen PSV.