IK bedoel, gewoon hier blijven tot bijna einde carriere, is inderdaad eerder een jaar of 7-8. Dan, als het mogelijk is nog even cashen in de zandbak/verre oosten. Prima carriere voor Zoet, daarna keepers trainer/scout voor de rst van z'n leven bij ons.

Ik weet niet of er een (keepers)trainer of scout in hem schuilt. Voor mij hoeft niet pak hem beet elke speler, zelfs niet de loyale, een plek te krijgen bij de club; ze moeten wel echt iets toe kunnen voegen.
 
Ik weet niet of er een (keepers)trainer of scout in hem schuilt. Voor mij hoeft niet pak hem beet elke speler, zelfs niet de loyale, een plek te krijgen bij de club; ze moeten wel echt iets toe kunnen voegen.
Als dat hem overhaalt nog 7 jaar voor ons te keepen, vindt ik het best.
 
Als dat hem overhaalt nog 7 jaar voor ons te keepen, vindt ik het best.

Nou, ik vind dat je ook voor de keeperspositie best ambitie mag hebben als PSV zijnde, en op een gegeven moment moet gaan verjongen en verversen. Zoet is absoluut niet de slechtste, maar er zijn zeker betere keepers te krijgen, zo niet nu dan wel in de toekomst. Als de kans zich voordoet moet je die ook voor de keeperspositie niet laten schieten.
 
Nou, ik vind dat je ook voor de keeperspositie best ambitie mag hebben als PSV zijnde, en op een gegeven moment moet gaan verjongen en verversen. Zoet is absoluut niet de slechtste, maar er zijn zeker betere keepers te krijgen, zo niet nu dan wel in de toekomst. Als de kans zich voordoet moet je die ook voor de keeperspositie niet laten schieten.
Dat vraag ik me serieus af. Zoals ik het zie, was Zoet absluut de belangrijkste man van de titel vorig jaar, heeft echt een groot aantal punten gered voor ons. Er is in Nl in ieder geval geen betere doelman, ook Onana niet. We dachten Jurjus talent, Room talent, valt in de praktijk echt heel erg tegen. Nu Unnerstal, vond ik goed, ben ik blij mee, maar de mensen die er verstand van hebben, vinden hem nog niet goed genoeg voor PSV1. Vorm of Krul? ik zou ze niet willen ruilen voor Zoet. Cilissen was wellicht een nog groter talent, maar die heeft door jaren bank te zitten, toch wel veel ingeleverd. Uiteraard zijn er in het buitenland betere keepers, maar of die haalbaar zijn?

Keepers worden over het algemeen stabieler en beter naarmate ze ouder worden.
 
Zoet moet gewoon weg joh. Voor hem zou het zonde zijn als hij hier zijn plafond bereikt. Even lekker het buitenland meemaken, zien of hij het kan waarmaken in een top-competitie.
Hij heeft het hier verdiend en afgedwongen.
 
Zoet moet gewoon weg joh. Voor hem zou het zonde zijn als hij hier zijn plafond bereikt. Even lekker het buitenland meemaken, zien of hij het kan waarmaken in een top-competitie.
Hij heeft het hier verdiend en afgedwongen.
Is hem wel gegund, maar ze moeten hem wel ergens willen. Liever hier als eerste keeper dan ergens anders op de bank.
 
Nou, ik vind dat je ook voor de keeperspositie best ambitie mag hebben als PSV zijnde, en op een gegeven moment moet gaan verjongen en verversen. Zoet is absoluut niet de slechtste, maar er zijn zeker betere keepers te krijgen, zo niet nu dan wel in de toekomst. Als de kans zich voordoet moet je die ook voor de keeperspositie niet laten schieten.

Betere keepers weet ik niet of die te halen zijn voor PSV. We hebben (zoals Rico al aangeeft) ingezet op talent maar die zijn nog niet van zijn niveau. Welke haalbare keepers denk jij dat we moeten halen die Zoet uit de basis spelen?

Ik denk zelf dat Zoet nog wel eens onderschat wordt omdat het er niet flitsend uitziet. Door zijn positie spel lijkt het net alsof hij nooit wereld reddingen heeft omdat hij al op de juiste plek staat.
 
Wat ik vooral goed vind, is dat hij zich blijft ontwikkelen. Vorig jaar geen capriolen, vaak alert op dat ene schot dat hij er wel moest staan en ook veel meer leiding gaan geven aan zijn verdediging: andere jaren was dat nogal eens nerveus roepen, nu doet hij het als baas in de 16.
Heeft zich ook niet van de wijs laten brengen door transfer die niet door ging en ook niet door zijn positie bij Oranje, waar hij een ongelijke strijd moet voeren met Cillesen.
 
Betere keepers weet ik niet of die te halen zijn voor PSV. We hebben (zoals Rico al aangeeft) ingezet op talent maar die zijn nog niet van zijn niveau. Welke haalbare keepers denk jij dat we moeten halen die Zoet uit de basis spelen?
De enige die ik me zou kunnen voorstellen zou Gomes kunnen zijn. Er van uit gaande dat Zoet weggaat, en wetende dat Room het niet gaat worden.
 
Als dat hem overhaalt nog 7 jaar voor ons te keepen, vindt ik het best.
Laten we niet overdrijven. Het is geen van Beveren, van Breukelen, of Gomes. Valt me wel op dat we ieder seizoen genoegen gaan nemen met minder. Prima keeper, maar zeker niet meer dan dat.
 
Laten we niet overdrijven. Het is geen van Beveren, van Breukelen, of Gomes. Valt me wel op dat we ieder seizoen genoegen gaan nemen met minder. Prima keeper, maar zeker niet meer dan dat.

Ook een beetje krom beredeneerd van hun; zo van, ik zie zo met mijn bord-op-schoot scoutingskwaliteiten niet direct niemand die beter is dan Zoet, dus hop, contract voor het leven "want er is niets beters".
 
Laten we niet overdrijven. Het is geen van Beveren, van Breukelen, of Gomes. Valt me wel op dat we ieder seizoen genoegen gaan nemen met minder. Prima keeper, maar zeker niet meer dan dat.
Ik denk op dit moment het hoogst haalbare voor PSV. Als je zoet kan behouden kan je je geld beter voor het middenveld besteden. Mocht je Zoet verkopen moet je minimaal net zoveel uitgeven voor een eerste keeper want war er nu achter zit voldoet niet.
 
Laten we niet overdrijven. Het is geen van Beveren, van Breukelen, of Gomes. Valt me wel op dat we ieder seizoen genoegen gaan nemen met minder. Prima keeper, maar zeker niet meer dan dat.
Toch kunnen we ook niet ontkennen dat de Zoet van afgelopen seizoen een stuk beter -en verder in zijn ontwikkeling- was dan de Zoet van het seizoen ervoor. Hij groeit nog steeds en hij is nog niet uitgegroeid, heb ik het idee.
 
Toch kunnen we ook niet ontkennen dat de Zoet van afgelopen seizoen een stuk beter -en verder in zijn ontwikkeling- was dan de Zoet van het seizoen ervoor. Hij groeit nog steeds en hij is nog niet uitgegroeid, heb ik het idee.
Helemaal mee eens.

Hij mag dan geen van Beveren, van Breukelen, of Gomes zijn, maar hij is ook geen Isaksson of Tyton. Eerder een Waterreus ;)
 
Unnerstal voldoet niet? M.i. betere keeper met meer potentie dan Zoet.
Even een vraagje....is Unnerstal nu wel of niet verhuurd voor komend seizoen? Met andere woorden, heeft PSV wel of geen beschikking over hem, indien Zoet toch verkocht wordt of bijvoorbeeld geblesseerd raakt...??
 
Terug
Bovenaan Onderaan