De 1e vraagprijs zou op 6mlj uitkomen.... Maar goed dat het een slecht geschreven stuk is en ze daarmee het eerste bod bedoelen.
 
Voor 6 miljoen gaat Zoet niet weg. Zoet blijft nog minimaal een jaar bij PSV.
Napoli vraagt zelf 20 miljoen voor Younes. PSV moet de poot stijf houden en wachten op een bod van 20 miljoen. :p
 
Voor 6 miljoen gaat Zoet niet weg. Zoet blijft nog minimaal een jaar bij PSV.
Napoli vraagt zelf 20 miljoen voor Younes. PSV moet de poot stijf houden en wachten op een bod van 20 miljoen. :p

Ja, echt. Je kunt je toch niet voorstellen dat wij Zoet en 14 miljoen afleveren bij Napels en dan Younes mee terug mogen nemen. :fear:
Als je in dit Duitsland niet in de basis staat ben je nog geen 2 miljoen waard.
 
Volgens het Italiaanse AreaNapoli heeft Zoet een nieuw contractaanbod van PSV geweigerd. Hij zou voor liefst vijf jaar kunnen bijtekenen, maar heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Napoli. PSV zou een vraagprijs van 6 tot 8 miljoen euro hanteren.

link

:unsure: Veel zou.
 
Laatst bewerkt:
Volgens het Italiaanse AreaNapoli heeft Zoet een nieuw contractaanbod van PSV geweigerd. Hij zou voor liefst vijf jaar kunnen bijtekenen, maar heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Napoli. PSV zou een vraagprijs van 6 tot 8 miljoen euro hanteren.

link

:unsure: Veel zou.

Napoli, is dat nou wel of niet de club van Younes? :maniac:
 
PSV hoopt op zekerheid en stabiliteit met langer verblijf Zoet.

link

PSV hoopt na Luuk de Jong ook Jeroen Zoet te behouden, maar de keeper staat in de belangstelling van SSC Napoli. Op de transfermarkt mag Zoet geen mega-waarde meer vertegenwoordigen, maar voor PSV was hij afgelopen seizoen wel goud waard. De keeper zelf denkt op dit moment na over alle opties en is zeker bereid om naar de plannen van PSV te luisteren.

:unsure: Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik hoop dat Jeroen Zoet nog een jaar blijft.
 
PSV hoopt op zekerheid en stabiliteit met langer verblijf Zoet.

link

PSV hoopt na Luuk de Jong ook Jeroen Zoet te behouden, maar de keeper staat in de belangstelling van SSC Napoli. Op de transfermarkt mag Zoet geen mega-waarde meer vertegenwoordigen, maar voor PSV was hij afgelopen seizoen wel goud waard. De keeper zelf denkt op dit moment na over alle opties en is zeker bereid om naar de plannen van PSV te luisteren.

:unsure: Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik hoop dat Jeroen Zoet nog een jaar blijft.
Als hij blijft denk ik dat hij voor de rest van z'n carriere blijft, contract voor 5 jaar. Zou voor alle partijen het beste zijn. Topdoelman voor PSV en niet goed genoeg voor de (sub)top.
 
Volgens deze bron (GhanaSoccernet, wie kent het niet?) zou een Italiaanse bron hebben gemeld dat PSV een bod van 7 miljoen Euro heeft ontvangen van Napoli.
Je weet hoe het is met die Ghanezen, die zijn doorgaans bijzonder goed op de hoogte van wat er speelt bij PSV. Wel jammer van die 7 miljoen, dat kunnen we natuurlijk nooit accepteren, 5 miljoen is echt het maximum.
 
Zou wel mooi zijn als we ook Zoet nog weten te behouden. Maar dan zul je net zien dat hij in de winterstop pleiten is
 
Voor PSV prima, als hij blijft. Zoet zelf gun ik best een overstap naar een mooie club met een basisplaats.
 
Als hij blijft denk ik dat hij voor de rest van z'n carriere blijft, contract voor 5 jaar. Zou voor alle partijen het beste zijn. Topdoelman voor PSV en niet goed genoeg voor de (sub)top.
Eensch.

Zoet lijkt wat dat betreft sterk op Waterreus. Hij zou tot eenzelfde inzicht als Waterreus moeten komen, die was zich heel bewust van zijn kwaliteiten.
Zoet kan bij PSV cultheld zijn, veel spelen en regelmatig ook Europees.

Moet alleen PSV zich afvragen of ze nog een gokken op een betere keeper. Gokken, want als zeker is dat een keeper beter is, dan legt PSV het af tegen clubs in de grote competities. Een keeper zal zich dus moeten ontwikkelen tot een betere keeper.
Voorlopig lijken mij de prioriteiten van PSV elders te liggen, dus Zoet: lekker CL met PSV spelen komend jaar!
 
Hij zou wel gek zijn als die blijft. Hij kan nu sportief en financieel zijn slag slaan. Een betere competitie, beter worden en het dubbele verdienen als hier. Als hij ambitieus is, dan blijft hij niet bij PSV al zou ik dat wel van harte toejuichen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan