Hij zou wel gek zijn als die blijft. Hij kan nu sportief en financieel zijn slag slaan. Een betere competitie, beter worden en het dubbele verdienen als hier. Als hij ambitieus is, dan blijft hij niet bij PSV al zou ik dat wel van harte toejuichen.
Dan moet die club die hem het dubbele van z'n salaris gaat betalen wel komen, en hem ook een 5 jarig contract aanbieden. Tot nu toe is er niet zo heel veel belangstelling volgens mij.
 
Aangezien Unnerstal nog bij VVV speelt lijkt het mij beter dat Zoet blijft. Ik vind Room nogal een gok. Naar mijn mening beter dat Zoet volgend jaar vertrekt en Unnerstal zijn plaats overneemt. Ik verwacht dat Unnerstal zich nog verder gaat ontwikkelen dan Zoet (hier bij PSV).
 
Hij zou wel gek zijn als die blijft. Hij kan nu sportief en financieel zijn slag slaan. Een betere competitie, beter worden en het dubbele verdienen als hier. Als hij ambitieus is, dan blijft hij niet bij PSV al zou ik dat wel van harte toejuichen.
Sportief vereist wel een verstandige keuze. Natuurlijk kan hij voor het dubbele de bank warm houden bij een Europese (sub)topper, maar als hij ook wil blijven spelen, dan moet Zoet zorgvuldig kiezen.
 
Ochoa staat nog 1 jaar onder contract bij Standard Luik met nog een optie van 1 jaar. Bij Transfermarkt staat een marktwaarde van € 3.000.000 [Juni 2018]
Hij is 33 en ik hoop dat PSV een poging onderneemt hem te contracteren.
 
Las van Mexicaanse fans dat hij bij Mexico op grote toernooien meestal wel goed keept maar het meestal maar een grabbelaar is.
 
Ochoa staat nog 1 jaar onder contract bij Standard Luik met nog een optie van 1 jaar. Bij Transfermarkt staat een marktwaarde van € 3.000.000 [Juni 2018]
Hij is 33 en ik hoop dat PSV een poging onderneemt hem te contracteren.
Wel oud...33 jaar....daar kunnen we hooguit 2 seizoenen van genieten....maar wel een goede lijnkeeper met goede reflexen....heeft net als Zoet moeite met hoge ballen vanuit standaardsituaties....
 
Ochoa staat nog 1 jaar onder contract bij Standard Luik met nog een optie van 1 jaar. Bij Transfermarkt staat een marktwaarde van € 3.000.000 [Juni 2018]
Hij is 33 en ik hoop dat PSV een poging onderneemt hem te contracteren.
Ochoa keept alleen leuk op eindtoernooien. Als hij altijd zo zou keepen dan zou hij nu ook niet bij Standard maar minimaal bij een Spaanse subtopper spelen.
 
'Zoet en PSV met elkaar in gesprek over mogelijke contractverlening'

link

PSV hoopt na de contractverlening van Luuk de Jong opnieuw een grote slag te slaan. Jeroen Zoet moet de volgende sterkhouder worden die moet gaan verlengen.

Hopelijk blijft Jeroen Zoet.
 
'Zoet en PSV met elkaar in gesprek over mogelijke contractverlening'

link

PSV hoopt na de contractverlening van Luuk de Jong opnieuw een grote slag te slaan. Jeroen Zoet moet de volgende sterkhouder worden die moet gaan verlengen.

Hopelijk blijft Jeroen Zoet.
En dan hoop ik dat hij niet voor 1 jaar bijtekent, maar gewoon voor 5 en, in principe hier z'n loopbaan afsluit. Is voor zowel PSV als Zoet de beste oplossing. Daarvoor zou PSV wat mij betreft een passende aanbieding mogen doen, 5 jaar maximale salaris van €1m en een tekengeld van enkele miljoenen. Dan moet Zoet alleen die omslag nog maken, dat er geen topclub voor hem zal komen, maar dat het hoogst haalbare is zoals Cilissen, Vorm, Krul, etc ergens bij een topclub op de bank gaan zitten, of een tijdje bij een middenmoter keepen.
 
En dan hoop ik dat hij niet voor 1 jaar bijtekent, maar gewoon voor 5 en, in principe hier z'n loopbaan afsluit. Is voor zowel PSV als Zoet de beste oplossing. Daarvoor zou PSV wat mij betreft een passende aanbieding mogen doen, 5 jaar maximale salaris van €1m en een tekengeld van enkele miljoenen. Dan moet Zoet alleen die omslag nog maken, dat er geen topclub voor hem zal komen, maar dat het hoogst haalbare is zoals Cilissen, Vorm, Krul, etc ergens bij een topclub op de bank gaan zitten, of een tijdje bij een middenmoter keepen.
Eens.

Hij zou de Waterreus route moeten volgen. Gewoon nog paar jaar blijven en dan nog paar jaar lekker cashen in de VS.
 
Nou, da's wel erg vroeg voor een doelman. Hij is nu 27 toch?
IK bedoel, gewoon hier blijven tot bijna einde carriere, is inderdaad eerder een jaar of 7-8. Dan, als het mogelijk is nog even cashen in de zandbak/verre oosten. Prima carriere voor Zoet, daarna keepers trainer/scout voor de rst van z'n leven bij ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan